سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چگونگی ادغام گیمیفیکیشن با استراتژی بازاریابی محتوا قسمت اول

در صورتیکه به بازاریابی محتوا تحت عنوان یک استراتژی ماهر نگاه آموزش سئو در مشهد می‌کنید، طریق ی مخلوط بازی رایانه ای، گیمیفیکیشن و بازایابی محتوا و حصول استحضار در زمینه‌ی آن، برای شما حیاتی میباشد. در صورتی تیتر این مقاله یه خرده شمارا سردرگم نموده است، نگران نباشید. گیمیفیکیشن در تجارت، تیتر جدیدی میباشد و بخش اعظمی از عموم با آن آشنا نیستند.
گیمیفیکیشن چیست؟
گیمیفیکیشن در واقع یک اصطلاح بسیار معمولی میباشد و به بکارگیری عنصرها بازی در تکنیک بازاریابی محتوا اشاره می نماید. این پدیده به دلیل ماهیت رقابتی، برای مصرف کننده دیدنی میباشد.
گیمیفیکیشن یا این که نیاز به رقابت و بحران، در نزدیکی ما وجود داراست. عموم شیفته بازی FarmVille می‌باشند. نرم افزار ی +Nike یک توفیق گرانقدر به حساب می‌آید که اشخاص گرسنه را به بحران میکشد و آنان را آیتم بررسی قرار میدهد. البته تفاوت تعالی دربین FarmVille و +Nike این میباشد که یکی‌از گیمیفیکیشن برای هدف ها همگانی استعمال می نماید و دیگری تحت عنوان تکنیکی در بازاریابی گزینه استعمال قرار می‌گیرد.
پژوهش ها نماد می‌دهد بیشتراز 70 درصد از 200 کمپانی تعالی دنیا در درحال حاضر استعمال از یک نرم‌افزار کاربردی در جهت هدف ها بازاریابی خویش میباشند. گیمیفیکیشن از آن جهت یک استراتژی بسیار اساسی در بازاریابی به حساب می آید که مشتری یا این که استفاده کننده را با به کار گیری از یک طریق تماماً منحصربه‌فرد سرگرم می نماید.
فراموش نکنید یک کدام از اجزای اصلی گیمیفیکیشن، ارائه مشوق یا این که پاداش به کاربر میباشد. این جایزه قادر است اعطای 10 درصد تخفیف در خرید یا این که کادو ی یک مال به مشتری به طور مجانی باشد.
گیمیفیکیشن با استعمال از این‌شیوه به فیض خواهد رسید، چون مشتری خلال مصرف متاع، خویش را به سطح جدیدی می‌رساند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.