ابزار Moz

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ابزار Moz


ابزار Moz
Moz Link Explorer داده‌های باارزشی در زمینه ی بک لینک و پیوند‌ها ارائه میدهد که قادر است فرآیند لینک و پیوند‌سازی اینترنت‌وب سایت شمارا تسهیل نماید. با وارد کردن URL یک اینترنت‌وبسایت در Moz Link Explorer، داده ها دقیقی درباره پیوند‌های آن به شما اکران داده می‌گردد. این داده ها مشمول پیوند‌های ورودی، انکرتکست‌ها، اعتبار برگه و... می‌باشند. از این ابزار میتوانید لینک و پیوند‌های شکسته را تصحیح و پیوند‌های نو یا این که گم‌گردیده را شناسایی نمایید، درباره پیوند‌های رقبا رسیدگی اجرا دهید و زمان‌های تازه پیوند‌سازی را کشف نمائید. همینطور می توانید از انکرتکست‌ها و داده‌های لینک و پیوند‌ها برای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب استعمال کرده و به رویش و بهبود استراتژی پیوند‌سازی آموزش سئو مشهد  خویش بپردازید.
معرفی ابزارهای بهینه سازی برای پژوهش سکو لغت ها کلیدی
یکی‌از مهمترین مواقعی که هر دارای تخصص بهینه سازی بایستی به آن دقت داشته باشد، جایگاه وب سایت در لغات کلیدی مقصود و تغییرات آن میباشد. به‌طورکلی غرض seo، استخراج مرتبه فراتر در کلمه ها کلیدی متبوع میباشد، براین اساس می بایست مرتبه وبسایت به‌طور تروتمیز در‌این عبارات کلیدی آیتم نظارت قرار گیرد. همینطور تغییرات جایگاه در لغات کلیدی قادر است علامت‌دهنده اثربخشی یا این که عدم اثربخشی استراتژی‌های seo باشد. در‌پی به برخی از شایسته ترین ابزار seo برای رسیدگی مرتبه کلمه ها کلیدی آموزش سئو در مشهد  اشاره میکنیم.

ابزار نایت واچ (Nightwatch)
ابزار Nightwatch یک ابزار کارکشته برای نظارت و پیگیری سکو لغات کلیدی در موتورهای کاوش میباشد. با به کار گیری از این ابزار، شما می توانید تغییرات مرتبه‌بندی عبارات کلیدی خویش و رقبا را پیگیری فرمایید. Nightwatch اطلاعاتی دقیقی در زمینه ی مقام درجه لغت ها کلیدی در نتیجه ها کاوش ارائه می دهد. شما میتوانید با وارد کردن لغات کلیدی متبوع، جایگاه فعلی و تغییرات در حین مجال را ملاحظه کنید. همینطور این ابزار به شما قابلیت و امکان مقایسه جایگاه‌های خویش با رقبا و پیگیری سعی سئوی اینترنت‌سایتتان را میدهد.
ابزار اهل ایران جت seo
یکی‌از تجهیزات بسیار کاربردی ابزار اهل ایران جت بهینه سازی، قابلیت پژوهش و پیگیری مرتبه وبسایت در لغت ها کلیدی میباشد. شما می توانید با وارد کردن اینترنت‌وب سایت و کلمه ها کلیدی مقصود خویش، به‌طور ظریف جایگاه خویش را درین کلمه ها مشاهده کرده و تغییرات سکو را در زمان مجال مشاهده کنید.

ابزار اهل ایران kwrank
ابزار اهل ایران KwRank با تجهیزات متنوعی برای رسیدگی سکو وب سایت در کلمه ها کلیدی هم پا شماست. این ابزار توان تصویب روزمره و خود کار درجه کلمه ها کلیدی را دارد. داده ها جایگاه‌ها به‌شکل ظریف و به صورت جداول و نمودارها ارائه می شود. با KwRank، میتوانید درجه وب سایت خویش را در هر مرزوبوم و شهر مشاهده کرده و تغییرات سکو در تلفن همراه و دسکتاپ را نیز پیگیری فرمایید.

این ابزار، محاسبه سکو عبارات کلیدی وب سایت را با امکاناتی نظیر معدل مرتبه، ترفیع یا این که سقوط کلمه ها کلیدی و توزیع عبارات کلیدی ارائه می دهد. نمودارهای متنوع نیز در دست شما قرار میگیرند که داده ها را به‌شکل بدیهی و بیان کننده علامت می دهند. ضمن این، قابلیت و امکان مقایسه درجه وب سایت با رقبا و رصد روزمره جایگاه تارنما رقبا نیز از مزایای این ابزار میباشد.
تحلیل لیست اساس seo
نخستین بریم به تحقیق seo تارنما جاییکه می بایست حافظه بگیریم چطور از ابزارهای درجه بندی موتورهای کاوش به کار گیری کنیم.

1. پیکربندی کنسول کاوش گوگل (Setup The Google Search Console)
قدرتمندترین ابزار مجانی seo، کنسول سرچ گوگل میباشد.

شما در وب سایت خویش محتوا، تولیدها یا این که سرویس ها تخصصی و محلی ارائه می کنید. و قصد دارید آنها‌را در معرض روءیت کرد همگان قرار دهید تا بتوانید به فروش و فایده بیشتری برسید. شما با تصویب محتوا و محصول ها‌تان در گوگل می توانید آنها‌را جهانی فرمایید و به اشخاص متعددی که هر روز از وب به کار گیری می‌نمایند، اکران دهید.

برای همین ماه‌ها برروی سئوی اینترنت‌وب سایت اتومات میکنید، تا در نتیجه ها جستجوی گوگل چشم گردید. اشکال و اقسام تکنیک‌های بهینه سازی و ارتقا بازدید را به شغل می برید: استراتژی محتوا می‌چینید، تا پای جان درگیر ساخت و ساز محتوا میشوید و هر آنچه که از پیوند‌سازی میدانید را به کارگیری میکنید. اما همچنان به فیض دلخواه خویش نمی‌رسید!

google search console
کنسول سرچ گوگل
دقیقن همینجاست که google webmaster tools به یاری شما خواهد آمد! گوگل وبمستر تولز (یا این که خوب میباشد آن را با اسم جدیدش کنسول جستجوی گوگل - Google Search Console صدا کنیم) ابزاری میباشد که به شما امداد می‌نماید بر کارایی تارنما خویش در حاصل جستجوی گوگل بررسی فرمائید و از خطاها احتمالی وبسایت‌تان با گوگل مطلع گردید.

این ابزار پیاده سازی گردیده تا به شما امداد کنه که بتونید فیض همت سایتتون رو در موتور کاوش گوگل دنبال و ببینید. گوگل سرچ کنسول دربردارنده یک تیم بدون نقص از خصوصیت های موثر میباشد مشابه به:

کدام کیوردها برای شما ترافیک می‌آورند.
قراردادن نقشه وبسایت برای موتور کاوش گوگل
حل کردن خطاهای تارنما
اخذ پیام از گروه گوگل سرچ کنسول
و بیشتر
در صورتی‌که شما برای seo دورازشوخی می باشید، پس برای اولی گام پیکربندی سرچ کنسول گوگل رو اعمال بدید.

2. نصب ابزار وبمستر Bing مایکروسافت
آیا Bing هم به به عبارتی اندازه Google دوست داستنی میباشد؟ مطلقا خیر. البته خدمت bing یکی‌از کنسول های اینترنت مستر آیتم استعمال در دنیاست.

از زمانیکه کمپانی مایکروسافت موتور جستجوی خویش را با اسم Bing معرفی کرد اعتنا بخش اعظمی از وبمسترها و فعالان مورد بهینه سازی و سئو را به خویش جلب نموده است. موتور جستجوی Bing پس از گوگل در درجه دوم ایستاده و انتظار میرود در سال های پیش رو سهم بیشتری از یوزرها اینترنتی را به خویش جلب نماید.

همینطور پس از دوران ها نخسین بار میباشد که یک حریف نسبتا توانا برای گوگل پیدا گردیده که میتوان تا حدی به آن امیدوار بود. با اینکه گوگل نقش و مداقه بالایی در وب و تبلیغات دارااست شاید وجود یک حریف دور از شوخی بتواند موجب خدمت دهی خوب و سعی بیشتر برای محافظت یوزرها گردد. در رویا رویی بین موتورهای جستجوی بینگ و گوگل یوزرها اینترنتی موفق خواهند بود.

سرچ کنسول Bing مایکروسافت برای مدیر seo و سئو صفحه ها اینترنت
سرچ کنسول Bing
موتور جستجوی Bing در ماه آوریل 2012، 15.4 درصد از بازار را در اختیار داشت که حال به 16.9 درصد ارتقا یافته میباشد و همچنان فرایند رو به بالا خویش را دارااست.

3. تهیه و تنظیم گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس شایسته ترین ابزار برای دیدن اینکه عموم چطور و از چه شبکه هایی وارد وب سایت میگردند میباشد.

گوگل آنالیتیکس، یک خدمت بدون پول تجزیه و محاسبه ترافیک سایت میباشد که کمپانی گوگل از سال 2005 در دست یوزرها قرار داده میباشد. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیروتفسیر و رابطه میان الگوهای معنادار در ترافیک وبسایت ها میباشد، که به صورت عظیم بوسیله یوزرها استعمال می گردد. خدمت گوگل آنالیتیکس به مدیران تارنما ها یاری می نماید تا روند گردآوری و محاسبه داده های وبسایت خویش را به شکلی ظریف و بی نقص اجرا دهند.

در اینجا منابعی جهت نصب و فعال‌ساز‌ی گوگل آنالیتیکس خواهید یافت

جاری ساختن پیکربندی بهینه سازی فنی مانند robots.txt and sitemaps ضروری میباشد.
گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس
مفیدترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس عبارتنداز:

ترازو بازدید از تارنما شما چه‌طور بوده میباشد.
از دربین بازدیدکنندگان یکسری درصد یوزرها نو بوده اند و یک‌سری درصد تا قبل از اینً به سایت شما رمز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مرتبط با کدام صفحات بوده میباشد.
معدل وقتی یوزرها، زمانی که از سایت شما به کارگیری می نمایند چقدر میباشد.
نرخ تبدیل در تارنما شما چندین درصد میباشد.
داده ها رفتاری یوزرها به چه شکل میباشد.
کدام مطالب گزینه دقت یوزرها قرار گرفته میباشد.
شیوه جذب استفاده کننده به چه شکل بوده میباشد و استفاده کننده از چه طریقی به سایت شما وارداتی میباشد.
نکته حائض اهمیت: گوگل آنالیتیکس می تواند به گوگل سرچ کنسول شما متصل گردیده و گزارشات خیر و خوبی را به گوگل آنالیتیکس ارسال نماید
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.