جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

از تیم بندی ها (category) برای دسته بندی مقاله ها و تولیدات مرتبط استفاده فرمائید


از تیم بندی ها (category) برای دسته بندی مقاله ها و تولیدات مرتبط استعمال فرمائید

شرایطی وجود داردکه می بایست هنگام ساخت‌و‌ساز گروه بندی برای محصول ها و سرویس ها و یا این که بلاگ خویش آموزش سئو مشهد  آنها‌را رعایت نمائید.
او‌لین ضابطه این میباشد که شما می بایست مطالب متعدد تارنما خویش را تیم بندی نمایید. دلایل این فرمان آموزش سئو در مشهد  معمولی میباشد:
کشف کردن سهل وآسان مطالب به وسیله مخاطب و سریع خیس ایندکس شدن بوسیله موتورهای جست و جو
تلاش فرمائید تعداد مجموعه بندی های خویش را در به عبارتی اندازه محافظت فرمایید. در‌حالتی که یک تیم بندی مشمول تولیدها و یا این که مقاله ها متعددی می‌گردد، تلاش نمایید آن را به دو یا این که سه گروه بندی تقسیم نمایید.
گروه بندی ها را در منوی وبسایت و شیت اساسی قرار دهید. اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تیم های اساسی شما از منو اساسی قابل دسترس می‌باشند و از برگه مهم به آنها پیوند گردیده است.
از گروه بندی ها برای تولید رابطه محتوا استعمال نمایید. مثلا یک داروخانه آنلاین مجموع مقاله ها در حوزه معالجه ریزش موی را در یک مجموعه بندی قرار دهد. این عمل به گوگل برای شعور هر چه عالی مسئله گروه بندی امداد می نماید.
صفحه ها مجموعه بندی را با صرفه فرمایید
زمانی یک گروه ساخت و ساز میکنید روی بهینه سازی آن نیز بایستی عمل فرمایید. مفاد تحت را رعایت نمائید:
تایتل و متا دیسکرسپشن صفحه ها گروه بندی را با صرفه فرمائید
یک پیشگفتار کوتاه بنویسید
ساختار URL را باصرفه فرمائید
یقین نتیجه ها فرمایید که گروه بندی در نقشه تارنما وجود داراست
پیوند سازی داخلی را برای صفحه های مجموعه بندی اعمال دهید
از HTML و CSS برای پیاده سازی پیمایش( navigation) استعمال فرمائید.
در هنگام تولید navigation از javascript و یا این که ajax به کار گیری نکنید. عالی میباشد برای هر چه معمولی کراول شدن navigation از HTML و CSS به کارگیری فرمایید.
همینطور از تصاویر برای ساخت لینک و پیوند ناوبری به کار گیری نکنید؛ بلکه از متن به کار گیری فرمائید. این بدان معنا میباشد که در شرایطی که میخواهید از کاغذ اساسی به یک کاغذ تیم بندی پیوند بدهید، به مکان به کار گیری از تصویر از یک لینک و پیوند متنی و یا این که انکرتکست به کارگیری نمائید.
از بردکرامپ(breadcrump) به کارگیری نمائید.

منوهای بردکرامپ برای seo اصلی می باشند. گوگل بارها به مدیران تارنما ها را به داشتن منوی بردکرامپ در تک تک صفحه های برای گردش شل یوزرها در وبسایت، سفارش نموده است. منوی بردکرامپ ساختار تارنما شما و تمامی مقاطع تا وصال به کاغذ مهم را نشانه می‌دهد.
یک ساختار URL مطلوب برای بهینه سازی به شغل ببرید
هنگام ساخت‌و‌ساز ساختار وبسایت خویش، بایستی به ساختار خویش نیز اعتنا نمایید. مقصود ساخت نشانی های مطلوب برای seo میباشد که با ساختار وب سایت شما همخوانی داشته باشد.
نکته حائض اهمیت: ساختار منطقی وب سایت را با URL های صفحه ها گروه بندی و تولیدات و مقاله‌ها نادرست نگیرید. از جمله نیازی وجود ندارد اسم یک گروه بندی در نشانی آن بیان گردد. چون هرچه مجموعه نشانی کوتاه خیس برای بهینه سازی نیز عالی خواهد بود. گوگل ساختار یک وب سایت را از روش بردکرامپ و نقشه آن وب سایت متوجه میگردد.
به ساختار پیوند سازی داخلی خویش اعتنا فرمایید.
یکی خط مش های تقویت ساختار تارنما، به کارگیری درست از پیوند های داخلی میباشد. پیوند داخلی به 5 استدلال برای بهینه سازی اساسی میباشد:
نرخ پریدن و مجال حضور در تارنما را ارتقا می‌دهد.
به گوگل برای یافتن صفحه ها بیشتر از وبسایت امداد می نماید
روشی برای جابجایی Pagerank از صفحه های حاذق به صفحه ها ضعیف میباشد.
به گوکل برای آشنایی موضوعات صفحه های یاری می نماید.
راهی برای طراحی ساختار وبسایت میباشد.
هنگام ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی مفاد ذیل را رعایت نمائید:
برای صفحه ها گروه بندی وب سایت خویش لینک و پیوند داخلی ساخت نمایید. این به خزنده های گوگل یاری می نماید تا این صفحه ها را خوب ایندکس نمایند و رابطه در میان صفحه ها را شعور نمایند.
گرانبها ترین صفحه ها خویش را معلوم نمایید و از صفحه های مرتبط دیگر تارنما به آنان پیوند بدهید. این صفحه های بایستی بیشترین پیوند داخلی را اخذ نمایند.
نکته: میتوانید از روش سرچ کنسول و بخش گزارش پیوند های داخلی، تعداد لینک و پیوند های داخلی صفحه ها را ببینید.
برای لینک و پیوند های داخلی می‌توانید از انکرتکست باصرفه به کارگیری نمایید.
مطمئن گردید تک تک صفحه های وبسایت شمااز طرز لینک و پیوند داخلی قابل دسترس باشند. همان تک تک صفحه ها شما با از طریقصفحه اساسی قابل دسترس باشد.
یک نقشه HTML که متعدد از نقشه XML میباشد ساخت و ساز فرمایید. میتوانید پیوند این نقشه را در فوتر تارنما قرار دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.