یکشنبه ۱۰ دی ۰۲ ۰۹:۰۷
هدف از نوشتن بریف محتوا چیست بریف محتوا به عنوان یک ابزار ارتباطی، پیام صاحب کار و تولیدکننده محتوای متنی را به صورت ساده، دقیق، پرنور و جامع منتقل میکند. نویسنده با آموزش سئو مشهد توجه به آن، بهترین همت را در فرایند ساخت محتوای وبوب سایت صاحب کار ارائه خواهد بخشید. هدف اصلی نوشتن یک بریف، انتقال اثر گذار و بی آلایش پیام کارفرما به نویسنده یا متخصص محتوا میباشد. این فرآیند به عنوان ابزاری معمولی به حیث میرسد، اما باید به درستی و با دقت صورت پذیرد. در غیر این صورت، ساختوساز محتوا برای صاحبکار سخت و برای نویسنده گیجکننده خواهد بود.اهمیت بریف در ساختوساز محتوا یک محتوای بریف خوب یاری میکند تا اطمینان نتایج شود کالا آخری، انتظارات مشتری را برآورده میکند و به غرض مورد نظر دست پیدا میکند. از دلایل التفات بریف در ایجاد کرد محتوا میاقتدار مفاد تحت را نام برد: شفافیت بیشتر: اهداف و انتظارات از محتوا را تشریح میکند و شیوه نامه شفافی برای مولف محتوا میباشد. این شفافیت کمک میکند تا باور حاصل خواهد شد که فرآورده نهایی باکیفیت و همسو با اهداف مشتری هست. صرفهجویی در حین و منابع: کمک میکند تا از بازنگری و ویرایش غیرضروری هجران و در زمان و منابع صرفهجویی شود. این امر کمک میکند تا اعتقاد و باور حاصل خواهد شد که تالیف کننده محتوا، محتوایی را ساخت و ساز میکند که انتظارات مشتری را برآورده میکند و نیاز به بازبینی و ویرایش را به دست کم میرساند. بهبود کیفیت محتوا: با ارائه ارشادوراهنمایی در خصوص لحن، سبک و ساختار محتوا، بریف به بهبود کیفیت محتوای نهایی یاری میکند. تسهیل همکاری بین نویسنده و کسبوکار: به عنوان نقطه شروعی برای همکاری در بین تالیف کننده محتوا و صاحب و مالک کسبوکار کار میکند و تضمین میکند که هر دو طرف از نظر اهداف و انتظارات همسو هستند.
- ۵ بازديد
- ۰ نظر