شنبه ۲۵ تیر ۰۱ ۱۲:۳۹
ساخت و ساز محتوا به گویش فارسی در سالهای اخیر با رویش خیر آموزش سئو در مشهد مواجه بوده میباشد. طبق داده های عددی قانونی منتشر گردیده در سال 2017 سهم لهجه فارسی فی مابین بقیه زبانهای دیگر و صفحه های سایت به 1.8 درصد ارتقا یافته میباشد. همان متن ها منتشر گردیده به گویش فارسی در بین همه صفحه های اینترنت دارنده سهم 1.8 درصدی میباشد. واضح میباشد که سهم لهجه انگلیسی با 51.4 درصد بیشترین سهم و بعد از آن گویش روسی با 6.8 درصد جای دارد. ولی ساخت محتوا چیست و ضرورت به کار گیری از ساختوساز محتوا به گویش فارسی در سایتهای فارسی گویش چقدر میباشد؟ آیا هر استخراج و کاری برای پیشرفت کار خویش نیاز به به کارگیری از ساختوساز محتوا دارااست؟
ایجاد محتوا یا این که تکنیک بازاریابی محتوا یکیاز روشهای نوین بازاریابی بشمار می رود که با دقت به گسترش فضای اینترنت در سالهای اخیر اشاعه متعددی یافته و هر روز التفات آن برای صاحبان تجارت بیشتر مشخص و معلوم می شود. ساخت و ساز محتوا در واقعیت یکیاز تحت شاخه های دیجیتال مارکتینگ یا این که بازاریابی دیجیتال بوده و نقش مهمی در توسعه و گسترش و بهبود فضای بیزنس اجرا می نماید. در پایین به معرفی لزوم به کارگیری از ایجاد محتوا به لهجه فارسی برای اینترنت سایتهای فارسی لهجه میپردازیم.
- ۳۱ بازديد
- ۰ نظر