دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چرا باید سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنیم؟

چرا می بایست تارنما خویش را در موتورهای کاوش تصویب کنیم؟
به خواسته بهبود بهینه سازی و سئو وبسایت در موتورهای کاوش بایستی وبسایت خویش را در موتورهای کاوش مثلا گوگل، بینگ، یاهو و... تصویب نمایید. آموزش سئو در مشهد تصویب وب سایت در موتورهای کاوش سبب ساز چشم شدن وبسایت شما در فضای اینترنت می‌شود.

چطور تارنما خویش را به موتورهای کاوش معرفی کنیم؟
روند تصویب موتور کاوش بسیار اصلی و حیاتی میباشد، به دلیل آن که آنان اذن میدهند وب سایت شما از روش بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه پیدا گردد. وقتی که URL تارنما خویش را به موتور کاوش ارسال میکنید موتور کاوش وبسایت شمارا به لیست انتظار سایتها برای مشاهده و ایندکس شدن اضافه می‌نماید. تارنما شما در شیت‌های حاصل موتور کاوش (SERP) تا مجال ایندکس شدن وبسایت ظواهر نخواهد شد. برهه زمانی فرصت مشاهده و ایندکس شدن سایت در موتور کاوش قادر است بسیار متغیر از یک هفته تا چند ماه باشد. به صورت معمول حدود 3 تا 4 ماه در موتورهای جستجوی بزرگی مانند گوگل و یاهو جهت اضافه شدن سایت به ایندکس آن‌ها مجال می برد. همینطور متأسفانه هیچ تضمینی نیست که موتور کاوش مجموع وب سایت شما‌را در نخستین دفعه ایندکس خواهد کرد.



شما میتوانید وب سایت خویش را به تمامی موتورهای کاوش که در پی به آن می پردازیم به طور بدون‌پول ارسال یا این که معرفی نمائید. با این درحال حاضر بعضا موتورهای کاوش خدمت‌هایی را ارائه میدهند که به موجب آن میتوانید با پرداخت هزینه دوران فرصت لیست شدن تارنما خویش را کوتاهتر کرده و یا این که سایت خویش را در یک وضعیت رفیعتر در صفحه ها اکران موتور کاوش نماد دهید.
هزاران موتورهای جستجوی گوناگون در سراسر دنیا وجود داراست، البته طریق‌های کلی مشابهی برای تایید سایت را دارا هستند که پیرو به آن می پردازیم. در حیث داشته باشید که معرفی وب سایت به موتور کاوش در معنای استخراج جایگاه های بالا در نتیجه ها آن ها نسبت به بقیه رقبایی که دارید وجود ندارد، بلکه بدین مضمون‌ میباشد که موتورهای کاوش تارنما شما‌را پیمایش نمایند و بتوانند صفحه ها شما‌را ایندکس نمایند. برای اینکه مرتبه مطلوب در گوگل و بقیه موتورهای کاوش داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.