اصلاحات سئو کلاه سیاه

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

اصلاحات سئو کلاه سیاه


اصلاحات بهینه سازی کلاه سیاه
Cloaking
Cloaking یکی اصطلاحات بهینه سازی سیاه میباشد و مفهوم آن اکران محتوای مختلف به استفاده کننده و ربات آموزش سئو مشهد  های موتور کاوش هست.
متن مخفی (hidden text)
هر متنی که استفاده کننده نتواند آن را بخواند البته برای موتورهای کاوش قابل روءیت باشد، متن نهفته نامیده می گردد. متن نهفته مثال بارز cloaking میباشد و جریمه گوگل را درپی داراست. متن نهفته قادر است به طور های متعدد در شیت ظواهر خواهد شد از جمله متن بسیار خرد باشد که استفاده کننده نتواند آن را بخواند، همرنگ با ورقه پیش موضوع باشد یا این که با به کارگیری از کدهای CSS متن را از آموزش سئو در مشهد  کاغذ بیرون کرد.
seo منفی (negative بهینه سازی)
استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه و اسپم برای تخریب و نزول جایگاه وبسایت حریف را بهینه سازی منفی می گویند.
اصطلاحات بهینه سازی مربوط بازاریابی
B2B
Business 2 business یعنی تجارت به تجارت. در seo B2B، چرخه خرید وقت گیر خیس میباشد، تولیدات و سرویس ها گران خیس می باشند و مخاطبان تصمیم گیران حرفه‌ای میباشند.
B2C
Business 2 customer یعنی تجارت به مشتری. در seo B2C چرخه خرید کوتاه، مخاطبان، اشخاص معمولی و تولید ها ارزان خیس می‌باشند.
پرسونای مشتری
پرسونای استفاده کننده یک شخصیت ذهنی میباشد که مدیران تجارت و بازاریابان برای مشتری ایده آل خویش رسم میکنند. با اینکه پرسونا فرد حقیقی وواقعی وجود ندارد البته خوی، هدف ها، اشتباهات و معضل ها، نیازها، حالت مکانی و مشخصه های دیگری که برای پرسونا تعریف می گردد، مطابق مشتریان حقیقی وواقعی است.
هجرت مشتری
تمامی لحظاتی که در آن یک مشتری با یک کمپانی یا این که مارک سرگرم می‌گردد. آحاد این اقدامات برای متقاعد کردن، تاثیرگذاری و تبدیل آن مخاطب به یک مشتری متعهد هست. با اینکه مهاجرت مشتری با اعتنا به نوع بیزنس مختلف میباشد، البته معمولا دربرگیرنده 4 مرحله اساسی میباشد: درایت> مراعات> تصمیم> مراقبت
بیزنس آنلاین
پروسه داد و ستد تولیدات و سرویس ها از یک فروشگاه اینترنتی.
PPC
پرداخت به ازای کلیک (PPC) روشی میباشد که در آن به ازای هر کلیکی که روی پیوند وبسایت ایفا شد، پولی پرداخت میشود. این مبلغ به ترازو رقابت واژه کلیدی، مزایده، رابطه و سوابق اکانت انتخاب میگردد. استعمال از بهینه سازی و PPC سبب ارتقاء ترافیک تارنما، نرخ کلیک، نرخ تبدیل، نرخ فروش و رجوع و برگشت سرمایه شود.
شرایط مطلوب (Niche)
نیچه یک وضعیت یا این که یک بازار مملو از اشخاص لبریز پر نمک و اشخاصی میباشد که برای بیزنس شما اثرگذار می باشند.
اصطلاحات seo مرتبط با ساخت و ساز محتوا
محتوا (content)
محتوا عبارت میباشد از متن، تصویر، کلیپ، پادکست و هر آنچه که مخاطب بتواند آن را ببیند یا این که بشنود و امکان اشتراک گذاری آن را داشته باشد. محتوا یکی‌از مهمترین اصطلاحات seo داخلی وبسایت هست، به گونه ای که گوگل دائما در عملکرد میباشد تا منزلت تارنما هایی که محتوای نفیس، کیفیت خوب، منحصربه‌فرد و اثر گذار ایجاد میکنند را ارتقاء و وبسایت هایی که مغایر این قاعده فعالیت میکنند را کاهش جایگاه دهد.
محتوای کیفیت بالا (quality content)
محتوای باکیفیت از آن مجموعه اصطلاحات بهینه سازی میباشد که بسیار پر کاربرد میباشد و کلید توفیق شما خواهد بود. مراد از محتوای باکیفیت، محتوایی میباشد که تماما اختصاصی، جامع و دیدنی باشد به نحوی که منجر ارتقاء ترافیک ارگانیک گردد و از این نحوه به توفیق شما در هدف ها بهینه سازی و بازاریابی یاری دهد.
محتوا فرمان روا میباشد (content is king)
یک کدام از شایع ترین اصطلاحات seo هست که اکثر اوقات بوسیله متخصصان بهینه سازی و بازاریابان دیجیتال در کنفرانس ها به کارگیری می‌شود. این عبارت به التفات بالای ایجاد محتوا در بهینه سازی وب سایت و بازاریابی دیجیتال اشاره میکند. این التفات به قدری بالاست که شاخه ای از دانش بازاریابی به اسم بازاریابی محتوایی وجود دارااست.
QDF
query deserves freshness یعنی کوئری بایستی نو باشد. این عبارت به‌این مضمون‌ میباشد که موتور کاوش در بعضا از لغت ها و کلمات کلیدی، مایل به اکران جدیدترین محتوا میباشد. بیشتر وقت ها که کوئری یا این که عبارتی ترند میباشد، به جهت وجود یک روی داد خبری درباره آن بوده میباشد.
سیستم رئیس محتوا (CMS)
سیستم مدیر محتوا یک سیستم بر طبق اینترنت میباشد که امکان ساخت، بار گذاری و رئیس بودجه های دیجیتال را می‌دهد.
وردپرس
یک سیستم رئیس محتوا که شغل کردن با آن بسیار معمولی بوده و همین استدلال منجر گردیده که وردپرس دوست داستنی ترین CMS دنیا باشد. پیشنهاد می کنیم که به نوشته‌ی‌علمی seo وب سایت وردپرس نیز محرمانه بزنید.
هم استناد (CO citation)
هرگاه دو وبسایت بوسیله یک یک تارنما فرد ثالث پیوند گذاری شوند، حتی در‌حالتی که آن دو تارنما به یکدیگر لینک و پیوند نداده باشند. غرض از co citation یجاد رابطه موضوعی میان وب سایت ها و پیوند تصاحب کردن از سایتی با اقتدار فراتر میباشد.
محتوای تکراری (Duplicate content)
زمانی محتوای دو یا این که تعدادی کاغذ از یک وبسایت به طور کامل مثل هم یا این که بسیار مشابه به هم باشند، از اصطلاح seo محتوای تکراری استعمال میکنند.
سرتیترها (headings)
تیترها یا این که هدینگ ها محتوا را به قسمت های گوناگون تقسیم میکنند. این تیترها از H1 تا H6 مبتنی بر ترازو عنایت تر و تمیز می گردند، بدین شکل که H1 از کلیه تعالی خیس و اساسی خیس میباشد و H6 معدود عنایت خیس از سایر هدینگ ها می‌باشد. متخصصان بهینه سازی پیشنهاد میکنند که قطعا هدینگ های H2 و H3 مشمول کلمه و واژه کلیدی محتوا باشد.
Head term
واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارتی که ترازو جستجوی بسیار بالایی داراست و از آنجایی که بسیار رقابتی میباشد، جایگاه گیری برای آن شغل دشوار و دشواری میباشد.
عبارات توقف (stop words)
حروف اضافه ای مانند از، در، به، با که برای رابطه میان لغات و لغات به کار گیری میگردند در پیشین به وسیله سیستم ایندکس موتورهای کاوش نادیده گرفته می شدند تا در روند ایندکسینگ صرفه جویی نمایند البته امروزه به لطف بسط موتورهای کاوش، این حروف اضافه نیز معنادار میباشند.
محتوایی که بوسیله مخاطب ساخت و ساز گردیده (User-Generated Content)
هر نوع محتوایی مانند نوشته ی علمی، عکس، کلیپ، پادکست، ایده ها و غیره که بوسیله یوزرها در تارنما ساخت و منتشر گردد، user-generated content نامیده می گردد.
محتوای مدام سبز
محتوای مدام سبز محتوای باصرفه گردیده ای برای موتور کاوش میباشد که برای بازه زمانبر برای یوزرها باقی می‌ماند. محتواهای تاریخی از این گروه می‌باشند ولی محتواهای خبری هرگز مدام سبز نیستند چون بازه زمانی باقی مادن آن ها بسیار کوتاه خواهد بود.
تعداد کلمه ها
تعداد کلماتی که در یک محتوا میباشند. در حالتی که محتوا بیشتراز حد کوتاه باشد، سیگنال منفی برای موتورهای کاوش میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.