بهترین و کارا ترین تکنیک های سئو

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

بهترین و کارا ترین تکنیک های سئو


در یک سری سال قبل تغییرات زیادی در دنیای سئو فیس داده می باشد. با اینحال هنوز هم برخی از اصول بنیادی خاص آن بدون تغییر تحول مانده می باشد. از جمله هدف قرار دادنِ لغت ها کلیدی، به مراد بهبود جایگاه بندی طبیعی، تاثیر خود را از دست داده هست اما استفاده از لغت ها کلیدی هنوز هم امری بسیار ضروری می باشد.

وقتی تا اینجا آمده‌اید یعنی با اصول آموزش سئو مشهد و مبانی بهینه سازی آشنا هستید و پیرو تکنیک‌های seo می باشید. با وجود تکنیک‌های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی می بایست پایبند بود و از چه روشی می توان چشم پوشی کرد حدودا نا ممکن می باشد. در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم 10 مورد از مهم ترین نکات و ترفندهای بهینه سازی را بیان کنیم.

بازاریابان B2B و B2C، در‌پی دریافت ترافیک از طریق نتیجه ها حاصل از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این نوع ترافیک 8.5 برابر شانس بیشتری نسبت به لینک‌های خارجی برای تبدیل شدن به مشتری دارند. در صورتی‌که تنها بر روی این تکنیک‌ها تمرکز داشته باشید، می توانید ترافیک طبیعی بسیاری به سمت وب سایت خود جذب فرمائید و رتبه‌بندی سایت را بدون جریمه شدن، بهبود ببخشید.

ما در هفته پیشین نوشته‌علمی ای با عنوان 200 فاکتور اصلی بهینه سازی در سکو بندی گوگل منتشر کردیم که می‌توان ذکر کرد بدون نقص ترین منبع ممکن در اینترنت به حساب می آید. در آن نوشته‌ی علمی کارایی کردیم تا تک تک کارداران مهم و تاثیرگذار در سئو را برای شما نام ببریم.

شاید پُست کنونی به نه و کمال آن نوشته‌ی علمی نباشد، ولی آموزش سئو در مشهد در قبال درین نوشته‌علمی 10 مورد از مهم ترین نکاتی که برای بهینه سازی مورد نیاز است بدانید را برایتان نام می بریم. در حالتی‌که بتوانید بر روی همین موردها تمرکز کنید و آنان را بر روی تارنما خود اجرا نمائید، مطمئن باشید طی یک سری ماه حاصل حاصل از آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

هر چیزی که سبب ساز کند شدن وب سایت می شود را حذف فرمایید
همانطور که می دانید، سرعت بارگذاری صفحه یکی فاکتورهای ضروری در سئو می باشد.

در قبل بیشتر افراد ناچار بودند با وب سایت‌هایی که بار گذاری بسیار آهسته‌ای داشتند کنار بیایند. در آن روز ها 5 دقیقه انتظار برای لود یک وبسایت خبری، چیز عجیبی خلا. این قضیه به هیچ وجه تجربه نه نیست اما هنوز هم در بیشتر سایت‌ها مشاهده میشود.

ورقه‌ای که بارگذاری کندی دارااست می‌تواند مانع از خرید تولیدات توسط مشتریان خواهد شد. مطالعات و تحقیقات صورت گرفته آرم میدهد که یک ثانیه ژرف اندیشی در حین بارگذاری صفحه، می‌تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل باعث شود.

بگذارید بگوئیم در ذهن خریداران احتمالی، یک تارنما کند برابر می‌باشد با یک سایت غیر قابل پشت گرمی. کل.

سرعت تارنما برای کاربران و گوگل بسیار مهم هست. مطابق یافته‌های تارنما eConsultancy در شرایطی که بازه زمانی زمان بار گذاری وب سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، به طور تقریبً 40% افراد آن را رخنه‌ می‌کنند.



از زمانی که حصول وکارها درباره ی زمان های جان دار در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد نتیجه ها از seo وب سایت برای موتورهای جستجو گر باخبر شدند، تقاضا برای بالا بردن تارنما ارتقاء یافت. در 9 آوریل سال 2010، گوگل سرعت سایت را به عنوان یک کدام از فاکتورهای اساسی در مرتبه بندی در لحاظ گرفت.

این آیتم به این مضمون‌ است که درصورتی که سرعت بارگذاری وبسایت شما پایین است، برای تهیه نمودن جایگاه های بالاتر در موتورهای جستجوگر عمل دشوار و دشواری در پیش دارید حتی در‌صورتی‌که محتوای شما باکیفیت باشد و ساخت سایت حرفه ای داشته باشید.

مطابق مطالعات داخلی گوگل، وقتی که شیت ای به کندی بار گذاری میشود، بازدید کنندگان فرصت بسیار یه خرده را در آن وبسایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از سوی دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارا‌هستند، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را بهبود بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به یاروهمدم خواهد داشت.



از شر همه ارکان غیر ضروری که سبب ساز کند شدن وب سایت شما گردیده‌است، خلاص شوید. در حالتی‌که از کاربران وردپرس می‌باشید، عملکرد نمائید برخی از افزونه های غیر ضروری که استفاده نمی‌کنید را غیر فعال سازید. همچنین سایدبار خود را مرتب کنید و تنها ابزارک های مایحتاج و ضروری را در آن بگنجانید.

در حالتی که دوست داشتید، در نوشته‌ی علمی‌ای با نام «راهنمای بدون نقص سرعت سایت» در وبلاگ می‌توانید تماما درباره سرعت تارنما بخوانید و با 8 شیوه افزایش سرعت سایت آشنا شوید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.