روش های لینک سازی داخلی

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

روش های لینک سازی داخلی


زمانی که ما محتوایی نو را روی وب سایت خویش بارگزاری میکنیم، بایستی عملکرد کنیم این محتوا را از طرز لینک و پیوند سازی اصولی به قسمت های اصلی و گران بها تارنما مرتبط سازیم تا با این فعالیت به اعتبار این صفحه های را بالا ببریم.
پیوند سازی داخلی یکی شایسته ترین، نادر هزینه ترین و اساسی خیس از تمامی نادر ریسک ترین شیوه های seo وبسایت بوده که از آن می‌اقتدار در کنار محتوای عالی برای بهبود مرتبه تارنما و مقاله ها حتی‌در عبارات کلیدی لبریز رقابت و طاقت فرسا نیز بهره برد.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


زمانی که ما نوشته ی علمی ای را روی تارنما خویش بارگزاری میکنیم محتوای ما به طور اتوماتیک در بعضا صفحه ها نشر می‌یابد. مثلا در شیت مهم تارنما، محتوای تازه پایین هدینگ هایی مثل «جدید ها»، «واپسین مقاله ها» و … از این شیت لینک و پیوند داخلی اخذ میکند که‌این مورد برای ما بسیار نفیس و اصلی نیز است.
یک کدام از دیگر از فضاهایی که محتوای نو ما از آن لینک و پیوند می گیرد شیت برچسب ها و گروه ها (دروردپرس)، است این صفحه های با دقت به مقالاتی که در پیشین پایین تگ هایی خاص در آن منشر گردیده‌است، از التفات خاصی برای ما برخوردارند.
کته: اکثری از تارنما ها مثل وب لاگ کانون ایجاد اشتغال دانش کده طهران در مقاله ها خویش به طور خود کار برخی محتواهای مرتبط و پرمخاطب را به مخاطب توصیه میدهند. این نیز یک کدام از دیگر از پیوند های داخلی میباشد که به طور اتوماتیک در برخی تارنما ها درج می گردد.
خلاصه مقاله
طبق آنچه که گفته شد ، هنگام بارگزاری محتوای تازه بر روی وبسایت، به طور خود کار در میان ۱ الی ۳ لینک و پیوند داخلی کیفیت عالی به مقاله تازه ما داده میگردد.
البته ضعف این لینک و پیوند ها چه چیزی میتواند باشد؟ صراحت دارد، موقتا بودن این لینک و پیوند ها
برای همین ما می بایست به اندیشه پیوند سازی های داخلی باشیم که بتواند به صورت مستمر محتوای مارا تقویت نماید تا در کنار این پیوند های اتومات، قیمت مرتبه نوشته‌ی‌علمی مارا در سرپ بهبود ببخشد.
طبق داده های عددی آنالیتیکس حدود ۸۰٪ از یوزرها ما پس از این محتوا، به رسیدگی دو نوشته‌ی علمی ذیل پرداخته اند:
۱۰ تکنیک seo تکنیکال که مجموع متخصصان seo می بایست بدانند
راهنمای جامع بروزرسانی مقاله ها برای بهبود seo وبسایت
طرز های پیوند سازی داخلی
آنچه در‌این نوشته خوا هیم داشت
طریق نخستین لینک و پیوند سازی داخلی
طریق دوم لینک و پیوند سازی داخلی
گردآوری بندی و نکات اساسی!
تالیف کننده
علی سخا
طرز نخستین پیوند سازی داخلی
یکی‌از مرسوم ترین طریق های پیوند سازی داخلی که به رویش نوشته‌علمی و همینطور صفحه ها اساسی شما یاری می‌نماید، به کار گیری از عبارات کلیدی اساسی تحت عنوان انکر تکست (ancher text) می باشد.
از جمله نوشته‌ی‌علمی ای که اکنون سرگرم به استیناف آن می باشید در حوزه یادگرفتن seo هست پس اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را از روش کلماتی مثل سئوسایت، فراگیری seo و … می بایست به لندینگ یادگرفتن seo تارنما که برای اینجانب قیمت بالایی دارااست پیوند کنم.

این عمل دو مزیت اصلی برای اینجانب دارااست:
الف) مخاطب با تفحص نوشته‌ی علمی قادر است از روش این لغات وارد صفحه ها مقصود و اصلی اینجانب گردیده و بخشی از قیف بازاریابی منرا طی می‌نماید.
از آنجایی که‌این صفحه های برای اینجانب قیمت بالایی دارا‌هستند، پس اینجانب کارایی کردم درین صفحه ها نکات و مطالب مفیدی را مطرح کنم، این زمینه بعد از ورود استفاده کننده به لندینگ پیج ها، بهبود تجربیات استفاده کننده را در‌پی خواهد داشت.

ب) برخی اشخاص میپندارند که ما نباید از مقاله ها تازه به صفحه های سابق خیس پیوند بدهیم به دلیل آنکه محتوای ما فعلا قیمت و جایگاهی ندارد!
این اعتقاد تا حد متعددی اشتباه می باشد به دلیل آنکه مقصود اولیه ما در سئو وب سایت بایستی مخاطب باشد، لینک و پیوند سازی داخلی از مقاله‌ها تازه به قسمت های اساسی و مرتبط تارنما تجربیات مخاطب را بهبود می بخشد.
از طرف دیگر با این طریق پیوند سازی، صفحه های دیرین توشه دیگر به وسیله خزنده های گوگل ایندکس گردیده و جداگانه از بهبود اعتبار این مقاله ها، تازگی آن‌ها نیز محافظت میشود.

نکته: شما میتوانید از این لغات و گزاره های کوتاه در پوسته انکر تکست برای لینک و پیوند دهی به مقاله ها مرتبط نیز به کار گیری نمایید.



طرز دوم لینک و پیوند سازی داخلی
یکی از دیگر از معمول ترین و قدرتمندترین طرز های پیوند سازی داخلی که به بهبود درجه نوشته ی علمی شما یاری می‌نماید استعمال از مقاله‌ها کهن تحت عنوان مرجعی برای پیوند دهی می باشد.
چه‌گونه؟
شما مقاله‌ها دیرین و دارای اعتبار را که در مجموعه بندی و زمینه شبیه با نوشته‌ی علمی نو میباشد را می بایست پیدا نمایید و از آن به نوشته‌ی‌علمی نو لینک و پیوند بدهید. ( با به کار گیری از جمله ها و لغت ها مرتبط تحت عنوان انکر تکست)
گوگل مجموع مقاله ها و صفحه ها دیرین شمارا پیش از این ایندکس کرده و با اعتنا به عبارات، مورد و مضمون‌ محتوا، به شما جایگاه ای تخصیص داده میباشد.

خب چه طور می‌اقتدار شایسته ترین مقاله ها تارنما را پیدا کرد؟

از جمله اینجانب می خواهم به طریق دوم برای نوشته‌ی علمی ای که در هم اکنون استیناف آن می‌باشید (در حوزه seo) پیوند سازی اعمال دهم. برای این فعالیت در گوگل، در مقابل عملگر site: نشانی وب سایت و در پی واژه کلیدی مهم خودم را کاوش می کنم.
به تصویر تحت توجه فرمائید:

شایسته ترین طریق پیوند سازی داخلی

با این نحوه اینجانب می توانم مقاله‌ها توانمند تارنما خودم در حوزه seo را پیدا کرده و از آنها به نوشته‌ی‌علمی نو پیوند داخلی بدهم. با این عمل ضمن اخذ پیوند داخلی عالی و کیفیت عالی، مقاله‌ها سابق شما نیز آپ دیت رسانی خواهند شد.



توده بندی و نکات اصلی!
با این دو طرز شما میتوانید لینک و پیوند سازی داخلی قدرتمندی داشته و مقاله ها نو خویش را به خیر در SERP رویش دهید، در پی رعایت موارد ذیل قادر است چگونگی فعالیت شمارا بهبود ببخشید:

برای پیوند سازی داخلی ۴-۵ لینک و پیوند کافی است، ابدا متن خویش را پر از پیوند نکنید.
لینک و پیوند سازی هدفمند داشته باشید، از جمله در حالتی که مقاله‌ها شما از نگاه موضوعی به هم مرتبط وجود ندارد و یا این که فکر میکنید استفاده کننده روی آن لغت ها کلیک نمی‌نماید، این عمل را اعمال ندهید.
مطلقا مقاله‌ها تازه خویش را از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی فرمائید.
همین حال استارت فرمایید و مقاله‌ها نو خویش را ازین به آن گاه بررسی نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.