جدیدترین تکنیک های سئوی on page

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

جدیدترین تکنیک های سئوی on page


جدیدترین تکنیک های سئوی on page
1. عبارات کلیدی در تگ تیتر (title)
گوگل وزن و مداقه بیشتری برای عبارات آغازین تگ تیتر در حیث می گیرد. به همین برهان seo تایتل از مهمترین موردها بهینه سازی  آموزش سئو مشهد داخلی (On page) میباشد
می‌توانید مصداق عملی این نکته را با کاوش کردن عبارات کلیدی رقابتی در گوگل مشاهده نمائید. در اینجا دو کلمه و واژه کلیدی بسیار رقابتی مانند "ساخت وب سایت" و "ماشین کرایه ای مسافرتی" را کاوش آموزش سئو در مشهد  کرده ایم :
همان گونه که مشاهده می‌کنید، کاغذ هایی که مرتبه نیکی داشته و در برگه نخستین گوگل قرار دارا‌هستند به طور کاملً به صورت استراتژیک از لغات کلیدی نخست تگ تیتر خویش به کارگیری کرده اند !
از جمله، فرض فرمائید می‌خواهید برای کلمه و واژه کلیدی "نکات کاهش وزن" در سکو نیکی در گوگل قرار بگیرید و مطلبی در این باره دارید که با یکی دو تیتر پایین قصد دارید آن را منتشر فرمایید :
تیتر 1 :
نکات کاهش وزن : 10 استراتژی برای تناسب اندام
تیتر 2 :
کیفیت کاهش وزن به معیار 10 کیلوگرم با استعمال از این نکات کاهش وزن

گوگل، تیتر 1 را مرتبط خیس به زمینه کاهش وزن تشخیص می‌دهد. چرا؟
چون کلمه و واژه کلیدی اساسی ابتدا تگ تیتر قرار گرفته میباشد.

پس همواره واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را نخست تگ تیتر قرار دهید !
مطالب مرتبط: پژوهش لغت ها کلیدی

2. URLهای مطلوب در بهینه سازی (سئو-friendly)
URL های بخش اعظمی وجود دارا‌هستند که بسیار زمانبر می باشند و حتی بیشتر از 50 کاراکتر دارا هستند. مانند :
http://www.heart.org/HEARTORG/Conditions/ More/ConsumerHealthCare/A-Guide-to- Understanding-Clinical-Trials_UCM_426055_ Article.jsp
(این نمونه یک URL حقیقی وواقعی میباشد! )
حتی چنانچه URL شما به‌این اندازه زمانبر نباشد، البته با این اکنون فرصت آن فرا رسیده میباشد که URL خویش را آنالیز کنید.
چرا URL در بهینه سازی اساسی میباشد؟
صحیح مانند تگ تیتر و محتوا، گوگل از URL هم برای تشخیص قضیه یک کاغذ به کارگیری میکند.
و هر قدر که URL بدیهی خیس و قابل درک خیس باشد، جایگاه بندی و فهم و شعور آن بوسیله گوگل برای واژه کلیدی آیتم نظرتان، راحت خیس و عالی می‌گردد.
3. کارایی فرمائید مطالبتان به طور چند رسانه ای باشد.
افزودن اجزاء چند رسانه ای مانند تصویر، لیست و کلیپ به یک مقاله، مستقیماً سبب ساز ارتقاء سکو آن شیت در موتورهای کاوش نمیشود.
البته با این اکنون به کارگیری از این اجزاء معیار تعامل مخاطب با آن کاغذ را ارتقاء داده و دقت مخاطب را بیشتر جلب میکند که گوگل روز آپ دیت به‌این موضوع بیشتر عنایت می‌دهد.
به کارگیری از تصاویر و کلیپ و اجزاء چند رسانه ای همینطور سبب ساز ارتقاء فهم و شعور مقاله بوسیله مخاطب می شود. و فهم مقاله عالی موازی میباشد با پیوند های بیشتر و براین اساس موازی میباشد با سکو خوب.
در هر مقاله خویش دست‌کم یک صوت، تصویر، کلیپ و لیست قرار دهید !

4. لینک و پیوند فرنگی داشته باشید.
گوگل عشق و علاقه دارااست که شمارا تحت عنوان یک عضو فعال در دنیای اینترنت ببیند.
در‌صورتی‌که خیلی معدود به منابع فرنگی لینک و پیوند میدهید یا این که کل لینک و پیوند های فرنگی را nofollow می کنید، به لحاظ می‌آید که عشق ای به ارتقا جایگاه صفحه های خویش ندارید !

عملکرد نمایید در مطالب خویش دست کم 2 لینک و پیوند فرنگی به وبسایت های دارای اعتبار (به عنوان مثالً تارنما های خبری، منابع دارای اعتبار با پسوند edu و gov) قرار دهید.

5. واژه کلیدی را ابتدا مقاله خویش استعمال نمایید!
محل قرار به دست آوردن کلمه ها کلیدی در یک مقاله، برای گوگل بسیار اساسی می‌باشد. هر چه زودتر از یک واژه و کلمه کلیدی در مقاله استعمال شود، گوگل آن کلمه و واژه را مهمتر فکرمی‌کند.
بیایید برای شعور خوب این مقاله چنین اندیشه کنیم :
فرض فرمایید در اکنون تایپ کردن نوشته ی علمی ای در زمینه ی مبلمان اداری میباشید.
آیا تعجب آور وجود ندارد که از واژه و کلمه "مبلمان اداری" در گزاره های انتها نوشته ی علمی به کار گیری نمائید؟!
این ایده هم همچون این نمونه می‌باشد: برای گوگل خیره کننده میباشد که ازکلمه کلیدی خویش در جمله ها ابتدایی یک نوشته‌ی‌علمی به کار گیری نکنید !

کلمه ها کلیدی متبوع را در 100 تا 150 واژه و کلمه نخستین نوشته‌ی علمی یا این که مقاله خویش قرار دهید.

6. واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را در تگ H1 قرار دهید.
بیشتر فرمت ها مانند وردپرس به صورت خودکار تیتر مقاله را در درون تگ H1 قرار می دهند.
با این اکنون، بعضا فرمت ها این تگ را حذف کرده و سبب ساز می گردند که مقاله شما تگ H1 نداشته باشد.
برای تحلیل کردن این موضوع کافیست که نگاهی به کد هر کاغذ بیندازید و تیتر نوشته ی علمی خویش را بیابید، درصورتی که تیتر باطن تگ H1 بود این نکته رعایت گردیده و نیاز به اقدامی وجود ندارد البته درصورتی که خلا آن را باطن تگ H1 قرار دهید.
اعتقادوباور نتایج نمایید که تیتر مطلبتان باطن تگ H1 قرار گرفته میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.