lazy load

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

lazy load


lazy load
lazy load به مرورگر اذن می‌دهد تا صرفا موادسازنده اساسی را به استفاده کننده نماد دهد و مجال بار گذاری سریعتر را قابلیت و امکان پذیر می نماید. همان طور که استفاده کننده پیمایش می نماید، موردها تازه بارگیری می گردند. در‌حالتی که lazy load به کارگیری میکنید، مطمئن گردید که محتوا همچنان برای خزنده گوگل در درسترس آموزش سئو مشهد  میباشد.
Database (مقر داده ) خویش را با صرفه فرمایید
seo خزانه اطلاعاتی شما یکی‌از دیگر از روشهای بسیار مؤثر برای سرعت بخشیدن به سایت شماست. این کاری میباشد که شما می بایست بطور منظم ایفا دهید ، به خصوص در شرایطی که از WordPress یا این که بعضا از CMS های دیگر استعمال میکنید که به کاربرد دیتابیس متعلق میباشد.
زمانی که از CMS یا این که حتی بعضا پلاگین های غامض به کار گیری میکنید ، داده های جانور در مقر داده شما ارتقا می‌یابد و تارنما شما کندتر میشود. این دستور به ویژه در خصوص افزونه هایی که داده های مخاطب ، داده های عددی و گزارش ها را ذخیره می نمایند درست میباشد ، چون میتوانند داده ها متعددی را ذخیره  آموزش سئو در مشهد نمایند.
به این ترتیب ، مقر داده خویش را بطور تروتمیز خلوت نمائید ، البته مدام باور نتیجه ها نمائید که آغاز از پرونده های خویش ورژن حمایت کننده تهیه و تنظیم فرمایید. هیچوقت پیش از تهیه و تنظیم ورژن حامی از آن ، هیچ کاری با مقر داده خویش ایفا ندهید. پلاگین های اکثری وجود داراست که میتوانند به شما در سئو خزانه اطلاعاتی امداد نمایند ، بدین ترتیب پژوهش ها خویش را ایفا داده و مورد ها مطلوب را برای CMS آیتم استعمال خویش پیدا نمایید.
بردکرامب (Breadcrumb Navigation) چیست؟
به صورت معمول، بردکرامب یک مسیر متنی میباشد که در حوالی بالای کاغذ در کنار منوی وب سایت نشان داده می شود. بسته به نوع بردکرامب، میتواند به یوزرها طرز طبقه بندی شیت ای که در آن قرار دارا هستند و یا این که مشیر طی گردیده بوسیله استفاده کننده تا وصال به آن شیت را علامت دهد.
ناوبری Breadcrumb چیزی میباشد که تحت عنوان "ناوبری ثانویه" در یک وبسایت از آن حافظه می شودو در شرایطی‌که به صورت اثر گذار استعمال شود،بردکرامب هم برای بازدیدکنندگان وب سایت و هم برای موتورهای کاوش پر ارزش میباشد.
برای یوزرها قادر است یافتن محتوا در تارنما شمارا آسوده‌خیس نماید و به آن‌ها یاری دهد متوجه شوند تا در کجای وبسایت شما میباشند و در شکل نیاز به یوزرها یاری می‌نمایند تا به عقب برگردند. برای موتورهای کاوش، بردکرامب به آنان می‌گوید که ساختار وب سایت شما چه‌طور میباشد.
درصورتی که می خواهید تجارب کاربری بهتری را برای اشخاصی که به تارنما شما می آیند ارائه دهید و به آن ها یاری نمایید که در آنجا گم نشوند، از بردکرامب استعمال نمائید.
سه نوع بردکرامب وجود داراست:
بر طبق سلسله مراتب
مبنی بر مسیر
بر اساس خصوصیت
به عبارتی‌طور که در نمونه بالا مشاهده می کنید، بردکرامب از ورقه اساسی استارت می شود. بعد تیم‌بندی و در پایان ورقه‌ی فعلی را آرم میدهد. هر مرحله در‌این مسیر قابلیت و امکان کلیک داراست.
پیمایش Breadcrumb بر پایه ی سلسله مراتب
این بردکرامب یکی‌از مرسوم ترین و شناخته گردیده ترین اشکال بردکرامب میباشد که برخی از اشخاص آن را سلسله مراتبی و بعضا دیگر آن را مکانی می نامند. این نوع از بردکرامب بیشتر برای وب سایت هایی کاربرد دارااست که دارنده معماری غامض با بیشتراز دو سطح می باشند. یکی‌از خصوصیت های اساسی که‌این نوع دارااست این میباشد که به استفاده کننده به نیکی آرم می‌دهد دقیقا در کجای تارنما قراردارد و یک‌سری گام دیگر تا برگه اساسی دارااست. این سبک از معماری یا این که "سلسله مراتب" تارنما شما تبعیت می نماید و حدس و یافتن محتوای مرتبط را برای یوزرها سهل می نماید.
ناوبری Breadcrumb بر اساس مسیر تکان مخاطب
یکی‌از دیگر از اشکال بردکرامب که بایستی با آن شناخت داشته باشید بردکرامب مبنی بر مسیر تکان مخاطب میباشد. از خصوصیت های مهم که دارااست این میباشد که، مسیر تکان شما در تارنما را به خیر نشانه میدهد، یعنی از این شیوه می‌توانید متوجه گردید که ازکدام نصیب وارد وب سایت گردیده اید و در‌پی چه صفحاتی را گزینه نظارت قرار داده اید. بر این مبنا می بایست بدانیم این نوع از بردکرامب مسیری را که شما طی نموده اید را به نیکی علامت می‌دهد و در‌این پروسه بسیار یکتا و متعدد است.
این نوع breadcrumbها کمترین کاربرد را در وبسایت ها دارا‌هستند. این بردکرامب ها دقیقاً به عبارتی کاری را میکنند که دکمه back در مرورگرها اعمال می دهد. در واقع وجود این بردکرامب هیچ کمکی به بهبود UX نمیکند و در بیشتر مواقع یک جزء زاید و اضافه میباشد. به همین عامل این نوع بردکرامب به طور تقریبً منسوخ گردیده و به‌تدریج ممکن میباشد مثال آن را در اینترنت سایتی مشاهده کنید.
بردکرامب بر طبق خصوصیت
یک کدام از دیگر از گونه های بردکرامب که بیشترین به کار گیری از آن در وب سایت های فروشگاهی میباشد برکرامپ خصوصیت میباشد. بیشترین وقتی که از این بردکرامب می‌توانید به کار گیری نمائید، زمانهایی میباشد که فیلترهای مختلفی را بر روی یک مال انجام کرده اید. یکی خصوصیت های اساسی که در‌این نوع وجود داراست این میباشد که، به مخاطب می‌گوید آنچه را که در وبسایت مشاهده می کند همگی دارنده خصوصیت هایی است که در بردکرامب وجود دارااست. این breadcrumb ها در واقع به طور غربال کار میکنند و اثبات نیستند بلکه برحسب تعیین استفاده کننده پیوسته تغییر تحول میکنند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.