ایجاد شخصیت با تولید محتوا

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ایجاد شخصیت با تولید محتوا

داده ی شما دربین شخصیت هایی که می سازید متولد آموزش سئو در مشهد می‌شوند،شما آنان‌را پیاده سازی می‌کنید که در در پوسته صورت های انسانی روی اطلاعات قرار بگیرند و آن را در یک شماره خرد از تیم های دیدنی به اشتراک گذاری گردیده، مجموعه بندی می‌کنید.
توشه دیگر می بایست اشاره کنم که در اینجا مقصود ذکر طرز ی درست مدیر این فرایند وجود ندارد. پستهایی مثل this one و this one بیشتر وارد این جزیئات میگردند- نکته اینجا این میباشد که بدین پرداخته گردد که هر آنچه در اینجا دارید به شما اذن ی اجرا این شغل را می‌دهد.
ما همینطور یک پوسته فردی مجانی در اینجا ساخت‌و‌ساز کرده ایم، که می‌تواند به ایجاد کرد مراحل ی قرار گیری آنان در کنار یکدیگر یاری کرده و این روند را آسانتر نماید.
وقتی که آنان را ساختید، بدین سود خواهید رسید که هرکدام از شخصیت هایی که دارید نیازهای خیلی متفاوتی از طریقه محتوا خواهند داشت.
برای اینکه به شما مثالی را آرم دهم بدین پروفایل نگاه نمائید:
ما در اینجا سه نصیب بسیار غیر قابل درک از مخاطبین را می‌توانیم ببینیم و تخت‌گاز بدین سود خوا هیم رسید که هر مورد از آن ها دنبال تجارب ای متعدد از اسم تجاری شما می‌باشند.
برای مثال “Maturing Spender” را در لحاظ بگیرید. در اینجا یک نمونه خیالی از مارک خزانه در لحاظ گرفته ایم که به راحتی قادر خواهیم بود متوجه بشویم که خیر فقط وی نیاز به محتوایی متعدد داراست بلکه در واقع وی توسط ی رویکردی متعدد از فرایند ی خرید نیز در حالت “activated” جای‌دارد.
هنگامی که خریدار سنتی فرآیند ای از تدبیر، رسیدگی، چک و خرید را دنبال می نماید، یک نوع تازه از کردار خرید پایین شبکه‌های‌اجتماعی، لباس ی شغل به خویش می پوشاند.
در دنیای مدرن شاهد این هستیم که مشتریان به سمت خریدهای تحریک کننده ای که بوسیله ی شبکه‌های‌عمومی به اشتراک گذارده گردیده اند، کشانده میشوند. آنان پستهایی را در شبکه های مردمی خویش می‌بینند و قصد به خرید پیدا می نمایند و فورا ( و دست‌کم در تعدادی روز) ، مخصوصاَ در صورتی محدودیتی برای تخفیفات گذارده گردیده باشد، مبادرت به خرید خواهند کرد.
بیتر این کشش متمدن “از دست دادنی” فزاینده ی ما بیشتر می گردد و سبب ساز می‌شوند که به فرایند ی خرید سرعت ببخشند.
شما میتوانید این زمینه و بقیه دیدگاه های کشش داده را از شخصیت ها حافظه بگیرید و ما سفارش میکنیم که از پوسته شخصیت بهتر استعمال فرمائید، آن‌گاه جزئیات توضیحی بیشتری را اضافه نمایید و به هر کدام "رنگ" تخصیص دهید بنابراین هرکسی میتواند به راحتی تشخیص بدهد که‌این نوشته وابسته به که می باشد.
تطبیق کاراکترها با شخصیتهای دارای اسم و رسم هم میتواند بهتر باشد، در شکل قابلیت و امکان با این عمل میتواند سطح آشنایی را در سراسر سازمان بسیار شل خیس توسعه و گسترش میدهد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.