پیشینه بازاریابی محتوا

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

پیشینه بازاریابی محتوا

او‌لین مثال های امروزی بازاریابی محتوا را بایستی در آموزش سئو در مشهد آخرها قرن 19 میلادی کاوش کرد. در آن مجال وسایل رابطه جمعی مانند امروز وجود نداشت و از این نوع بازاریابی در استعمال از کتابچه های راهنما و مجلاتی که محصول ها مربوط به یک صنعت یا این که تجارت را معرفی و مقایسه می کردند خلاصه می‌شد. اولی سریال تبلیغاتی در سال 1933 استارت به عمل کرد. یک کمپانی صابون خانگی سازی دارای شهرت در آن مجال با به کار گیری از یک سریال درام داده ها تولیدات خویش را به خصوص برای خانم های منزل دار ارائه می‌کرد. به کارگیری ستارگان این سریال از این صابون خانگی ها محبوبیت متعددی را برای این موسسه به یاور داشت. در ده سال 40 و 50 میلادی تبلیغات نقش مهمی در محصولات تلویزیونی پیدا کردند. ولی در‌این زمانه شرکت ها بیشتر به تبلیغات بی واسطه و فروش عشق داشتند تا تولید رابطه توانا با مشتریان و بازاریابی محتوا در‌این زمانه در درحال حاضر تغییر بود.
بعداز این عصر شرکت های موفقی با به کارگیری از بازاریابی محتوا در اپلیکیشن های طفل رده ویژه ای نزد خانواده ها پیدا کردند. در‌این عصر نخستین دفعه ازاینفوگرافیک برای بازاریابی محتوا استعمال شد. اکثری از مارک های خاطره ساز درین زمان شغل می کردند.
وب تمامی چیز را پایین اثر قرار بخشید و با به وجود وارد شدن تارنما ها بازاریابی محتوا نقش بسیار ویژه ای در بیزنس ها پیدا کرد. نخسین بار از اصطلاح "بازاریابی محتوا" در‌این مجال به کارگیری شد. امروزه این نوع بازاریابی یک از قادر ترین طرز های فروش غیر بدون واسطه میباشد و به طور تقریب همگی تجارت های پیروز استراتژی های قابل قبولی درین حوزه داشته اند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.