چرا بهینه‌سازی ویدئو اهمیت دارد؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چرا بهینه‌سازی ویدئو اهمیت دارد؟

ارائه مطالب یک سری رسانه‌ای راهی خوب برای سرگرم کردن یوزرها میباشد، به همین برهان توسعه و گسترش‌دهندگان بیشتری در حالا افزودن فیلم‌ به اینترنت‌وب سایت‌های خویش میباشند. آموزش سئو در مشهد اندازه میانگین کاغذ اینترنت از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش تر از 3 مگا‌بایت ارتقا یافته میباشد. رایاپارس این به جهت ارتقا تولیدمحتوای ویدئویی میباشد. ahrefs اندازه میانگین ویدئوی اینترنت نیز در دوسال قبل از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته میباشد. در صورتیکه محتوای متعددی در اینترنت‌وبسایت خویش دارید میتوانید با رعایت بعضی از طریق‌های باصرفه‌سازی کلیپ کارایی خویش را بسط دهید.
کدام پوسته‌های کلیپ برای اینترنت عالی می‌باشند؟
MP4 و WebM با دقت به توانگری بالای آنها در قرار دادن فیلم‌های با کیفیت در پوشه‌هایی با اندازه خرد به پوسته های استاندارد برای سیستم استدلال‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل گردیده‌اند. ویدئوهای MP4 به وسیله همگی مرورگرها نگهبانی می گردند در حالیکه WebM اینک صرفا بوسیله Chrome و Firefox هواخواهی میگردند.
همینطور فولدر‌های WebM نسبت به فولدر‌ها MP4 مدل‌خیس می باشند البته ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های موبایل یه خرده خوب به لحاظ می‌رسند.
ارتقا نرخ تبدیل‌
مطالعاتی که بوسیله Eye View Digital انجام شده میباشد نماد می دهد که به کارگیری از ویدیو میتواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را ارتقا دهد. درواقع زمانی به آن تصور کنید منطق این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. یوزرها برای دیدن ویدیو ها وقت کمتری نسبت به تلاوت متن صرف می‌نمایند در فیض عملکرد بیشتری برای تماشای ویدیو ویدئویی می‌نمایند. کلیپ سبب ساز صرفه‌جویی آن ها در حین میگردد.
تکنیک‌های باصرفه‌سازی ویدیو
۱.یوزرها تلفن همراه را در حق تقدم قرار دهید
با صرفه‌سازی گوشی خیر صرفا بخشی از باصرفه‌سازی کلیپ میباشد بلکه امروزه با صرفه‌سازی تلفن همراه تمرکز مهم با صرفه‌سازی اینترنت میباشد. یک سری سال پیش گوشی از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به پرورش خویش ادامه میدهد. ضمن این قسمت عمده‌ای از مصرف ویدیو در دستگاه‌های موبایل میباشد. هنگامی که شما ویدئوهای خویش را در وب سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo بار گذاری می کنید بایستی اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی پاسخگو میباشد.
هر روز بر تعداد عده ای که از روش تبلت و تلفن‌های هوشمند به اینترنت دسترسی پیدا می‌نمایند افزوده میشود. اصول ساخت وب سایت را دنبال فرمایید تا اینترنت‌وبسایت شما با اندازه‌های متفاوت شیت اکران و وضوح کاغذ اکران سازگار باشد. اینترنت‌وبسایت شما همینطور قادر است جهت اکران صحیح ویدیو جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.
حتی در صورتی‌که شما یک گسترش‌دهنده کارشناس باشید پیاده سازی صفحاتی که در همگی اندازه‌های ورقه خوب به لحاظ رسد میتواند برای شما بحران برانگیز باشد. می توانید ورژن جدا‌ای از اینترنت‌تارنما خویش را به صورت خاص برای دستگاه‌های موبایل بسازید البته این فعالیت وظایف شما‌را دو موازی می‌نماید. خوشبختانه معمولا نحوه‌های معمولی‌تری برای اسکان یوزرها تلفن همراه وجود دارااست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد