آیا لینک های nofollow بد هستند؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آیا لینک های nofollow بد هستند؟


آیا پیوند های nofollow بد میباشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون پیوند های Follow نفیس نیستند، البته اینگونه لینک و پیوند هایی تحت عنوان قسمت طبیعیِ پروفایل پیوند لینک و پیوند بیلدینگ وب سایت ها محسوب می گردند. یک تارنما با پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این قضیه به هیچ عنوانً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای آموزش سئو مشهد جایگاه بندی نماد میدهد که وب سایت هایی که جایگاه فراتر دارا‌هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگلگوگل ذکر نموده است که در بیشتر مفاد، آن‌ها پیوند های nofollow را دنبال نمی‌کنند و این سیرتکامل پیوند ها ارزشی برای جایگاه بندی ندارند. در اصل! استعمال از لینک و پیوند های nofollow سبب می‌گردد گوگل لینک و پیوند مقصود را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می‌شوند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وب سایت ها بر این باورند که حتی یک لینک و پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا می‌تواند تحت عنوان آرم اتکا و اعتبار تعبیروتفسیر گردد.

بینگ و یاهو 

آموزش سئو در مشهد



بینگ که حاصل کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر یکسری خزندگان آن ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه ها تازه در یک وبسایت به کار گیری نمایند.براین اساس، اگرچه این موتور کاوش این لینک و پیوند ها را دنبال می نماید، ولی از آن‌ها برای محاسبات مرتبه بندی خویش به کارگیری نمی نماید.

استعمال از کلمه ها کلیدی و مقصود گیری مخاطبان
همانگونه که میدانید لغت ها کلیدی برای فرایند کاوش یک قضیه ضروری میباشد. کلمه ها کلیدی آجرهای تولیدکننده موتورهای کاوش و لهجه قانونی شان می باشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر اساس اینترنت مانند گوگل) مبنی بر لغات کلیدی شغل می نمایند. وقتی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را می‌خزند و ایندکس می نمایند آن ها پیگیر کلمه ها کلیدی جان دار در آن می باشند. میلیون ها مقر دادۀ خرد وجود دارا هستند که هر یک از آن‌ها بر روی یک عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص تمرکز دارا هستند (عوض این که مجموع آن‌ها بر روی یک مقر داده بلندمرتبه نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن می‌دهند داده های موردنیاز خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

مسلما بخوانید: راهنمای جامع روانشناسی رنگ در دنیای دستیابی‌وکار
بدیهی میباشد که در حالتی‌که بخواهید شیت شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش درجه ای داشته باشد، بایستی این واژه و کلمه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به شغل ببرید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.