بررسی بر داپلیکیت نشدن محتواها

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

بررسی بر داپلیکیت نشدن محتواها


۳/ بررسی بر داپلیکیت نشدن محتواها
داپلیکیت بودن محتواها سبب ساز بروز ایراد «Cannibalization» دربین صفحه ها می‌شود و حتی قادر است سبب خواهد شد که بعضا صفحه های تارنما در بین حاصل جست و جو نشانه داده نشوند. از طرفی مهاجمان شاید تمام سایتتان را نسخه برداری نمایند یا این که شاید تنها ب آموزش سئو مشهد رخی صفحه های آن را.

در هر شکل برای اعتقاد و باور از این که کسی محتواهایتان را نسخه برداری نکرده، میتوانید هرازچندگاهی از ابزاری مثل «Copyscape» یا این که «Duplichecker» به کار گیری فرمایید.

در حالتی‌که متوجه شدید که فردی از شما نسخه برداری برداری کرده، یک کدام از دو عمل ذیل را  آموزش سئو در مشهد ایفا دهید:

در‌صورتی‌که تمام سایتتان نسخه برداری گردیده، با هاست آن وبسایت تماس حاصل نمایید و برایشان توضیح دهید که چرا آن وبسایت می بایست مسدود گردد.
چنانچه تنها بعضا محتواها نسخه برداری گردیده اند، «هیبت Removing Content» گوگل را لبریز فرمایید تا آن محتوا حذف گردد.
۴/ کشف کردن ایده ها منفی جعلی
ترازو تأثیر ایده ها منفی جعلی میتواند متعدد باشد. این نوع هجوم ها احتمالاً به شرکت ها تبارک زخم متعددی نرسانند؛ ولی میتواند دستیابی و شغل های خرد را به شدت زیر تأثیر قرار دهند. از طرفی طبق گفته خویش گوگل، ایده ها میتوانند شرایط مرتبه بندی تارنما را زیر تأثیر قرار دهند.

نظراتی که در وب سایت خویش شما نوشته می‌شوند، پایین در دست گرفتن خودتان میباشد. پس رسیدگی بر آن ها فعالیت مشقت وجود ندارد. ولی پیشنهاد میکنیم که وب سایت خویش را هر یک‌سری وقت یک توشه در گوگل سرچ نمایید و مشاهده کنید در تارنما های دیگر چه نظراتی درباره شما درج شده اند.

چنانچه متوجه شدید که شخصی لحاظ دروغی را درباره شما منتشر کرده، با مالک آن وب سایت کلام کرده و از وی بخواهید که آن حیث را حذف نماید. شاید بعضا وبسایت ها راضی نشوند که‌این شغل را برایتان اعمال دهند؛ ولی در هر شکل میتواند تیری در ظلمات باشد.

۵/ خودداری از درخواست های جعلی حذف بک پیوند
یک پیوند های تندرست و دارای اعتبار، از مهمترین بودجه های سایتتان می‌باشند. پس همواره بایستی مواظب آن‌ها باشید. از طرفی تارنما هایی که به شما لینک و پیوند داده اند، احتمالاً به راحتی فریب خرابکاران را میخورند و بک پیوند هایتان را به درخواست آن‌ها حذف می نمایند.

خبر عالی این که در ابزاری مانند SEMRush و در قسمت «Backlink Audit» می‌توانید تهیه و تنظیم فرمائید که هر فرصت که بک پیوند هایتان حذف شدند، به شما اعلانی رسول گردد. با این فعالیت بلافاصلهً از اینگونه کارشکنی ای با خبر میشوید و می‌توانید داستان را پیگیری نمایید.

در پایان
هم اکنون که می‌دانید سئوی منفی چیست، ما یحتاج وجود ندارد که دائماً نگران اینگونه حملاتی باشید. وب سایت های پاره ای می باشند که حاضرند برای اینگونه تهاجم هایی هزینه نمایند. ولی در هر شکل خوب میباشد ۵ فعالیت معمولی ای که دیدیم را در لیست کارها سئوی ماهانه خویش قرار دهید. به هر حالا شغل از سفت کاری عیب نمی نماید!
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.