جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

از انکرتکست‌های متنوع برای لینک‌ها استفاده کنید


از انکرتکست‌های متنوع برای پیوند‌ها استعمال نمایید
تمامی اشخاص مثل هم اندیشه نمی کنند پس خیلی بعید و به دور از ذهن میباشد که آحاد تارنما‌هایی که به شما پیوند‌ می دهند از یک انکرتکست خاص به کار گیری نمایند، مگر اینکه شما به عبارتی غرض نحس بدور زدن گوگل را در رمز داشته باشید و این لینک و پیوند‌ها ساختگی باشند؛ براین اساس ‌برای اینکه لینک و پیوند‌سازی و تبلیغات شما در رپورتاژها طبیعی آموزش سئو مشهد باشد، بایستی مدام از انکرتکست‌های متنوع برای پیوند دادن به کار گیری نمائید.

خبر بد اینکه هیچ اصل و قاعده کلی که بگوید انکرتکست‌ها چه‌گونه باشد، نیست؛ اما نمودار تحت، الگوی رایجی را نشانه میدهد که بیشترین به کارگیری از گونه های پیوند‌ها را نشانه میدهد. شاید نشود که به صورت ظریف از این سرمشق برای رپورتاژ بهره مند شد البته روئت کرد خیر و خوبی برای طریق توزیع مطلوب انکرتکست‌ها به ما خواهد بخشید. در‌پی نکاتی که برای تنوع دادن به متن لینک و پیوند اساسی میباشد، توضیح خوا‌هیم بخشید.

آموزش سئو در مشهد



انکرتکست مارک و لخت (naked)

به عبارتی‌طور که در نمودار میبینید، شایسته ترین نوع انکرتکست‌ها، اسم تجاری میباشد. با به کار گیری از این نوع از انکرتکست‌ها، دیگر گوگل حس نمی‌نماید شما در هم اکنون پیوند‌سازی می باشید زیرا در صورتی‌که اشخاص بخواهند در وبسایت خویش لینکی برای معرفی شما داشته باشند، معمولاً انکرتکست آن اسم تجاری و مارک شما خواهد بود؛ پس همت فرمایید با پیوند دادن بیشتر با متن اسم مارک خویش، برای حصول‌و‌کارتان اعتبار و پشت گرمی بسازید. نمونه ذیل را برای اسم مارک در لحاظ بگیرید:

دیجی‌مال یک کدام از مغازه‌های اینترنتی میباشد که طیف کلان‌ای از تولیدات را به مشتریانش ارائه می دهد.

انکرتکست URL یا این که لخت هم مانند اسم تجاری میتواند بخشی از لینک و پیوند‌های شمارا مشمول خواهد شد که در آن نشانی وبسایت تحت عنوان متن لینک و پیوند قرار می گیرد. برای مثالً:

www.novin.com
سرویس ها دیجیتال مارکتینگ با www.novin.com
فراگیری seo و باصرفه‌سازی وب سایت در www.novin.com
انکرتکست متن منحصر به فرد

احتمالاً برای رپرتاژ کمتر پیش می آید که شما متن مخصوص برای لینک و پیوند‌ها داشته باشید؛ زیرا این انکرتکست برای گرایشات جدیدی میباشد که خویش شما قرار میباشد در وب ساخت فرمائید و پیشرفت دهید. برای مثالً کمپانی اپل نخسین بار که Iphone را به بازار عرضه کرد، این کلمه و واژه را تحت عنوان انکرتکست منحصربه‌فرد خویش اشاعه بخشید.

انکرتکست اسم تجاری + کلمه و واژه کلیدی

این انکرتکست یک کدام از آن بهتر‌های پیوند‌سازی میباشد؛ زیرا هم کاربرانی که در حالا جستجوی واژه کلیدی می‌باشند، ممکن میباشد رپورتاژ شما‌را ببینند و هم افرادی که رپورتاژ شمارا می خوانند، از وجود مارک شما در حوزه کلمه و واژه کلیدی موردنظر باخبر میگردند. به ویژه در صورتی شما یک حصول‌وکار خرد و کمتر شناخته گردیده میباشید، احتمالاً قرار وجود ندارد اسم مارک شما بوسیله یوزرها کاوش گردد؛ پس عالی میباشد که اسم مارک خویش را در کنار واژه کلیدی استعمال فرمائید. از جملهً گوگل ادز نوین.

آیا هیچ گاه نباید از واژه و کلمه کلیدی تحت عنوان انکرتکست بهره برد؟

با دقت به مطالب قبل احتمالاً در ارتباط به کار گیری از انکرتکست exact match در گیر شک شدید البته استرس نداشته باشید. از این نوع از انکرتکست هم میتوانید استعمال نمایید البته حواستان به زیاده‌روی نکردن هم باشد. از جملهً یک‌توشه واژه و کلمه کلیدی غرض را استعمال فرمایید. توشه دوم آن را بخشی از یک عبارت قرار دهید (Partial Match) تا هم شما راضی باشید و هم گوگل از شما راضی باشد :). به عنوان مثالً در حالتی که واژه و کلمه کلیدی مهم شما «تبلیغات گوگل» میباشد، متن‌های ذیل برای پیوند‌دهی مطلوب می‌باشند:

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل نوین
سرویس ها تبلیغات گوگل کمپانی نوین
تبلیغات هدفمند گوگل با www.novin.com
دقت: برای تکرار نشدن واژه کلیدی می توانید از LSI‌ها یا این که عبارت‌های هم‌مفهوم آن استعمال نمایید. از جملهً بازاریابی اینترنتی را به مکان دیجیتال مارکتینگ به فعالیت ببرید.

در مرحله پایان میتوانید متن را طوری بنویسید که واژه و کلمه کلیدی در پاراگراف باشد اما در انکرتکست اسم مارک خویش را بیاورید. از جملهً: برای ایفا تبلیغات گوگل به تارنما نوین مراجعه‌کنید. نگران این زمینه نباشید که واژه کلیدیتان در انکرتکست قرار نگرفته میباشد، گوگل همگی چیز را می خواند؛ مثلا‌ای که پیوند در آن قرار گرفته تا محتوای سایتی که به آن پیوند داده شد‌ه‌است.

انکرتکست همگانی را فراموش نمایید

پیوند‌هایی که متن آنها تعریف و نماد‌ای از برگه فرود آن ندارد، خیر آیتم پسند استفاده کننده میباشد و خیر موتورهای کاوش. وقتی که در هم اکنون گذاشتن پیوند در رپورتاژ خویش می باشید، بجای متن‌هایی مثل «اینجا کلیک نمایید» و «پیج پایین را مشاهده کنید» از واژه و کلمه‌های تعریف‌کننده معین (مثل یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ) به کار گیری نمایید. این فعالیت به یوزرها و موتور کاوش این قابلیت و امکان را می دهد که هنگام تعقیب کردن این پیوند، در یک نگاه، بدانند که چه چیزی می بایست انتظار داشته باشند.

پیوند اسپم نسازید
هنگامی متنی که به یک شیت لینک و پیوند دادید، هیچ ارتباطی به کلیدواژه‌هایی که از آن سخن کردید نداشته باشد، در واقع شما یک پیوند اسپم ساختید؛ این فعالیت هیچ ارزشی برای استفاده کننده ندارد و گوگل هم هیچ خوشش نمی‌آید که استفاده کننده را این‌سیرتکامل راز در گم نمائید. اما این شغل به هیچ عنوانً با منطق جور در نمی‌آید و صرفا دلیلی که برخی از این طرز استعمال می‌نمایند این میباشد که میخواهند، از لغات بی‌ربط اما مالامال سرچ برای صفحه های خودشان ورودی بگیرند، هر یک‌سری که در غایت به ضررشان خواهد بود.

3. وضعیت لینک و پیوند‌ها در متن رپورتاژ اطلاع رسانی چه‌گونه باشد؟
لینک و پیوند‌هایی که برایتان اهیمت بیشتری دارا هستند را در اولِ متن قرار دهید تا شل‌خیس به وسیله خوا‌نندگان چشم گردد. گوگل نیز برای پیوند‌هایی که در اوایل متن قرار میگیرد، قیمت و اعتبار بیشتری قائل میباشد. برهان این مسئله برای کسی پر‌نور وجود ندارد. شاید به خیال این میباشد که پیوند‌های بالای کاغذ بیشتر کلیک می گیرند و گوگل در دیتای خویش این را به‌تیتر ارزشمند‌خیس بودن تصویب می‌نماید.
گردآوری‌ای نظریه دارا‌هستند که گوگل به به عبارتی ترتیبی که لینک و پیوند‌ها را میخواند، اعتبار میدهد. یعنی به پیوند نخستین اعتبار بیشتری می دهد و برای لینک و پیوند‌های آتی این اعتبار کمتر و کمتر می‌گردد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.