Spyfu

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

Spyfu


6. Spyfu
تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین و کاربردی ترین ابزارهای تجزیه و بررسی وب سایت و بررسی تفحص کلمه ها کلیدی می شود به Spyfu اشاره نمود. این تارنما پربیننده تعداد جستجوی ارگانیک کلمه و واژه کلیدی شما و در فیض عملکردتان را علامت میدهد. ابزار جامع مذکور قابلیت چک کارایی رقبا را برای یوزرها مهیا ساخته و لیستی از لغات کلیدی آنها را در چنگ شما قرار می‌دهد تا به تحلیل آنان بپردازید. شناسایی لینک و پیوند های داخلی وب سایت یک کدام از دیگر از خصوصیت های Spyfu آموزش سئو مشهدر  میباشد.
درصورتی که گسترش در بهینه سازی یک کدام از گرانقدر ترین رویاهایتان میباشد، کافیست با به کار گیری از این ابزار ارزیابی رسیدگی عبارات کلیدی استراتژی­تان را چیده و در راستای اجرای آن قدم بردارید. حتی می‌توانید از ساخت محتوا درآمدزایی کرده و پول خیر به جیب بزنید. اما این زمینه را مد لحاظ داشته باشید که ابزار نام برده بدون پول نبوده و برای سود مندی از قابلیت و امکان های بی سابقه آن بدون چاره به آموزش سئو در مشهد  پرداخت هزینه می‌باشید.
7. Google Search Console
گوگل سرچ کنسول یکی حاذق ترین ابزارهای تحلیل رسیدگی کلمه ها کلیدی میباشد که میتواند جزئیات جامعی از عبارات کلیدی کلیک خورده در سه ماه قبل را برای شما اکران دهد. غرض از معرفی این این ابزار اصلی از سوی گوگل پژوهش حالت وب سایت بوسیله اینترنت مسترها است. دیدنی میباشد بدانید که ابزار نام برده از خصوصیت­ها، تجهیزات و قابلیت و امکان­های پهناور و فوق العاده ای بهره مند بوده و از همین رو آیتم دقت ویژه یوزرها قرار گرفته میباشد!
در حالتی‌که با Google Search Console عمل کرده باشید، به طبع با اصطلاح Position در مقابل عبارات کلیدی رو به رو گردیده اید. گفتنی میباشد که‌این آیتم اعداد نسبی مرتبط با جایگاه هر کلمه و واژه کلیدی را در دست مدیران وب سایت قرار می‌دهد. اعتنا داشته باشید که‌این اعداد ظریف نبوده و داده های عددی کلمه و واژه کلیدی در یک ماه قبل را به طور تقریبی نماد می‌دهد.
8. Google Trends
Google Trends یک ابزار اکتشاف داده بدون پول میباشد که میتوانید از آن برای جستجو و تجزیه و ارزیابی روندهای جستجوی حقیقی و واقعی و تاریخی استعمال فرمایید. می توانید مبنی بر داده‌های مثال‌گیری گردیده و عبارت‌های جستجوی Google ملاحظه کنید که در بخش ها در سراسر عالم چه روندی داراست. برای ایده‌پردازی و اپلیکیشن‌ریزی محتوا، ایجاد کرد کمپین‌های تبلیغاتی فصلی و غیره به فعالیت می رود. Google Trends همینطور قادر است به شما یاری دهد روندهای تازه را شناسایی نمایید و بدانید که چه هنگامی عشق و علاقه به آنان کاهش می‌یابد. ​Google Trends به طور کاملً بدون‌پول میباشد و آن را به یک منبع تکمیل کننده بهتر برای پژوهش یا این که گردباد فکری تبدیل می نماید.
Google Trends عمدتاً از مثال‌های غربال نشده داده‌های حقیقی جستجوی Google استعمال می‌نماید. این داده‌ها ناشناس، تیم‌بندی و مبنی بر مورد، حیطه و زمان وقتی دسته‌بندی میشوند تا شما‌را کارکشته سازد تا داده‌های مرتبط را با تمرکز بیشتری تجزیه و نظارت فرمایید.
در شرایطی‌که مورد خاصی برای مطالعه دارید، آن را در نوار کاوش وارد فرمائید و آغاز به پژوهش نمائید. برای مشاهده هم زمان یکسری واژه و کلمه کلیدی مرتبط روی " Compare" کلیک فرمائید. این می‌تواند به شما یاری دهد علایق مخاطبان را در موضوعات مرتبط تجزیه و نظارت فرمائید و اینکه چه‌طور این علایق در حین فرصت در بخشها متفاوت گوناگون میباشد.
با Related Queries، می توانید ایده‌های تازه مربوط به عبارات کلیدی غرض خویش مربوط به حیطه‌ای که میخواهید غرض قرار دهید را اخذ نمائید. این میتواند ایده های جدیدی برای محتوا و اپلیکیشن بازاریابی شما باشد. همینطور میتوانید عشق و علاقه به یک قضیه را مبنی بر سرزمین تجزیه و آنالیز و مقایسه نمایید. می‌توانید از این برای یافتن مخاطبان تازه در سراسر دنیا استعمال نمائید یا این که مطمئن گردید که محتوای مربوط به حیطه متبوع خویش را ساخت و ساز می‌کنید.
9. QuestionDB
QuestionDB به مکان تمرکز بر کلمه ها کلیدی، سوالاتی را که عموم در وبسایت ها و انجمن ها می‌پرسند را به شما علامت می‌دهد. این ابزار برای ایده پردازی محتوا موثر میباشد. مقر داده کلان سؤالات آن به شما داده ها ظریف تری از آنچه مخاطبان شما حقیقتاً میخواهند بدانند می‌دهد. شما می‌توانید از این داده ها برای ایجاد محتوا مفیدتری که به‌این سوالهای جواب میدهد به کارگیری نمایید.
QuestionDB سؤالات خویش را در انجمن‌هایی مانند Reddit و StackExchange پیدا می‌نماید و به زودی Quora را نیز دربرگیرنده میشود.
آغاز فهرستی از کلیدواژه‌های مرتبط را که می خواهید مقصود قرار دهید تهیه و تنظیم نمائید. بعد از آن یک کدام از آنان را در QuestionDB وارد فرمائید. اعتقادوباور نتایج فرمائید که کلمه ها کلیدی بسیار وسیع می باشند، چون این ابزار لیستی از سؤالات خاص خیس مرتبط با آن مسئله کلی را ارائه می‌دهد.
10. AnswerThePublic
AnswerThePublic یک ابزار مطالعه لغات کلیدی میباشد که پیشنهادات کامل شدن خود کار Google را عده‌آوری می‌نماید و به شما امداد می‌نماید کلمه ها کلیدی زمانبر مربوط به یک زمینه را پیدا نمایید. این فعالیت را با ساخت‌و‌ساز ابرهای واژه ای ایفا میدهد که به طور بصری پرس و جوهای مرتبط را تیم بندی می نماید.
AnswerThePublic برای ایده پردازی محتوا بهتر میباشد. ابرهای کلمه و واژه آن به شما امداد می نماید سؤالات خاص تری را حدس نمایید و میتوانید از آن برای ساخت ایده برای محتوای مرتبط خیس استعمال نمایید.
این ابزار از داده های کامل شدن اتوماتیک گردآوری گردیده از Google و Bing از 191 مرزوبوم استعمال می نماید. با وارد کردن یک کلمه و واژه کلیدی seed برای موضوعی که میخواهید در زمینه ی آن بنویسید استارت نمایید و مقر داده دلخواه خویش را تعیین فرمایید. به صورت پیش فرض، ابزار داده های بریتانیا را علامت میدهد. از آنجایی که‌این ابر سؤالات را به تصویر میکشد، کلمه ها کاوش مبتنی بر کلمه ها سؤالی دسته‌بندی میگردند و مبنی بر محبوبیت آراسته می گردند. لغت ها کاوش با سایه تیره خیس در طی اجرای گزارش محبوبیت بیشتری داشتند. با این اکنون، این مدام آرم دهنده وسعت جستجوی فراتر یا این که حاصل بیشتر وجود ندارد. با کلیک بر روی هر عبارت کاوش گردیده، به نتیجه ها جستجوی زنده برای آن عبارت در گوگل هدایت خواهید شد.
11. Keyword Sheeter
Keyword Sheeter یک کدام از دیگر از ابزارهای چک استیناف لغت ها کلیدی میباشد که صدها سفارش اقتباس گردیده از گوگل را در مشت یوزرها قرار می‌دهد. برای آغاز استعمال از این ابزار کافی میباشد واژه و کلمه کلیدی آیتم نظرتان را در‌این تارنما وارد فرمایید. به کار گیری از ابزار ذکر شده به آن تیم از کاربرانی که مستلزم تعداد بسیار متعددی کلمه و واژه می‌باشند، توصیه میشود. به دلیل آن که این ابزار می‌تواند در زمان یک دقیقه هزاران کلمه و واژه کلیدی و عبارت مربوط به واژه و کلمه کلیدی متبوع مخاطب را ارائه دهد. غربال کردن کلمه ها بر پایه ی مثبت و منفی یکی‌از مهمترین مزایای کیورد شیتر به حساب می آید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.