پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

در فروشگاه اینترنتی‌تان محتوای با کیفیت بنویسید


الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی‌از راهکارهای گوگل برای جنگ با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.در خصوص استدلال اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی است ولی یک عقیده سفت وجود داراست؛ اینکه \\\"نحوه‌شیوه\\\" بودن این حیوان منجر آموزش سئو مشهد استتار عالی وی در طبیعت می‌گردد. این مورد کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که کارایی می‌نمایند با مطالعه به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک فروشگاه معتبریم.

به دنبال این نوشته ی علمی کوتاه، راجع‌به آپ تو دیت گورخر توضیح می‌دهیم و بعد از آن به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.

گوگل zebra چیست؟ میلاد گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف دکان‌های آموزش سئو در مشهد بی‌چگونگی و قلابی، از حاصل گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، مدیر سابق نصیب اسپم گوگل، اعلام کرد یک فروشگاه عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها نخستین گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان ذکر شده از نتایج حذف شد.

همین گزینه و اظهار نظرهای آینده این شخص منجر شد تا علمای سئو، نظرهایی در امر فعالیت zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپدیت برای رویارویی با دکان‌های اینترنتی ضعیف میباشد.

الگوریتم گورخر
تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اصلی خیس این هست بدانیم که چطور باید تارنما فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.

دوستی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرده‌با‌شد. ولی خب این عامل نه وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌اعتنا باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر است در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی چندین میلیارد کاربر دارند. همین آیتم باعث می شود که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل نخستین به سراغ یوزرها این دو لهجه بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس بهتر میباشد یه خرده بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.

در هر حالا؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین ما‌را تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار بنامد، قادر است برای الگوریتم گورخر خوشحال کننده باشد. ولی برخی مواقع، هوش مصنوعی این الگوریتم ظریف‌خیس به تحقیق جزئیات سایتمان سرگرم میگردد. به‌دنبال نکات مهمی که می بایست برای بهبود سئو تارنما و غربت از خشم گور قاطر به آن اعتنا کنیم را توضیح میدهیم.

در فروشگاه آنلاین‌تان محتوای با کیفیت بنویسید
محتوای کیفیت بالا در سئومحتوا مدام رمز توفیق در اینترنت بوده و هست. یکی‌از آرم‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک سایت فروشگاهی دارای اعتبار می‌باشید، وجود محتوای اثر گذار میباشد. ولی در کجا؟

او‌لین نکته؛ وجود محتوای با کیفیت در وب لاگ سایتتان درباره ی متاع و خدماتی می باشد که ارائه می کنید.

بعد از آن می بایست به محتوای صفحات مال اعتنا فرمائید. مطمئن گردید که محصولات شما کلیه با یک محتوای تکراری در گوگل اکران داده نمی‌شوند. همچنین توجه فرمایید که در هر محتوا لینک و پیوند‌های داخلی قابل قبولی وجود داشته باشد. نبودن لینک و پیوند داخلی میان تولیدها و صفحه های شما سبب ساز به وجود وارد شدن صفحات یتیم در سایت میگردد. این صفحات را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.