لینک سازی لینک خراب (Broken)

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

لینک سازی لینک خراب (Broken)


لینک سازی پیوند خراب (Broken)
لینک سازی لینک و پیوند حاد یکی استراتژی های محبوب لینک و پیوند بیلدینگ من می‌باشد.

چرا؟ به جای درخواست بدون واسطه پیوند، با Broken Link Building یا همان لینک سازی لینک خراب، به تارنما شخصی قیمت میدین. در اینجا طرز ایفا این کار آمده می باشد:

Check My Links یا LinkMiner رو نصب کنین

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


هر دوی این ابزارها به‌سرعت لینکهای وخیم رو در هر کاغذ (از داخل مرورگر Chrome خود) پیدا می کنن.

من به شما آرم خواهم بخشید که چه‌طور از آن ها در یک دقیقه به کارگیری کنین.



صفحه ها رو با تعداد زیادی لینک خروجی پیدا کنین
هرچه صفحه لینک و پیوند بیشتری داشته باشه، احتمال حاد شدن یکی از آن‌ها بیشتر می باشد.

صفحه ها منابع در اینجا بسیار عالی شغل می کنن. براین اساس در صورت رغبت از رشته های جستجوی بالا برای ایجاد صفحه ها منابع به کار گیری کنین.

لینک و پیوند های شکسته رو پژوهش کنین
در مرحله اول پلاگین نصب شده رو اعمال می کنین. آن‌ها پیوند های حاد رو در آن کاغذ آرم میدن:



درباره لینک های خراب به صاحب و مالک سایت ایمیل ارسال کنین
در نقطه پایان، به شخصی که آن برگه رو در مورد پیوند (یا لینک های) وخیم ایفا می کنه، اطلاع داده و اجازه به‌این محتوای سایت شما رو با آن جایگزین کنه.

این نوشته ای هست که من سفارش می کنم:

قضیه: اختلال با [نام وب سایت آنان]

سلام [نام]،

آیا هنوز سایت خود رو آپ دیت می کنین؟

من در اینک جستجوی محتوا در [موضوع] بودم که به صفحه عالی شما برخورد کردم: [عنوان برگه یا URL]

با این حال، متوجه شدم که به نظر میرسه یک‌سری لینک و پیوند شغل نمی کنن:

[URL های پیوندهای وخیم]

همچنین، من به تازگیً [خلاصه مطالب مختصر] رو منتشر کردم. این ممکن می باشد جایگزینی مناسب برای [اشاره به یک لینک و پیوند خاص شکسته] باشد.

در هر صورت، امیدوارم این به شما کمک کند.

با قدردانی،

[اسم شما]

تکنیک Skycraper
تکنیک Skycraper درخصوص یافتن محتوای دوست داستنی، تشکیل داد حتی یک کپی عالی و خریداری نمودن بک لینک هم طبیعتا و هم پس از تماس با افراد مناسب هست.

هر چقدر وب سایت شما بک لینک بیشتری داشته باشه، از اعتبار بیشتری برخوردار میشه و این به معنای شانس بیشتر صفحه برای مشاهده در SERP است.

این تاکتیک لینک بیلدینگ شبیه روش ایجاد کرد یک افق خراش است: شما بالاترین ساختمان جان دار رو می گیرین، تعدادی طبقه دیگه اضافه می کنین تا به بلندترین اسمان خراش تبدیل بشین.

خوشبختانه برای یادگیری تکنیک Skycraper نیازی به استخدام مجموعه عظیمی از مهندسان و سازندگان ندارین. صرفا یک فنجان چای بنوشین و نکات من رو بخونین!

چه گونه با به کار گیری از تکنیک Skycraper بک لینک و پیوند کیفیت عالی بگیریم:
محتوای قابل لینک و پیوند پیدا کنین
یک نسخه برداری خوب بنویسین
با تارنما های مرتبط و مناسب برای درخواست بک لینک تماس بگیرین
مرحله نخستین: جستن محتوای قابل لینک و پیوند
اولین قدم در هر کار بهینه سازی Skyscraper یافتن بعضا از صفحات مرتبط با تعداد زیادی بک لینک می باشد.

من مطمئن هستم که شما عبارات کلیدی اساسی خود رو می دونین یا اینکه می تونین یک مطالعه دقیق درباره کلمات کلیدی انجام بدین.

با جستجوی معمولی عبارت کلیدی مهم در Google، اولین ایده های محتوا رو می بینین. به پایین صفحه برین و نتیجه ها کهن تر رو ببینین.



البته از کجا می دونین کدام یک از این نتیجه ها رفیعتر بیشترین تعداد بک پیوند رو داره؟ آیا محتوای بالقوه Skycraper می‌باشد؟

اشکار می باشد که شما بایستی صفحه ها رو با به کارگیری از بعضا از ابزارهای رسیدگی راجع به بک لینک و پیوند رسیدگی کنین.

روش های بسیاری برای ایفا آن وجود داره. مانند تجزیه و رسیدگی محتوای خوب در Rank Tracker که اولین ابزاری هست که به تکنیک Skycraper کمک می کنه.

می تونین درین ابزار لغات کلیدی خود رو رئیس کنین. تمام کاری که برای یافتن محتوا با تعداد زیادی بک لینک باید انجام به این،

اینه که پروژه خود رو باز کرده، به داشبورد Map Keyword برین و تب Keyword Difficiency رو به روز کنین.

در اینجا، صفحه های دارای جایگاه بلندتر به یار فاکتورهای اساسی سئو مورد تجزیه و ارزیابی قرار خواهند گرفت. تارنما های لینک و پیوند دهنده به تب صفحه رو تحقیق کنین.



آنگاه صفحه های با بیشترین پیوند در سئو SpyGlass رو پیدا کنین. شما می تونین با seo SpyGlass تحقیقات مرتبط با بک لینک رو اجرا بدین.

ابزار رو روشن کرده، به File> New Project: Expert Options> create numerous projects برین و URL هایی رو که برای تجزیه و ارزیابی بک پیوند ها نیاز دارین، وارد کنین.



مورد Enable expert options رو بدون تیک کنین. روی Finish کلیک کنین تا سئو SpyGlass به طور خود کار یکسری پروژه رو برای صفحات وب مشخص شده ایجاد کرد کنه.

به این ترتیب وقتی که بررسی تمام شد، می تونین با استعمال از منوی کشویی پروژه در بین نتایج جابجا بشین:



داده های بک پیوند رو مشاهده کنین تا با گاز چشم انداز Skycraper خود رو پیدا کنین.

هدف ما یافتن صفحه ای می باشد که بیشترین تعداد لینک دهنده به آن نشان داده شده باشه.

در پروفایل بک لینک و پیوند، می تونین صرفا پیوند هایی رو که به ورقه لینک در نظر گرفته شده اشاره دارن، تحت برخی ملاحظات فیلتر کنین.



خلال این، می تونین کمی مقایسه دامنه برای مطالعه اعتبار وب سایت ها اجرا به این.

به Domain Strength و Total Backlinks اعتنا کنین.

می تونین ببینین که چه کسی از حیث اعتبار رقیب شما نیست، و همچنین عده ای که اعتبار زیادی به ساخت پیوند دارن رو شناسایی کنین.

آنگاه با به کارگیری از WebSite Auditor محتوای دارای بیشترین اشتراک رو پیدا کنین.

آیا میخواهید محتوایی پیدا کنین که در شبکه های مردمی نیز دوست داستنی باشه؟

آیا تکنیک Skycraper می تونه در باب پلتفرم هایی مانند شکل بوک فعالیت کنه؟

می تونین جواب این سؤال رو با داشبورد صفحه ها WebSite Auditor’s اجرا به این. شروع باید WebSite Auditor رو راه اندازی کرده و برای سایتی که میخواهید پست های پرطرفدار خود رو در آن پیدا کنین، برای مثال وبسایت رقیب، یک پروژه ساخت و ساز نمایید.

توجه داشته باشین که ساخت‌و‌ساز پروژه برای یک دایرکتوری یا ذیل دامنه خاص در تارنما مانند www.website.com/blog یا blog.website.com احتمالاً مفیدتر خواهد بود.

بعد از اینکه این ابزار URL های وب سایت رو جمع کرد، به ماژول Pages برین و یک فضای کاری تازه با فاکتورهای محبوبیت شبکه‌های‌عمومی اضافه کنین.

می تونین با زدن دکمه + کنار شیت های مو جود، این موردها رو اضافه کنین.



دکمه Update Factors رو فشار بدین تا WebSite Auditor خیلی سریع بیشترین اشتراک پست های رقیب شما رو نشانه بده.



با سه تاکتیک بالا، شما باید بتونین لیستی از صفحه های رو ایجاد کنین که برنده به جذب ترافیک ارگانیک، بک پیوند، دامنه های ارجاع با کیفیت و اشتراک شبکه‌های‌مردمی میشن.

از چنین صفحاتی معمولاً به عنوان “میزان دارایی های قابل لینک” نام برده میشه: محتوای با باکیفیت که شایسته بک لینک و پیوند هست، زیرا بازدیدکنندگان آن رو دوست دارن.

فقط بخاطر داشته باشین که دارایی های قابل لینک و پیوند همیشه نوشته‌علمی های مفصلی نیستن: آن ها می تونن یک ویدیوی وایرالی، یک اینفوگرافیک دوستداشتنی، یک برنامه آنلاین بدون پول و غیره باشن.

بدین ترتیب اگه واقعاً اهل نوشتن متن نیستین، گزینه ای رو انتخاب کنین که مناسب سطح مهارت و تجربیات شما باشه.

مرحله دوم: اصلاح کردن محتوای Skycraper
درسته که این گزینه به طور کاملً واضح می‌باشد؛ بله، شما می بایست محتوای بهتر ساخت و ساز کنین تا لینک های پر ارزش مورد نیاز برای شیوه Skycraper رو بدست بیارین.

نکته بهتر اینه که لازم نیست از شروع استارت کنین. شما فعلا لیستی از ایده های خوب دارین، صرفا می بایست آنها رو دوباره به یک چیز منحصر، چیزی گران قدر تر، چیزی که مردم دوست دارن به آن لینک میدن، تبدیل کنین.

در اینجا چند نکته در خصوص باکیفیت کردن محتوای مناسب Skycraper آورده شده:

شروع باید اعتنا اطلاعات رو از نقطه نظر Skycraper مطالعه کرده و به سؤالات زیر پاسخ به‌این:

آیا در متن تضاد وجود داره؟
آیا می توان مطالعات تحقیقاتی به روزتری برای پیوند به دست آوردن پیدا کرد؟
آیا شما برای اصلاح اطلاعات غلطی که پیدا کردین تخصص دارین؟
آیا نوشته‌ی‌علمی جامع است، یا می تونین آن رو کامل تر کنین؟
دامنه ارجاع مشکوک می باشد؟
برای استحصال لینک از این روش لازم نیست بیش تر از حد خلق کننده باشین.

صرفا با جزییات بیشتر از نویسندگان پیشین باشین، ایرادات رو تصحیح کنین و آمارهای پرطرفدار رو جمع کنین.

حتی می تونین محتوای وقت گیر تر و با جزئیات بیشتر فراهم کنین. بهتر، اگه هیچ مغایرتی در پست ها پیدا نکردین، آیا می تونین ایده های بیشتری به مقاله اضافه کنین؟

شما می تونین با آوردن مثال های جدید،مطالعات موردی، فیلم ها، تصاویر، اینفوگرافیک ها، پیوند ها، اسلایدها، نقل قول ها و دسترسی به مشاهیر دارای شهرت، اعتبار بیشتری بدین پست به این.

مطمئناً می دونین که متن های وب برای درجه بندی در موتورهای جستجو باید دست‌کم 300 واژه و کلمه رو در نظر بگیرن.

همچنین ممکنه تفکر کنین که خواندن زمان بر مدت بازدید کنندگان شما رو می ترسونه.

طول پست وبلاگ آنلاین برای موضوعات و بلاگ های متعدد مختلف است، البته کلاً، بیشتر نویسندگان seo معتقدن که متن های طولانی تر در Google سکو بهتری دارن.

طبق اطلاعات جدید Hubspot، طول ایده آل وبلاگ ها با نوع و هدف آن‌ها همخوانی داره.

مثلا، پست های بلاگ “چه‌گونه؟” با بهترین زمان تحقیق دربرگیرنده 1700 تا 2100 واژه و کلمه است.

فهرست ها می بایست در حدود 2300 تا 2600 کلمه و واژه باشن و صفحات ستون ممکنه حتی 4000 واژه داشته باشن.

هدف تکنیک Skycraper این نیست که وب لاگ هایتان رو برای قرائت بسیار بی نظیر کنین: مقصود اینه که آیتم رو کاملا مطرح کرده، و سوای خسته کردن خواننده گان به سؤالات آن ها پاسخ به‌این.

نکته بعدی اینه که باید روی طراحی پررنگ برگه عمل کنین. بعضی وقت ها تنها چیزی که برای بردن لینک های بیشتر لازمه، اینه که از گردآوری متمایز بشین.

این تمایز می تونه با ساخت و ساز جذابیت و مختلف جلوه دادن پست ها بوجود بیاد. اضافه کردن تصاویر عالی تا فعالیت مجدد روی یک قطعه در یک ویدیو یا اینفوگرافیک گزینه های شما برای برجسته کردن طراحی هستن.

هر مورد را که انتخاب می کنین، مطمئن بشین که سود آن به یاد ماندنی و مهم می باشد. یک مثال خوب، جدول تناوبی Search Engine Land از دست اندرکاران موفقیت بهینه سازی هست.

این مورد به طبعً محتوای جدیدی نیست، البته روشی جدید (بیاد ماندنی و بدیع) برای مشاهده موضوعی غیر اصیل می باشد.



آنچه محتوای شما رو وایرال و ویروسی می کنه و باعث میشه مردم به آن مداقه داده و لینک و پیوند بدن، بستگی به صنعتی داره که در آن شغل می کنین.

اما یک جز در فرمول “محبوب کردن محتوا” وجود داره که هیچ وقت شکست نمی خوره؛ احساسات. مطالعات علامت میده که رنگ های احساسی به شدت با محبوبیت محتوا ارتباط دارن.

رمانتیک مانند اضطراب، هیبت و عصبانیت، اکثر اوقات با محتوای ویروسی مرتبط هستن. همیشه یک حس نباید مثبت باشه تا تأثیر زیادی بذاره.

سه گوهر وجود داره که داستان ها رو به پرفروش ترین ها تبدیل می کنه: تعجب، لبخند، ارعاب.

این سه حس کلی محتوای مشترک و لینک داده شده رو معمولاً بیشتر تحریک می کنه. برای مثال، می توان یک روایت کلی در زمینه ی رانش زمین در اندونزی نوشت که محلی رو ویران می کنه.

داستان احتمالاً به دلیل احساساتی که برانگیخته، بیشتر مورد توجه قرار می گیره اضطراب و شم عدم امنیت. اما همچنین دقت بیشتر افراد مرتبط با این حوزه‌ خاص نیز جلب میشه.

مرحله 3: برای درخواست لینک با افراد مناسب تماس بگیرین
انتشار محتوای منحصر به فرد و انتظار برای افزایش ارگانیک بک لینک و پیوند و رتبه ممکنه به سادگی ماه ها طول بکشه.

روش لینک سازی شما باید منظم و پیشگیرانه باشه. فرصت آن فرا رسیده که قسمت نقطه پایان تکنیک Skycraper رو عملیاتی کنیم، بدون اینکه مهارت های ساده و تکنیک seo شما رو در هماهنگی بی نقص برای این پروسه ترکیب کنیم.

به سئو SpyGlass برگردین و برای هر پروژه ای که برای محتوای با بهترین تلاش تولید کردین، به داشبورد Linking Domains رفته و دامنه های پیوند رو کپی یا صادر کنین.



شروع، باید یک لیست ایمیل برای چشم انداز بک لینک خود تهیه و تنظیم کنین. یافتن مخاطبین مناسب، حتی اگه صادقانه در وب سایتی از آنها ذکر شده بشه، عمل مشقت هست.

مطمئناً قصد ندارین تک تک دامنه ها رو با دست پژوهش کنین. وقتی بودجه پاره ای دارین یا یک کمپین کوتاه بازه اعمال می کنین، می تونین با Hunter.io یا با Extension Chrome Extractor Chrome فعالیت کنین.

پلاگین رو نصب کرده، به وبسایت برین (یا لیست دامنه های خود رو ارسال کنین scraper به شما قابلیت و امکان میده تا 1000 URL برای اسکن ایجاد کرد کنین)، تا ابزار آدرس ها رو کشف کنه.

بعد، با استفاده از ارائه دهنده ایمیل منظم خود، پست الکترونیک درخواست بک لینک بنویسین.

می تونین با یاری LinkAssistant روش اطلاع رسانی Skycraper رو پیاده سازی کنین.

ابزار رو راه اندازی کرده، URL تارنما خود رو وارد و پروژه رو ساخت کنین. آنگاه رویAdd link prospect (دکمه + سبز) کلیک کنین. آن‌گاه، دامنه هایی رو که اخیرا از seo SpyGlass کپی کردین، وارد کنین:



در مرحله بعدی، اطلاعات موردنیاز خود رو انتخاب کنین: در مرتبه اول، شما به اطلاعات تماس علاقه مند هستین، اما می تونین اطلاعات سایت، مرجع دامنه و درجه InLink رو نیز درخواست کنین.

دکمه Finish رو بزنین تا نرم افزار به طور خود کار آدرس های نشانی اینترنتی رو در این وب سایت ها با سایر اطلاعات مرتبط پیدا کنه.

به همین سادگی می تونین لیست جستجوی لینک ساخت و ساز کنین. سرانجام، می تونین با مدیران وبلاگ و وبلاگ نویسان تماس بگیرین و از آنان بپرسین آیا می تونن به پست جدید شما لینک بدن.

می تونین ارتباطات خود رو مستقیماً از LinkAssistant دنبال کنین. استارت باید حساب ایمیل خود رو در Preferences> Email management> Emeil client settings (یا تنها با زدن دکمه Settings در پنل بالا) پیکربندی کنین.

هنگامی که حساب شما با LinkAssistant همگام سازی شد، تنها کاری که باید اعمال بدین فشار دادن دکمه Email هست. در ارسال آدرس اینترنتی عجله نکنین و تک تک نکات مورد نیاز رو در ذهن داشته باشین:

با کسانی تماس بگیرین که سایت های آن ها به مقام شما مربوط میشه.
کارایی کنین تماس شما شخصی باشه؛ اگه پیش از اینً ارتباط برقرار کردین، به طبعً آن رو ذکر کنین.
همیشه مؤدب باشین. و زیاد چاپلوسی نکنین، ادب به اندازه کافی زیباست.
آیا برای رونوشت پست الکترونیک خود به ایده هایی نیاز دارین؟ در اینجا یک نمونه ایمیل وجود داره که تماماً در خصوص با لینک Skycraper فعالیت می کنه:

سلام [نام]

نام من [نام شما] می باشد، من X سال در (مسئله تخصص شما) شغل کرده ام و خدمات خود را برای (مخاطبان، جوایز و غیره) تهیه و تنظیم کرده ام. (تأثیرگذار باشین)

من اخیراً در زمینه‌ی [مورد شما] بازرسی کرده ام و این نوشته‌علمی [URL] رو یافته ام. (درخصوص صفحه نوشته ی علمی مثبتی بگین)

مقاله شما و روش ارائه مطالب را دوست دارم.

من متوجه شدم که شما به یک منبع عالی [عنوان Skycraper] پیوند داده اید. اخیراً یک داستان مشابه در وبلاگم ساخت‌و‌ساز کرده ام. نوشته‌ی علمی من گزینه را عمیق تر و با ارقام آپدیت پوشش می دهد. [URL]

(فراخوان برای اقدام)

لطفاً، از کاغذ خود به مقاله من لینک و پیوند دهید، من فکر می کنم این نوشته‌علمی فعلا نسبت به مقاله کهن بسیار بهتر گردیده‌است و برای بازدیدکنندگان شما مفیدتر خواهد بود. (دلیل اینکه آن ها باید به نوشته‌ی علمی شما پیوند بدن رو ذکر کنین)

ممنون بابت زمانی که گذاشتید.

[اسم شما]

می تونین متن خود رو ساخت و ساز کرده و آن رو به عنوان الگوی نشانی اینترنتی در LinkAssistant ذخیره کنین. پست الکترونیک رو وارد کرده و الگو رو انتخاب کنین تا نامه های شخصی شما به مخاطبان تحویل داده بشه.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.