ابزارهای ایجاد کردن بک لینک و پیوند

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

ابزارهای ایجاد کردن بک لینک و پیوند


ابزارهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند
خبر بهتر این میباشد که ابزارهای متعددی وجود دارااست که می توانید از آنها برای بسط یک استراتژی پیوند‌سازی به کارگیری نمائید، از تجزیه و محاسبه پروفایل بک پیوند رقبا گرفته تا ساخت‌و‌ساز رابطه، پژوهش بر بک پیوند‌های جانور آموزش سئو مشهد  و مفاد دیگر.
هیچ کمبودی در ابزارهای پیوند سازی در بازار نیست، ولی تعیین ابزار مطلوب برای بیزنس شما سهل وآسان وجود ندارد. در اینجا لیستی از ابزارهای بدون پول وجود دارااست که می‌توانید از آنان برای امداد به استراتژی ایجاد کرد لینک و پیوند کلاه سپید خویش استعمال نمایید.
1. SEMrush
بها آغاز: 99.95 دلار در ماه
SEMrush یک ابزار seo با امکان های کارکشته پیوند سازی میباشد. قادر است به شما یاری دهد مجال‌های تولید لینک و پیوند را بیابید، آن‌ها‌را رسیدگی فرمایید و به آن‌ها دسترسی پیدا نمائید. خلال این، دارنده یک‌سری ابزار اثر گذار دیگری میباشد که با خرید اشتراک می‌توانید از آنان استعمال فرمایید. بدین ترتیب بها مبلغی بیشتری نسبت به ابزارهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند در حوزه خویش ارائه می دهند. این مشتمل بر ابزارهایی برای بهینه سازی، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موردها  آموزش سئو در مشهد دیگر میباشد.
شما میتوانید آن را به بازه 7 روز به طور بدون پول آزمون نمایید و در‌صورتی‌که آن را دوست دارید به یک طرح پرمیوم افزایش دهید.
2. Linkody
بها اول: 14.90 دلار در ماه
این یک ابزار معمولی ردیابی پیوند و تجزیه و بررسی بک پیوند میباشد که قیمت نیکی برای مبلغی که بابت آن پرداخت می‌کنید، ارائه میدهد. می‌توانید از آن برای تجزیه و ارزیابی پروفایل بک پیوند خویش به کار گیری فرمایید. با این اکنون، از دید شناسایی زمان های تولید پیوند و حصول به لینک و پیوند های بیشتر، چیز متعددی ارائه نمی دهد. با این درحال حاضر، می‌توانید آن را به بازه زمانی 30 روز فارغ از ارائه جزئیات کارت اعتباری خویش آزمون فرمایید.
3. Majestic
ارزش آغاز: 49.99 دلار در ماه
Majestic یک باکس ابزار لینک و پیوند سازی بی نقص میباشد که قادر است کل نیازهای تجارت شمارا برآورده نماید. از کشف زمان های لینک و پیوند برای وبسایت شما تا تجزیه و چک نمایه بک لینک و پیوند شما، حقیقتاً قادر است همگی این امور را اجرا دهد. خصوصیت منحصربه‌فرد Link Context میباشد که به شما امداد می نماید ارتباطات را مطابق وضعیت آن ها در یک ورقه کشف فرمایید. همینطور خصوصیت های مازاد سئو مانند رسیدگی لغات کلیدی را ارائه می‌دهد.
4. Ahrefs

بها اول: 99 دلار در ماه
Ahrefs بیشتر با SEMrush قابل مقایسه میباشد چون ابزارهای متعددی برای seo و بازاریابی ارائه میدهد و تنها به ایجاد کرد پیوند محصور نمیشود. یک کدام از مفیدترین خصوصیت های آن قابلیت و امکان نظم دهی صفحه ها شما بر طبق رویش پیوند میباشد. این به شما یاری می نماید تشخیص دهید کدام صفحه ها بیشترین تعداد بک پیوند را اخذ می نمایند، بدین ترتیب میتوانید این استراتژی را برای صفحه های دیگر تکرار فرمائید. با این حالا، ورژن آزمایشی بدون‌پول ارائه نمی دهد. برای آزمون کردن آن به مقطع 7 روز میتوانید 7 دلار بپردازید.

5. Moz
ارزش اول: 99 دلار در ماه
این لیست سوای بیان Moz بدون نقص نخواهد بود. از این قبل، Moz، Ahrefs و SEMrush تمامی کاره ترین ابزارهای بهینه سازی با قابلیت و امکان پیوند سازی کار کشته می‌باشند.
با این اکنون، برای ساخت و ساز لینک، ما به صورت خاص بر ابزار Link Explorer آن تمرکز میکنیم. این به شما یاری می نماید تا پروفایل بک لینک و پیوند هر سایت را تجزیه و چک فرمایید. میتوانید از آن برای یافتن مجال های لینک، حذف لینک و پیوند های بد و تعمیر پیوند های حاد استعمال فرمائید. Moz یک استعمال آزمایشی بدون پول 30 روزه ارائه میدهد. بدین ترتیب، می‌توانید پیش از افزایش به یک اپلیکیشن مبلغی، رابط و خصوصیت های آن را تماما چک فرمائید.

به چه شکل توفیق لینک و پیوند سازی را اندازه گیری کنیم
توفیق یک کمپین لینک و پیوند بیلدینگ به هدف ها کمپین شما بستگی داراست. فهم و شعور معیارهایی که می بایست هنگام گزینش این هدف ها در حیث گرفته شوند، اصلی میباشد. تمرکز روی تعداد پیوندهایی که ساخته اید، ایده خیر وجود ندارد؛ چون متوجه خواهید شد که‌این شغل چگونگی را قربانی می نماید. شما می بایست از چک رقبا برای گزینش ترک لینک دربین خویش و سایر افراد به کارگیری نمایید و مطمئن گردید که پیوندهای صحت تولید میکنید که جایگاه شما‌را ارتقاء میدهد.
چه لغات کلیدی را برای ورقه مهم بهینه سازی کنیم

خیلی از اشخاص تصور می نمایند آحاد وبسایت ورقه اساسی میباشد و کارایی دارا هستند هر تعداد کلمه و واژه کلیدی را که میتوانند روی کاغذ مهم seo نمایند و با به دست آوردن ریپورتاژ اطلاع رسانی و انکرتکست های زیاد قصد seo کردن کاغذ اساسی برای تعداد متعددی واژه و کلمه را دارا هستند. این نحوه به طور کامل خطا میباشد. صحت دارد که شیت اساسی تارنما از نگاه تعداد بک پیوند و اعتبار، پر ارزش خیس میباشد البته این ادله نمیشود که هر کلمه و واژه کلیدی را روی شیت اساسی مقصود گذاری کنیم. اعتبار شیت اساسی تارنما را می بایست در کلیه صفحه های اساسی وب سایت پخش کنیم. این شغل با قرار دادن لینک و پیوند صفحه های اصلی در منو اعمال می‌شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.