دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ابزارهای مربوط به تغییر فرمت‌ها را بیشتر بشناسید

سئو تصویر چیست؟
seo تصویر را می‌توان به عنوان پروسه مربوط به seo تصاویر شناخته می‌شود. در این‌حالت‌ موتور جستجوی Google به سادگی می تواند سایت شما‌را پیدا کرده و شما را در نتایج مربوط به تصاویر مرتبه بندی کند. هر چقدر که seo عکس شما خوب باشد، در منفعت می توانید انتظار داشته باشید که جایگاه تارنما شما در بخش Google Images عالی خواهد شد. سئو تصویر علاوه بر بهبود سکو تارنما شما در قسمت Google Images برای سئو کلی وب سایت شما نیز از مداقه بسیار زیادی برخوردار‌است.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


بهینه سازی عکس میتواند شامل عناصری مانند نوع فرمت‌های تصویر، اندازه عکس و سایر مختصات تعیین شود. می بایست در نظر داشته باشیم که به کار گیری از تصویر یونیک یا نسخه برداری رایتینگ عکس نیز بر seo تصویر در Google تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت که ولی درین خصوص در ادامه توضیحات بیشتری را در دست شما قرار میدهیم.

بهینه سازی تصویر را می‌قدرت یکی از ارکان مربوط به on page بهینه سازی دانست. در بسیاری از موارد نادیده گرفته می گردد و همین مورد منجر می‌گردد تا شما موقعیت بسیار خیر با seo تصویر دارید تا بتوانید نسبت به رقبای خود عالی شغل کنید. با به کار گیری از ترفندها و طرز‌های سئو تصویر که به دنبال بیشتر راجع به آنها با شما کلام خوا‌هیم کرد، شما میتوانید ترافیک ارگانیک وب سایت خود را بهبود بخشید. بیشتر در خصوص سئو چیست بخوانید.

7 گام seo تصویر برای موتور جستجوی Google
با دقت به اهمیت seo تصویر، در این نصیب از نوشته ی علمی هگزلا با شما همدم هستیم تا در مورد روند سئو تصویر اطلاعاتی را در دست شما قرار دهیم.

گام اولیه: کاهش حجم تصاویر
سرعت وبسایت شما از مهم‌ترین عامل ها در بهینه سازی به شمار می‌رود و شما می بایست حتما سرعت وبسایت خود را در بیشترین موقعیت ممکن تهیه و تنظیم نمائید. از این روی شما باید بدین خواسته، حجم تصاویری که در تارنما خود قرار می‌دهید را کاهش دهید. این مورد به عنوان یک عامل رتبه بندی فعال از نگاه Google به شمار می‌رود و با کاهش حجم تصویر شما حاذق میباشید که مشاهده کرد مثبتی از سوی گوگل داشته باشید.

به مراد این که بتوانید بهترین تصاویر با حجم معدود را در تارنما خود قرار دهید، می توانید از ابزار PageSpeed Insights به کار گیری فرمائید. این ابزار گوگل به شما امداد می‌کند تا احتساب‌های Google راجع به تصاویر را داشته باشید و اگرکه سرعت وب سایت شما به واسطه حجم بالای تصاویر کم شده باشد، به اطلاع شما خواهد رساند.


فشرده سازی عکس های سایت و کم کردن حجم تصویر و تاثیر زیاید روی سرعت سایت دارااست.
تصاویری که حجم بالایی دارند، معمولا باعث می شوند که سرعت بارگزاری صفحه کاهش پیدا کند. سئوی تصویر و سرعت کاغذ با یکدیگر به صورت بدون واسطه در خصوص می‌باشند و از این روی به شما پیشنهاد میکنیم که مسلما از روش‌های کاهش حجم تصاویر به کارگیری نمایید. این کار می تواند مشمول تغییر و تحول فرمت تصاویر و همچنین به کارگیری از ابزار Compressor باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را درباره ی آن با شما به اشتراک خوا هیم گذاشت.

گام دوم: به کار گیری از فرمت صحیح تصاویر
اگر بخواهیم ابزار PageSpeed Insight را باز هم به عنوان مرجعی جهت بهینه سازی تصویر بیان کنیم، بایستی بگوییم که به کار گیری از فرمت صحیح نیز از مداقه بسیار بالایی شامل است. این ابزار گوگل به شما سفارش می دهد که فرمت تصاویر شما برای به کار گیری در وبسایت، JPG XR، JPEG 2000 یا WebP باشد که اما ما به‌دنبال بیان خوا هیم کرد که برای seo تصویر عالی میباشد از فرمت WebP به کار گیری نمائید و چرا این فرمت در دنیای امروز ارتقاء سرعت سایت وردپرس تا این حد گزینه دقت قرار گرفته می‌باشد.

چرا این ابزار سفارش می‌کند که فرمت تصاویر خود را بر روی موردها فوق قرار دهید؟ چرا که این فرمت‌ها برای رمزگذاری تصاویر بسیار دیدنی‌تر میباشند و سرعت بالاتری دارند. از دیتای موبایل کمتر استفاده می‌کنند و در نهایت بهینه سازی وب سایت شمارا بهبود می بخشند!

گام سوم: اندازه تصاویر متناسب با مقیاس وب سایت شما باشد
قدم‌بعدی در راستای سئو تصویر را می‌توان استفاده از اندازه مناسب تصویر دانست. در واقع باید به CMS گزینه به کارگیری برای طراحی سایت توجه نمائید. از جمله برخی از CMS ها توصیه می‌کنند که تصاویر به صورت مربع و 2048*2048 پیکسل باشد. در‌این‌موقعیت‌‌ می‌توانید انتظار داشته باشید که سئو تصاویر شما به بهترین شکل صورت بپذیرد. در بخش‌های بعدی همین نوشته‌علمی آموزشی در مورد بعدها و اندازه‌های عکس آیتم استفاده در تارنما بیشتر سخن خواهیم داشت.

گام چهارم: از تصویر یونیک، غیر اسکن به کارگیری نمایید
به کار گیری از تصویر یونیک می تواند منتهی شود تا شما در seo تصویر عالی عمل کرده و سئو تصویر را کیفیت بالا بیشتری اجرا دهید. به‌این مراد می‌توانید یک خالق محتوای گرافیکی استخدام نمائید و یا از تارنما‌های ارائه خدمات مربوطه استعمال نمائید. عکس‌های استوک استعمال نکرده و همواره کارایی نمایید که محتوای تصویری را خودتان بسازید. این فعالیت سبب ساز می شود تا تارنما شما رتبه بهتری را از دید بهینه سازی تصویر دریافت کند.

گام پنجم: از عنوان، زیرنویس و Alt تصویر استعمال نمائید
در راستای seo تصویر در تارنما خود میتوانید این سه خصوصیت را در نظر داشته باشید. زمانی که گوگل تصمیم می‌گیرد که کدام عکس‌ها را به مخاطبین خود نمایش دهد، نیاز به اطلاعات داراست. شما می‌توانید برای ارسال اطلاعات برای گوگل از عنوان، زیرنویس و Alt تصویر استفاده فرمایید. این مسئله به معنای آن است که شما اطلاعات لازم برای گوگل را ارسال کرده‌اید. در پی بیشتر راجع‌به این موضوعات با شما حرف خواهیم کرد.

Alt تصویر چیست؟ متن جایگزین یا Alt به عنوان نگرش تجربیات کاربری ارائه میگردد و ورقه خوان گوگل میتواند تشخیص دهد که تصویر در مورد چه موضوعی هست. آیا برای مخاطب با تمرکز به جستجوی انجام داده شده مناسب میباشد؟ در حیث داشته باشید که Alt حتی زمانی که سرور وب سایت شما از مدار خارج گردد، باز هم امکان نمایش را دارد.

با این وجود می‌قدرت اعلام‌کرد که از نگاه جایگاه بندی، متن جایگزین یا Alt تصویر به عنوان مهم‌ترین طرز ابراز وجود وبسایت شماست. همچنین شما میتوانید لغت ها کلیدی مورد نظر ورقه را درین بخش وارد فرمائید. این کلمه ها می تواند توصیفی نباشد و از این روی شما بایستی به طبع از آن به کار گیری داشته باشید.

عنوان: باید در نظر داشت که عنوان تصویر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار‌است. به صورت بی واسطه گوگل اعلام نکرده میباشد که استفاده از عنوان ضروریتی در مرتبه بندی سئو تصویر شما دارد. با این موقتی بهتر است یک عنوان برای عکس خود در حیث بگیرید.
زیرنویس: اطلاعات تشریحی راجع به عکس را می‌اقتدار به صورت زیرنویس عکس قرار بخشید. این زیرنویس در سایت در بخش ذیل تصاویر قرار داده می گردد و از مداقه بسیار زیادی برخوردار هست. به منظور آن که بتوانید ایجاد کرد محتوای ماهر فرمائید، خوب است در سئو تصویر از زیرنویس نیز استعمال شود.
گام ششم: اشتراک گذاری یکدست عکس در شبکه‌های‌عمومی
همگی ما می‌دانیم که اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی از مداقه بسیار زیادی شامل است. در بهینه سازی تصویر نیز این گزینه از التفات بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین مراد پیشنهاد می گردد که قطعا از برچسب‌های HTML استعمال داشته باشید. این فعالیت منجر می گردد که به صورت خودکار تصاویر شما در صورت بوک و توییتر نیز منتشر شود و همین قضیه سبب ساز میگردد که ترافیک سایت شما با به کارگیری از سیگنال‌های شبکه اجتماعی بیشتر خواهد شد.

در شرایطی‌که که مطمئن نیستید کدهای مربوطه در HTML شما وجود دارند می‌توانید از پلاگین‌های تصویر استعمال نمایید که بدین منظور آیتم استعمال قرار میگیرد. به عنوان مثال پیاده سازی تگ‌های Open Graph از مداقه بسیار زیادی برخوردار میباشد و در CMS شما می‌تواند همت بسیار زیادی داشته باشد. همچنین به کارگیری از بهینه سازی Friendly Images به عنوان یک پلاگین سئوی تصویر به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید seo تصویر خود را بهبود اعطا کرد که اما در زمینه‌ی این ابزار در ادامه توضیحات بیشتری را در دست شما قرار میدهیم.

گام هفتم: استعمال از لیزی بارگذاری تصویر را دورازشوخی بگیرید
در نهایت می بایست در حیث داشته باشید که برای سئو تصویر عالی هست که از Lazy Load یا بارگذاری تنبل به کارگیری نمائید. این فعالیت سبب ساز میگردد که تا وقتی که نیاز به نمایش دادن تصاویر نیست، آن ها در شیت شما بارگذاری نشوند و همین دستور باعث می‌گردد تا شما بتوانید مجال فرصت بارگیری وب سایت را کاهش بخشیده و وبسایت خود را با سرعت بالاتری به نمایش در بیاورید. گوگل در قسمت PageSpeed Insights نیز تایید می‌کند که به کارگیری از این‌شیوه در سرعت تارنما خوب کوشش بسیار زیادی را دارا میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.