یک وبلاگ بسازید

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

یک وبلاگ بسازید


با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور، دعوا مشاغل اینترنتی و کسب درآمد از وبلاگ و وب‌وب سایت قوت بیشتری به خود گرفته می‌باشد. از رونق افتادن بازار فیزیکی و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا برای ایجاد کرد تجارت در آن از یک سو، و استقبال مردم از تولید ها و سرویس‌های اینترنتی از سوی دیگر، موجب شده تا برخی به سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز بیزنس در چنین فضایی ابراز گرایش کنند.

با این وجود طی سال‌های اخیر با ارتقا رقابت میان تارنما‌های آموزش سئو مشهد تجاری هزینه‌های فعال سازی و محافظت وب‌وب سایت نیز ارتقاء یافته می‌باشد. با این وجود همگی‌چیز فقط به پول پایان نمی گیرد. بخشی از این درآمدزایی به ابتکار و مهارت شما نیز بازمی‌خواهد شد، به‌طوری که امروزه عدۀ اکثری در درون و خارج از کشور با به کار گیری از وب لاگ‌های خود و با هزینه‌ای بسیار معدود به کسب درآمد درگیر‌اند.

در کشورهای پیشرفته، وبلاگ نویسی به عنوان یک فعالیت کاملاً جا افتاده میباشد و عدۀ زیادی از این طرز سرگرم کسب درآمد می باشند. در کشور ایران نیز، با اینکه ماهیت وب لاگ و وبلاگنویسی هیچ وقت به جایگاهی که بایستی نرسید، ولی توده‌ای توانستند از طریق وب لاگ نویسی کسب درآمد کنند. وب لاگ یک پزشک معالج نمونه بسیار نه برای این گزینه است.

در صورتیکه کسب درآمد از بلاگ نویسی دغدغه مهم آموزش سئو در مشهد این روزهایتان میباشد، به طبعً این نوشته‌ی علمی را تا نقطه پایان استیناف فرمائید. در‌این مقاله قصد داریم به شما بگوییم به چه شکل میتوانید از بلاگ نویسی کسب درآمد نمائید. ولی پیش از هر چیزی به باد داشته باشید که:

شما صرفا یک وب لاگ نویس نیستید!
لحظه‌ای که تصمیم می گیرید از بلاگ خود کسب درآمد کنید، دیگر صرفا یک بلاگ نویس نیستید. در آن لحظه شما نیز به یک کارآفرین نوباوه تبدیل شده‌اید و وبلاگ شما به یک کسب و کار کوچک بدل میگردد. شما احتمالاً نرم‌افزار ریزان مالی، کارآفرینان و فعالان حوزه بیزنس که سمینارهای رایگان برای جذب مشتریان برگزار می‌کنند را دیده‌اید، درست است؟

خب، وبلاگ نویسی هم تشابه اکثری بدین سمینارهای آزاد داراست. شما تخصص، دانش، اطلاعات و حتی علایق خود را به امید جذب خواننده و جلب متکی بودن آنان به بدون‌پول در چنگ عموم مردم قرار می‌دهید.

حتما بخوانید: مشترکین روزنامه وبلاگ خود را افزایش دهید

کسب درآمد از وب لاگ نویسی ، ولی چه‌طور؟
مطمئناً قرار نیست یک روزه و با یک نوشته‌علمی معجزه کنیم و شمارا به درآمدزایی برسانیم. ترجیح می‌دهیم معقولانه نحوه رسیدن به کسب درآمد از وبلاگ را به فرآیند مختلف تقسیم کنیم تا به خیر و خوبی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. درصورتی که بخواهیم 0 تا 100 کسب درآمد از بلاگ نویسی را تنها نام ببربم، باید بگوییم:

در اولین قدم، یک بلاگ بسازید.
محتوای موثر و مناسب ایجاد فرمائید.
محتوای خود را با صرفه‌سازی نمائید.
در‌پی مخاطبان بیشتر بگردید.
پشت گرمی و وفاداری مخاطبان خود را جلب کنید.
و در نهایت، از ارتباط خوب خود با بازدیدکنندگان برای کسب درآمد استعمال کنید.
هرچند موارد بالا در ظاهر اندکی کلی و غیر قابل فهم به نظر می‌رسند، ولی برخی از آن‌ها نیازمند دقت، تجارب و مجال زیادی برای اشراف کافی میباشند. با این وصف به شکلی مبسوط، هرکدام از پروسه ذکرشده را شرح خوا هیم اعطا کرد.

یک وبلاگ بسازید
کسب درآمد از بلاگ قصۀ مرغ و تخم مرغ نیست زیرا تا زمانی که یک وبلاگ نداشته باشید خبری از درآمد نخواهد بود. در واقع، ساختن یک بلاگ مانند خلق و خوی یک تخم مرغ میباشد و به تنهایی شمارا به درآمدزایی نمی‌رساند. بسیاری از اشخاصی که ایده تشکیل داد یک وبلاگ به ذهنشان میرسد، پیش‌مورد چندانی از مسائل تکنولوژیک مربوط به ساخت و اداره بلاگ ندارند و صرفا در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا خبره میباشند. با این اینک، چنانچه شما هم نمی‌دانید چه‌گونه باید یک بلاگ بسازید به هیچ وجهً نگران نباشید زیرا عمده وبلاگ‌نویس‌های عالم با این نقص‌ روبرو هستند.

تشکیل داد وبلاگ پروسه آنچنان تخصصی نیست و تنها کافی می‌باشد با عضویت در یک کدام از سرویس‌دهنده‌های بلاگ ایرانی مانند بلاگفا یا مرز و بوم وب لاگ برای خود یک وبلاگ ایجاد کرد فرمائید. افزون بر این، سرویس‌دهنده‌های خارجی نیز وجود دارا‌هستند که امکانات مناسبی در مشت کاربران قرار می دهند اما معمولاً در میان ایرانیان کمتر شناخته‌شده هستند که از فی مابین آنها می‌توان به ClearBlogs و Blogger اشاره کرد.

با این موقتا، در‌صورتی‌که میخواهید کمی حرفه ای‌تر با این مورد عکس العمل کنید بهتر میباشد از سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده فرمائید. زمانی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید، در حقیقت وبلاگ شما به طور یک وب سایت رسمی با دامنه منحصر به فرد به کاربر معرفی میشود. همچنین، در وردپرس این امکان را دارید که قالبی را که مطابق ذوق و سلیقه‌تان را بر روی بلاگ خود قرار دهید. با این موقتی باید ذکر کرد که در شرایطی که دانش و تخصصی در ساخت و مدیر بلاگ و وب‌تارنما ندارید، استعمال از سیستم وردپرس، در مقایسه با سرویس‌های وبلاگ نویسی، برایتان هزینه خواهد داشت. در حالتی‌که می‌توانید مقداری پول در نخستینِ کار خرج نمایید، پیشنهاد ما سیستم وردپرس میباشد. در بعد از ظهر آموزشی «راه اندازی وبسایت» هرآنچه نیاز هست بدانید را به شما یادگرفتن میدهیم. مسلماً سرفصل‌های این بعدازظهر را استیناف فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.