پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فرآیند گام به گام رساندن شیت آموزش سئو محتوا به سکو اول گوگل


گام به گام تا رتبه اول سرچ گوگل با تکنیک‌های سئو جدید
با این توضیحات مهم بریم فرآیند گام به گام رساندن شیت آموزش سئو محتوا به سکو اول گوگل رو ببینیم.
گام اول: تکنیک هیپنوتیزم
تکنیک هیپنوتیزم مربوط به فاکتورهای ارتباط آموزش سئو در مشهد و تجربه کاربری بهینه سازی جدید میشه.
ایده پشت این تکنیک این می‌باشد که صفحه رو طوری درست کنیم که:
نیاز جستجو کننده را تماما برطرف کنه.
کاربر وقتی از نتایج اومد وارد برگه شد تماما میخکوب بشه و به ورقه نتایج برنگرده.
شاید فکر کنید اجرا این کارها خیلی سخته. اما در ادامه بهتون می‌گم چطور به سادگی و گام به گام این کارها را اجرا دادم.

نصیب ۱ از تکنیک هیپنوتیزم: پیدا کردن مقصود جستجو
هدف جستجو؛ هدف کاربر از جستجوی یک عبارت در گوگل است. یعنی ما باید متوجه بشیم کاربر با جستجوی این عبارت دنبال چه چیزی می‌گرده.



برای پیدا کردن هدف جستجو کافی آموزش سئو مشهد می‌باشد کلمه کلیدی را در گوگل جستجو نمائید و حاصل اول گوگل را مطالعه فرمایید.

چرا نتیجه ها اول گوگل؟ بدیهی است که صفحاتی که مقصود جستجو را رعایت کرده‌اند در حاصل نخستین گوگل هستند.

من این کار را با ابزار سئو کبوتر انجام دادم که ابزار تخصصی تحقیق عبارات کلیدی می باشد و به وسیله خودمان ایجاد شده است.

البته شما می‌تونید عبارت را در گوگل به صورت دستی جستجو فرمائید. مهم این هست که حاصل اول گوگل را مطالعه کنید.



من با بازرسی نتایج اولیه گوگل متوجه شدم مخاطب پیرو دیدن یک فراگیری بدون نقص و جمع می‌باشد.

قسمت ۲ از تکنیک هیپنوتیزم: ساخت هاب‌پیج کوچک
خوب من برای اینکه این برگه را درست کنم می‌توانستم یک فراگیری گام با گام با ۱۰ هزار کلمه و صدها تصویر درست کنم.

اما من اینجا از یک هک استعمال کردم و یک هاب پیج کوچک ساختم.

هاب پیج‌ها صفحاتی می باشند که حکم تقسیم‌کننده محتوا را دارا هستند. این صفحه های درصورتی که اصولی ساخته شوند بسیار قادر خواهند بود.



از آنجایی که من در این هاب‌پیج به صفحات پاره ای پیوند دادم به‌این هاب‌پیج یک هاب‌پیج کوچک می‌گم.

من قبلا در سایتم کل چیزهایی که قرار بود در‌این کاغذ توضیح بدهم را در ۳ نوشته‌ی‌علمی جامع نوشته بودم.

براین اساس شیت رو به ۳ بخش تقسیم کردم.

یک مقدمه کوتاه نوشتم.
آدرس ۳ نوشته‌علمی را با ظاهری قشنگ و یه خرده توضیحات در بدنه محتوا قرار دادم.
یک بهره گیری نوشتم و لینک ورقه مجال تولید محتوامون که قدم‌بعدی کاربر پس از یادگیری این برگه هست را قرار دادم.


نصیب ۳ از تکنیک هیپنوتیزم: میخکوب کردن مخاطب در برگه
ماندگاری کاربر در ورقه یک کدام از سیگنال‌های فاکتور تجربه کاربری است.

در واقع استفاده کننده زمانی از نتایج گوگل وارد برگه میشه در شرایطی که در همان بالای کاغذ استفاده کننده را مشغول نکنید، احتمال خیلی پاره ای داراست که کاربر تا انتهای محتوا را ببیند و از ورقه شما یا کاملا خارج می‌شود و یا به نتیجه ها جستجو باز میشود که هر ۲ از سیگنال‌های منفی تجربه کاربری می باشند.

بنابراین من در بالای برگه از ۳ قلاب به کارگیری کردم.

۱. قلاب اول: ویدیو
من تا قبل از این در طی مجانی سئو؛ بهینه سازی محتوای وبسایت را در قالب ۳ ویدیو توضیح دادم و ویدیوهای فراهم را در چنگ داشتم. اما در‌حالتی که حتی این ۳ ویدیو را در مشت نداشتم می‌توانستم دستکم یک کلیپ برای میخکوب کردن استفاده کننده قرار دهم.

از آنجایی که اکثر کاربران در محتواهای آموزشی، علاقه به دیدن ویدئو دارا‌هستند، تصمیم گرفتم ویدیوهای یادگرفتن seo محتوا را در بالای شیت قرار دهم تا کاربران را درگیر کند.



قلاب دوم: دسترسی سریع به محتوا
دسترسی سریع به محتوا یا Table of content یکی از از سایر از قلاب‌هایی بود که من به کار گیری کردم.

ساخت دسترسی سریع به محتوا فعالیت بسیار آسانی می‌باشد. به تصویر تحت اعتنا فرمایید:



همانگونه که در تصویر می‌بینید تشکیل داد یک کادر دسترسی سریع بسیار شل هست و نیاز به دانش خاصی ندارد.

ایجاد کرد یک Table of content سبب ساز می‌شود کاربر متوجه سرفصل‌های اساسی مو جود در شیت شود و برای دسترسی به آن قسمت؛ روی لینک مورد نظر کلیک کند و سریع به آن نصیب برگه هدایت شود.

داشتن table of content برای گوگل نیز شغل را سهل می‌کند. گوگل متوجه می گردد سرفصل‌ها و موضوعات اساسی برگه چیست و ممکن می باشد آن‌ها‌را در نتایج جستجو و پایین نتیجه وبسایت شما به نمایش در آورد.



قلاب سوم: ارائه یک آمار موثر
کاربران همیشه به قرائت آمارهای مفید علاقه دارند. علاوه بر این هنگامی آمار مفیدی در کاغذ ارائه می‌کنید باعث میگردد اعتبار محتوای شما در نزد کاربران بالا برود. و ساختن یک آمار اثر گذار و حقیقی وواقعی کار مشقت نیست.

من برای اینکه اهمیت ایجاد محتوا را به کاربران نشانه دهم با یک جستجوی سریع متوجه شدم روزانه ۲۰۰۰۰۰۰ پست وردپرسی در سطح اینترنت منتشر می‌شود. ازآنجاکه این آمار جهانی بود؛ من با یک ضرب و تقسیم در جمعیت عالم و جمعیت جمهوری اسلامی ایران به عدد ۱۷۵۵۰۰ پست وردپرسی در روز رسیدم که توسط کاربران ایرانی وردپرس ساخت‌و‌ساز می‌گردد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.