سه شنبه ۱۲ دی ۰۲ ۰۸:۵۷
هنگامی کسبوکاری تصمیم میگیرد تا وب سایت داشته باشد و وارد دنیای مجازی گردد، باید تصمیمهای مهمی بگیرد. برای آموزش سئو مشهد گرفتن آن تصمیمها به مشاوره با وب دیزاینر، دیجیتال مارکتر و کارشناس سئو تارنما نیاز دارد. چون در صورتیکه سایت درست طراحی نشود، هم کار دیجیتال مارکتر دشوار میگردد و هم فعالیت متخصص seo. و در صورتیکه ملاحظات بهینه سازی و مارکتینگ از همان شروع در نظر گرفته نشود، موفقیت سایت بسیار سخت می گردد. از مهمترین تصمیمات صاحبان وبسایتهای فروشگاهی تعیین کردن نام برند است. برند دستیابیوکار (بخوانید نام تارنما فروشگاهی) در دامنهی وب سایت به کار گیری می شود. هرچیز که آموزش سئو در مشهد به دامنه تارنما مربوط باشد به بهینه سازی وبسایت هم مربوط میگردد. و طبیعی است که برند حصولوکار به مارکتینگ هم مرتبط می باشد. درحالتی که بین ملاحظات برندینگ و مارکتینگ برای تعیین برند و ملاحظات بهینه سازی سایت تضاد و مغایرت وجود داشته باشد، صاحب کسبوکار بایستی به کدام حق اولویت بدهد؟ سئو وب سایت یا برندینگ؟ درین محتوا بهاین سؤال بسیار مهم که بر سئو ایکامرس تأثیرگذار است، پاسخ داده می شود. تصور کنید که استحصالوکاری تصمیم گرفته میباشد که یک تارنما فروش گلوگیاه داشته باشد. از اولین سؤالاتی که باید به آن جواب دهد این است که نام کالا چه باشد. نام فرآورده و وبسایت میگردد برند آن استخراجوکار. در حال حاضر دستیابیوکار از کارشناس سئو وبسایت مشورت کردن میگیرد. احتمالا این را میشنود که در نام برند باید کلمه و واژه کلیدی استخراجوکار وجود داشته باشد. چون نام دامنه سایت یا Domain name در seo تارنما مؤثر هست و به سئو شدن سایت کمک میکند. یعنی در صورتیکه برند کسبوکار شما «گلستان» باشد یا «گل باما» یا «گلبیشه» و دامنهی سایت شما هم بشود Golestan.com ،Golbama.ir، Golbishe.com ؛ در بهینه سازی سایت از رقبا جلو میافتید. هم اکنون درصورتیکه استخراجوکار مشاور دیجیتال مارکتینگ و برندینگ داشته باشد، حتما این را خواهد شنید که برند نامونشان شماست و به همین دلیل بایستی نامی جالب و متمایز از کل بازار و رقبا باشد. این یعنی ممکن است نشود در نام برند گل یا گیاه را گنجاند. چون کافی هست گلفروشی آنلاین را در گوگل جستجو کنید تا ببینید که به طور تقریب در نام همگیی سایتهای رقیب گل و گیاه و گلدان است. البته استحصالوکار نرم افزاری بلندبازه دارد و می خواهد تا به جایگاهی بهتر از رقبا در بازار برسد و ماندگار خواهد شد. پس، می داند باید ریسک کند و بسیار زیرکانه یک اسم را گزینش کند و دست و پای خودش را فقط با ملاحظات seo نبندد.
- ۵ بازديد
- ۰ نظر