دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ابزارهای Ahrefs و Semrush چه میباشند و چه کاری انجام می دهند؟


ابزارهای Ahrefs و Semrush چه میباشند و چه کاری اجرا میدهند؟
هر دو ابزار Ahrefs و Semrush در واقع یک پلتفرم می‌باشند که به شما در سئو اینترنت سایتتان برای موتورهای کاوش به ویژه گوگل یاری می‌نمایند. برای کسب بدین مقصود، این ابزارها از شیوه های مختلفی به شما یاری می‌نمایند؛ البته عمل مهم آن ها به طور خلاصه آموزش سئو مشهد  در مورد ها تحت تعریف و تمجید می گردد:
مطالعه لغات کلیدی
بفهمید که عموم در حوزه تجارت شما، از چه کلماتی برای کاوش به کارگیری می‌نمایند. هر دو ابزار Ahrefs و Semrush به شما بر طبق لغت ها و اصطلاحاتی که وارد می کنید، ایده‌های جدیدی برای لغات کلیدی میدهند. از این لغات کلیدی پیشنهادی میتوانید برای ایجاد وب لاگ پست‌‌های جذابی به کار گیری نمائید که شانس قرار تصاحب کردن در درجه‌های رفیعتر گوگل را دارا هستند. همینطور این ابزارها به شما می گویند که واحد سنجش دشواری هر کلمه و واژه کلیدی چقدر میباشد. در سود خواهید دانست برای استحصال درجه‌های رفیعتر حاصل کاوش در هر واژه کلیدی به خصوص، آموزش سئو در مشهد  چقدر شانس دارید.

ساخت محتوا
محتوای نو و اورجینال ساخت و ساز فرمایید که شانس بالایی برای جذب ترافیک ارگانیک از سمت موتورهای کاوش دارااست.

ارزیابی بک لینک و پیوند
شناسایی زمان‌هایی برای پیوند سازی از دیگر وبسایت‌ها به سمت تارنما شما. این دو ابزار سایت‌هایی را که بک پیوند آن‌ها گرانبها میباشد به شما نماد می دهند تا

در صورتی‌که خواستید، با آنان همیاری نمائید.

بهبود seo تکنیکال
جاری ساختن تغییراتی در جنبه‌های فنی تارنما خودتان با غرض پیشرفت در عملکرد تارنما در شیت حاصل سرچ . این ابزارها قابلیت و امکان اجرای ممیزی بهینه سازی (بهینه سازی audit) را برای یوزرها خویش مهیا می‌نمایند. ممیزی seo فرایندی میباشد که در آن وبسایت شما به صورت بی نقص گزینه تحلیل و نظارت قرار میگیرد. آن گاه اشتباهات احتمالی معین خواهند شد و خواهید دانست که پیشرفت در عملکرد تارنما در نتیجه ها سرچ بایستی کدام نصیب‌های تارنما را بهبود دهید.
حال ممکن میباشد برای شما سؤال گردد که آیا Ahrefs و Semrush با CMS یا این که پلتفرم تارنما شما سازش دارا هستند یا این که خیر. خبر بهتر این میباشد که هر دوی این ابزارها با کلیه پلتفرم‌های ساخت وب سایت سازش دارا‌هستند. این یعنی فرقی ندارد که تارنما شما روی بستر Squarespace, Webflow, Wix یا این که Shopify و یا این که هر پلتفرم دیگری سازه گردیده باشد. در هر شکل می توانید از تجهیزات و امکان‌های این دو ابزار کاربردی برای بهبود بهینه سازی وبسایت استعمال نمائید.

تا اینجای مقاله تا حدودی با این دو ابزار seo آشنا شدید. با اعتنا به چیزهایی که گفتیم دو ابزار Ahrefs و Semrush را می قدرت ابزارهای تمامی کاره در بهینه سازی دانست چون می‌توانید از آن‌ها در قضیه های متعدد فرآیند بهینه سازی وب سایت استعمال نمایید. ولی درین نوشته ی علمی میخواهیم درباره یکی مهم‌ترین کاربردهای این دو ابزار یعنی مطالعه کلمه ها کلیدی کلام کنیم. در زمینه‌ی بقیه کاربردهای این دو ابزار در بعدی و در محتواهای دیگر با شما حرف خوا هیم اظهار کرد. با ما یار و همدم باشید:

تفاوت های Ahrefs و Semrush در تفحص لغت ها کلیدی به صورت خلاصه:

معین کردن مقصود سرچ عبارات کلیدی
لیست‌های لغات کلیدی
به کار گیری از دیتای بک پیوند در پژوهش ها لغات کلیدی
تقریب معیار ترافیک احتمالی
ابزار Content Gap در Ahrefs
موتورهای جستجویی که می توانید روی آن‌ها استیناف فرمائید
بازرسی PPC
توده بندی مقایسه Ahrefs با Semrush از دید ابزارهای بازرسی لغت ها کلیدی


استیناف عبارات کلیدی
در کل مطالعه عبارات کلیدی چهار غرض اصلی را دنبال می‌نماید:

• دریافتن این که چه تنی چند از اشخاص از یک کلمه و واژه کلیدی به خصوص برای سرچ به کار گیری می‌نمایند.
• رقابت بر راز آن کلمه و واژه کلیدی و استخراج جایگاه در سرچ چقدر طاقت فرسا میباشد.
• فعلا چه سایت‌هایی در مرتبه‌های رفیعتر آن کلمه و واژه کلیدی قرار دارا‌هستند.
• تهیه نمودن ایده‌های تازه برای لغات کلیدی بیشتر
هم Ahrefs و هم Semrush کسب به هدف ها بالا را بسیار ریلکس کرده‌اند. صرفا کافی میباشد واژه کلیدی متبوع خویش را در ابزار بازرسی لغات کلیدی وارد نمائید (در Ahrefs این ابزار Keyword Explorer و در Semrush Keyword Overview اسم داراست). آن گاه فورا داده ها ما یحتاج درباره آن کلمه و واژه کلیدی به شما ارائه میشود. اطلاعاتی مثل وسعت جستجوی واژه و کلمه کلیدی، ترازو مشقت آن کلمه و واژه، وب سایت‌هایی که فعلا جایگاه بلندتر آن کلمه و واژه می‌باشند و لیستی از لغت ها کلیدی مرتبط.
در هر دو ابزار Ahrefs و Semrush برای علامت دادن معیار مشقت عبارات کلیدی از درصد استعمال میشود. هرچه این درصد فراتر باشد، یعنی آن واژه کلیدی طاقت فرسا خیس میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.