تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)


میدانم در سرتان چه می‌گذرد. احتمالاً بقیه فصل‌های این شرکت مقاله ها را نادیده گرفته‌اید و یک راست به سراغ این فصل آمده‌اید. احتمالاً می‌پندارید هک رویش صرفاً به معنای جذب بازدیدکننده‌ جدید به وبسایت‌تان می باشد. واقعیت این است که بعضا از شما خوا‌نندگانِ این نوشته‌ی‌علمی، به شغل های محور‌ای معرفی گردیده در فصل‌های آموزش سئو مشهد ۱ تا ۴ راهنمای بی نقص هک رشد ابداً اهمیتی نمی‌دهید. شما فقط ترافیک می خواهید و بس، مگر خیر؟

اینجانب این غرض و گرفتاری را متوجه میشوم. جذب بازدیدکننده‌های جدید بسیار حیاتی و اصلی میباشد و نمی‌خواهم مداقه آن را انکار کنم، اما یک لطفی به خودتان بکنید و تمرکز خویش را صرفاً بر این جنبه از هک رویش قرار ندهید. در‌حالتی که همگی‌ی آنچه می خواهید، جذب بازدیدکننده است اینجانب آن را ضمانت میکنم، البته سوای یک نگاه جامع به پرورش نمی‌توانید این بازدیدکننده‌ها را فعال فرمایید یا این که آنان‌را نگه دارید. 

آموزش سئو در مشهد


 
با نگاهی جزئی‌گرایانه ناچار خواهید شد تاوان سنگینی بدهید تا خاطر بگیرید که ترافیک وبسایت، بخشی از یک معادله‌ی بزرگتر هست. براین اساس، یک توشه دیگر پیشنهاد میکنم که مجموع فصل‌های این سری مقاله ها را بخوانید.

۳ تاکتیک جذب بازدیدکننده در هک پرورش
خب، شما قصد دارید برای اینترنت‌تارنما خویش بازدیدکننده جذب نمائید، صحت دارد؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که در مطالعه نهایی، 3 طرز برای جذب بازدیدکننده وجود داراست. خیر بیشتر و خیر کم‌خیس! شما می توانید بازدیدکنندگان را به سمت خویش بکشید (Pull)، آنان را به سمت خویش هل دهید (Push) یا این که از محصول ها خویش برای جذبشان استعمال فرمایید (Product). این طرق جذب ترافیک، به تاکتیک‌های 3P آوازه دارا هستند.

شاید برایتان پرسش شد‌ه‌است که‌این روش‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟ خب، بسیار خوشحالم که‌این پرسش را پرسیدید.

تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)
اولیه طریق برای جذب بازدیدکنندگان، این می باشد که آنان‌را به سمت اینترنت‌سایت خویش بکشید. درین روش به آنان دلیلی می‌دهید که به نزد شما و فرآورده‌تان بیایند. در واقع آنها را تحریک می‌کنید، تشویق میکنید و به سمت خودتان می‌کشانید. خویش این شرکت مقالات هک رشد نیز یکی اشکال تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده میباشد. شما به خاطر این مقاله‌ها به سمت ما کشیده گردیده‌اید. ما بدون چاره نبودیم در فضای آنلاین پیرو شما بگردیم، بلکه شما ما‌را پیدا کرده‌اید.

تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده (PUSH)
همانگونه که از نام این نحوه معین می‌باشد، از طریق کشیدن تهاجمی‌خیس و فعالانه‌خیس میباشد. درین نحوه، به مکان ترغیب اشخاص، به سراغشان می روید و آن‌ها را به سمت اینترنت‌وب سایت و متاع خویش هُل می‌دهید. از جملهً شاید یک نفر بخواهد یک ویدئو از تارنما آپارات تماشا نماید، اما با دیدن تبلیغ شما در آپارات به کلی تصمیمش عوض میگردد و به اینترنت‌وبسایت شما می آید؛ یا این که در مثالی دیگر، فردی می خواهد در گوگل کاوش نماید، ولی هنگامی اطلاع رسانی شمارا در حاصل گوگل می‌بیند، روی آن کلیک می‌نماید و بقیه حاصل کاوش را نادیده می گیرد.

در واقعیت با این‌راه شما به آنجایی می روید که یوزرها حضور دارند و آنان را به سمت کالا خویش هُل می‌دهید.

تاکتیک های بر پایه ی محصول (PRODUCT)
روش سومی که قادر است به اینترنت‌وب سایت شما ترافیک بیاورد، خویش کالا‌تان میباشد. در‌صورتی‌که تا به حالا دوستان خویش را به یک کانال اجتماعی دعوت کرده‌اید، پس می دانید که چطور می‌توان از خویش فرآورده برای جذب ترافیک استفاده نمود. هر هر کس از مال شما استفاده می‌نماید، می‌تواند اشخاص بیشتری را به به کارگیری از آن دعوت نماید.

تاکتیک های کششی (Pull) و فشاری (Push) مثال‌هایی از اجرای هک رشد میباشند که متکی به بازتعریف معنی توزیع می‌باشند. در صورتی‌که یادتان باشد در اولی فصل این راهنما، یعنی هک پرورش چیست؟، گفتیم که وب موجب بازتعریف مفاهیم «جنس» و «توزیع» گردیده‌است.

در صورتی‌که بدانید که عموم چه طور در فضای وب حضور می‌یابند و به کجاها رمز می‌زنند، بعد از آن می توانید با تمرکز بالایی آنان‌را ترغیب کنید به تارنما شما رمز بزنند. ولی در شرایطی که ندانید که عموم در فضای اینترنت کجا گردآوری می شوند و چه چیزی سبب ساز میگردد از آنجا به جایی دیگر کوچ نمایند، نخواهید توانست به نحو موثری آن‌ها‌را به سمت اینترنت‌سایت خویش بکشید یا این که هُل بدهید.

سومی روش (یعنی جنس) بر خلاف تاکتیک های کششی و فشاری، به بازتعریف مضمون‌ِ توزیع ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از بازتعریف معنی جنس میباشد. همان گونه که در فصل اول گفتیم، امروزه دیگر خویش تولیدها میتوانند در جذب مشتری نقش انجام نمایند و این یک رخداد تاریخی در دنیای کسب‌و‌فعالیت می‌باشد.

نکته‌ی ضروری که می بایست بدانید این است که هرکدام از این سه روش درباره ی مطلوب و زمانی که بوسیله فردی کاربلد انجام گردیده باشند، پاسخ می‌دهند. احتمالاً همانگونه که در هم اکنون رسیدگی این سه شیوه و تحقیق تفاوت‌هایشان بودید، بدین فایده رسیدید که یکی آن ها نسبت به دو شیوه دیگر برتری دارد. البته باید بدانید هر سه‌ی آن‌ها رده ویژه و ارزشمندی در زرادخانه‌ی یک هکر رویش دارا هستند.

بخش اعظمی از تولید ها در کار، ترکیبی از تاکتیک های کششی، فشاری و کالا را به سرویس می گیرند. پس الان وقت آن وجود ندارد که با یک‌دندگی بخواهید صرفا یکی‌از این سه طریق را که به هر دلیلی در ذهنیت شما بلندتر به حساب می‌آید، به سرویس بگیرید. فراموش نکنید که هکر پرورش صرفا رویش میخواهد و برای این کار از هر ابزاری که در اختیار داراست به کارگیری می‌نماید. پس، تمرکز، نیرو و انرژی خویش را صرفاً به یک نحوه محصور نکنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.