Show Cached Pages (اکران صفحه ها کش گردیده)

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

Show Cached Pages (اکران صفحه ها کش گردیده)


Show Cached Pages (اکران صفحه ها کش گردیده)
همینطور صفحه ها کش گردیده ای که با به کار گیری از robots.txt به صورت تصادفی ایندکس نشده اند بوسیله Siteliner ایندکس می‌شوند. هنگام تهیه و تنظیم صفحه ها noindex برای خزنده ی موتورهای کاوش، برخی از صفحه ها، برچسب‌ها، تیم‌ها و پست‌ها در پوشه robots.txt گنجانده نشده‌اند. این ابزار قادر است ورژن ی کش گردیده ی صفحه ها گزینش گردیده را به شما آرم دهد. این ورژن از شیت را Siteliner هنگام کپی وبسایت شما دانلود نموده است. در‌حالتی که بعداز نسخه برداری سایت شما به وسیله Siteliner تغییری در کاغذ ی شما ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، این  آموزش سئو مشهد داده ها ممکن میباشد بسیار موثر باشد.

همینطور برای اگاهی از اینکه خزنده ای که تارنما شما‌را نسخه برداری کرده چه اطلاعاتی به دست میاورد نیز ممکن میباشد این نحوه اثرگذار باشد. اگرچه این خزنده می‌تواند وابسته به Siteliner باشد البته این حاصل ممکن میباشد به طور شبیه در دست موتور آموزش سئو در مشهد  کاوش نیز قرار بگیرد.

Show Duplicates (اکران مورد ها تکراری)
محتوای تکراری برگه ای که گزینش می‌کنید بوسیله Siteliner به طور هایلایت گردیده برای شما نماد داده میشوند. طیف رنگ های متفاوت اشاره به صفحه ها دیگری که محتوای تکراری در آنها پیدا گردیده دارااست. با کلیک روی کادرهای رنگی سمت راست شیت میتوانید محتوای تکراری دیگر صفحه های را مراعات فرمائید. قاب طوسی در زیر ترین نصیب رنگ ها آرم از محتوای معمولی (Common Content) مانند منوها یا این که لغت ها راهنما در وبسایت داراست که در اکثر یا این که کلیه ی صفحه ها شما حضور دارا هستند. براین اساس این منوها و لغات معمولاً تحت عنوان محتوای تکراری در حیث گرفته نمی‌شوند.
موتورهای کاوش میتوانند وب سایت شما‌را به جهت محتوای تکراری جریمه نمایند، پس خوب میباشد برای اینکه محتوا صرفا در یکی‌از صفحه ها شما باشد آن را از سایر صفحه های حذف فرمائید، یااینکه محتواها را در صفحه های گوناگون تغییر‌و تحول دهید تا مطمئن گردید محتوای هر ورقه مختص به به عبارتی برگه بوده و هر مورد از صفحه ها مخصوص بفرد شوند.

لیست صفحه های شما و بها و برجستگی هریک مدام به صورت روشن ارائه میگردد و شما می‌توانید صفحه های دیرین یا این که نامربوط با وبسایت خویش را آپ دیت و یا این که حذف نمائید. همینطور ممکن میباشد بخواهید با تغییر‌و تحول در بعضا لینک و پیوند ها (اضافه یا این که حذف کردن آنان) صفحاتی را که از دید شما اساسی می باشند را در موتورهای کاوش نیز با التفات و پر رنگ فرمایید.

برای ارتقا توان یک شیت می‌توانید از صفحه ها دیگر تارنما خویش که توان بالایی دارا‌هستند بدین ورقه پیوند بدهید.

Comparison with Other Sites (مقایسه با دیگر وبسایت ها)
که مشمول مواقعی زیرا معدل سایز صفحه ها، معدل فرصت بار گذاری صفحه ها، تعداد لغات در هر ورقه، نسبت متن به HTML، درصد محتوای تکراری، درصد محتوای معمولی، لینک و پیوند های درونی در هر برگه، لینک و پیوند های بیرونی در هر برگه، تعداد تک تک پیوند ها در هر ورقه و پیوند های ورودی در هر برگه میباشد.
. Your Pages (صفحه های شما)
در‌این بخش کل صفحاتی که به طور توفیق آمیز نسخه برداری گردیده اند نشان داده می شود. در بالای جدولی که به شما ارائه میگردد مواقعی مانند نشانی کاغذ (URL)، تیتر کاغذ، اقتدار برگه، سایز، تعداد لغات در هر کاغذ و تاریخ تغییرات در آن شیت درج گردیده است.

اقتدار برگه (Page Power) نماد می‌دهد که یک برگه ی خاص تا چه حد ممکن میباشد برای موتورهای جستجویی که در تارنما شما میخزند پررنگ به لحاظ رسد. هرچه تعداد پیوند های بیشتری به یک برگه ی خاص از دربین آحاد صفحه ها دیگر وبسایت شما وارد خواهد شد، اقتدار آن ورقه بیشتر میباشد. حداکثر اندازه ی توان شیت عدد 100 هست.

اقتدار ورقه به صورت نسبی تعریف‌و‌تمجید میگردد، به‌این معنا که تعداد پیوند هایی که از یک شیت ی قادر و منزلت بالا به برگه ی شما ارسال می‌شوند، به مراتب بها بیشتری نسبت به لینک و پیوند هایی داراست که از صفحه های ضعیف و جایگاه ذیل ارجاع داده میشوند.

با کلیک کردن بر روی هر کدام از پیوند های بخش URL داخل جدول که هرکدام صفحه ها مجزای سایت شما میباشند، داده ها مرتبط با آن ورقه در جدولی تازه برای شما اکران داده می گردند که‌این داده ها مشتمل بر: محتوای تکراری، لینک و پیوند های درونی باطن شونده، لینک و پیوند های درونی بیرون شونده، لینک و پیوند های بیرونی بیرون شونده، اکران برگه ی کش گردیده، اکران موردها تکراری می باشد.
3. Duplicate Content (محتوای تکراری)
کلاً 3 نوع محتوا وجود دارااست. محتوای تکراری، محتوای معمولی و محتوای خاص

محتوایی که در بیش تر از یک کاغذ از وب سایت مندرج باشد، محتوای تکراری نامیده می گردد که می تواند دقیقاً تکراری یا این که نسبتاًً شبیه باشد. زمانی صفحه ها مختلف دارنده محتوای یکسانی باشند، موتورهای کاوش مانند Google و Bing می‌توانند تارنما متبوع را جریمه کرده و یا این که اکران آن وب سایت را در حاصل جستجوی مرتبط با آن زمینه متوقف نمایند. Siteliner در تحقیق محتوای تکراری به مکان بررسی یک شیت در یک فرصت، حداکثر 500 ورقه را در هر کپی تجزیه و محاسبه می نماید.

وقتی که وارد قسمت محتوای تکراری میشوید کل مطالب تکراری به طور جدول برای شما نمایش داده می شود که در بالای جدول: نشانی برگه، تیتر، عبارات مطابقت، درصد تطابق، صفحه ها همخوانی و توان برگه درج گردیده است.

با کلیک بر روی هر کدام از لینک و پیوند های URL، کاغذ ای گشوده گردیده و سمت راست برگه کادرهایی رنگی مراعات میگردد که داخل هریک از کادرها تعداد عبارات مطابقت و همخوانی (تکراری) که با کاغذ ی دوم مشترک میباشد نام برده میباشد و هرمورد از رنگ ها نماد دهنده گونه های گوناگون محتوا است. به صورت نمونه رنگ طوسی در تحت کاغذ، آرم دهنده ی محتوای رایج و معمولی میباشد. گزینه هایی مانند منوی تارنما یا این که کلمه ها راهنما که معمولاً در بیشتر یا این که کلیه ی صفحه ها وبسایت شما نماد داده می گردند که‌این منوها و لغت ها معمولاً تحت عنوان محتوای تکراری در حیث گرفته نمی‌شوند.

برای رفع این ایراد میتوانید محتوای تکراری را حذف نمائید تا تنها در یکی صفحه های شما باشد یا این که محتوای صفحه ها متعدد را تغییر و تحول دهید تا مطمئن گردید هر برگه اختصاصی بفرد بوده و محتوای منحصر به فرد به خویش داراست.

یادتان باشد محتوای تکراری و محتوای که یک یا این که یکسری تا از مورد ها تحت را داشته باشد تحت عنوان محتوای نسخه برداری شمرده می شود و بر هیچکسی پوشیده وجود ندارد که وجود محتوای تکراری چه صدمه ای به seo می زند و وبسایت شما‌را چه‌طور از گردونه رقابت بر رمز شایسته ترین مرتبه های گوگل کنار می زند.

نمونه هایی از محتوای تکراری را باهم نظارت کنیم :

تیتر ورقه تکراری
تیتر اکران در گوگل تکراری
تکرار بیشتراز اندازه مجاورت تگ H1
بدنه محتوای تکراری
اسکن برداری گردیده از یک وب سایت دیگر فارغ از رعایت ضوابط اسکن رایت و حتی ترجمه انگلیسی
عدم رعایت کردن مقررات ایجاد محتوا در ساخت محتوای دنباله دار و نصیب بندی گردیده

با وب سایت لاینر میتوانید این صفحه های داخلی را پیدا فرمائید و به رفع مواقعی که سبب ساز به تکراری بودن مطالب گردیده اند بپردازید .

ضمنا می توانید با استعمال از تگ کانونیکال(CANONICAL) نیز این مسئله را حل فرمائید.وب سایت لاینر معین می نماید که کدام صفحه های تا چه معیار و اندازه ای به هم مشابه می باشند. در شکل نیاز به کلیه این محتواها، می‌توانید آن ها را با تگ کانونیکال به یکدیگر متصل فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.