چه گونه سئو منفی را شناسایی کنیم؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

چه گونه سئو منفی را شناسایی کنیم؟


چه گونه بهینه سازی منفی را شناسایی کنیم؟
چه‌طور می‌توانید تشخیص دهید که آیا سایت شما زیر تأثیر بهینه سازی منفی قرار گرفته میباشد آموزش سئو مشهد  یا این که نه؟
در اینجا چندین شیوه معمولی برای تشخیص seo منفی وجود داراست.

ناگهان متوجه می‌شوید که درجه بندی لغت ها کلیدی خویش سوای هیچ عامل مشخصی آموزش سئو در مشهد  کاهش مییابد
تارنما شما به صورت ناگهانی استارت به اخذ تعداد متعددی لینک و پیوند و اشاره های اجتماعی می نماید
رقبای شما در لغات کلیدی رقابتی از شما فراتر میروند
وبسایت شما استارت به اخذ تعداد متعددی ترافیک (عمدتاً ترافیک غیرعادی) از موتورهای کاوش مانند Google یا این که Bing می نماید (هنگامی که شما عمل خاصی از دید تبلیغات یا این که سئو اجرا نمی دهید)
بگذارید به روشی بی آلایش توضیح دهیم. فرض فرمائید، در صورتیکه برای یک کلمه و واژه کلیدی خاص درجه نیکی دارید و ناگهان متوجه خواهید شد که جایگاه کلمه ها کلیدی خویش در حاصل کاوش کاهش مییابد. در شرایطی‌که این حادثه بیفتد، شما بایستی همه مفاد بالا را تحلیل فرمایید و سریعا راهی برای رویارویی با آنها پیدا نمائید. به صورت کلی، سئوی منفی میتواند به سکو بندی جستجوی شما زخم برساند و بر ترافیک و فروش کلی شما تأثیر منفی بگذارد.

مثال هایی از Negative بهینه سازی:
1. تولید بک پیوند های غیر طبیعی
یکی‌از شیوه هایی که یک حریف قادر است از سئوی منفی برای حمله به وب سایت شما به کارگیری نماید، ایجاد کرد بک لینک و پیوند های اسپم یا این که غیر طبیعی میباشد. لینک و پیوند‌های هرزنامه یا این که «لینک و پیوند‌های بد»، پیوندهایی میباشند که از اینترنت‌وبسایت‌هایی میایند که به‌تیتر اسپم گزارش گردیده‌اند و تنهاً برای تشکیل داد بک پیوند ساخت‌و‌ساز گردیده اند.
اصولاً، این بدان مفهوم میباشد که آن ها هزاران لینک هرزنامه را به وب سایت شما ارسال می نمایند. در‌صورتی‌که آن ها پیوند های کیفیت عالی زیر را به وبسایت شما ارسال می نمایند، معمولاً از یک تیم به هم پیوسته از تارنما ها استعمال می نمایند که فقطً برای لینک دادن به وب سایت های دیگر استعمال می گردد. مقصود آنان این میباشد که وب سایت شما به وسیله گوگل به جهت لینک و پیوند های اسپم جریمه خواهد شد.
بهینه سازی منفی از روش سرگرم کردن تارنما شما با تعداد متعددی از بک پیوند بسیار رایج میباشد. در واقع شما نمی توانید کاری برای رویا رویی با این نوع حمله داشته باشید. ولی در دست گرفتن و رصد تعداد بک لینک و پیوند ها میتواند در رویا رویی با آن اساسی باشد. این پیوند ها که انکر تکست های یکسانی دارا‌هستند، می‌توانند به‌سرعت رده seo شما‌را زیر اثر قرار دهند. انکرتکست ها می‌توانند نا مربوط به قضیه وب سایت شما یا این که مشمول عبارات کلیدی شبیه محتوای وب سایت آیتم حمله باشند. در واقع این نحوه offpage seo یک وب سایت البته در جهت منفی آن میباشد. در شکل مواجه شدن با این حمله، میبایست لیست بک پیوند های مخرب و اسپم را به ابزار disavow گوگل سرچ کنسول معرفی فرمایید تا این بک لینک و پیوند های اسپم روی درجه تارنما شما اثر منفی نزارد.

نحوه دومین که یک حریف با به کار گیری از seo منفی ممکن میباشد برای تأثیرگذاری بر بک لینک و پیوند های شما به کار گیری نماید، حذف شایسته ترین بک پیوند های شما میباشد. این بدان معناست که آن‌ها به سایتی می‌رسند که به شما لینک و پیوند میدهد و در نقش شما ظواهر میگردند و از آن ها درخواست می‌نمایند که بک پیوند را حذف نمایند.
سرقت محتوا
یک کدام از روش های بهینه سازی منفی سرقت محتوایی میباشد که شما در وب سایت خویش قرار داده اید. در واقع محتوای تارنما شما در وب سایت های دیگر قرار می‌گیرد. گوگل درین موقعیت ورژن اساسی را یافته و در جایگاه دهی مد حیث قرار می‌دهد مگر این که طی اقداماتی از طرف رقبای شما، محتوای به سرقت رفته زودتر پیدا گردیده و ایندکس گردد. در‌این حالت مرتبه شما در کاوش گوگل افت خواهد کرد. برای رویا رویی با این سرقت، می‌توانید از ابزارهای مختلفی به کارگیری فرمایید. مثلا ابزار Copyscape، مطالب نسخه برداری گردیده از وبسایت شما‌را نشانه می‌دهد که می‌توانید این سرقت را به وبمستر گوگل گزارش دهید.
فشار بر روی سرور شما
یکی راه و روش های ساخت seo منفی، فشار بر روی میزبانی اینترنت شماست که از روش صادر کردن ربات های زیاد به وب سایت شما جاری ساختن میشود. درین موقعیت گوگل در چندبار مراجعه، غالب به یافتن و دسترسی به وبسایت شما نمیشود و فیض آن افت بهینه سازی شما خواهد بود. برای رویا رویی با این نوع بهینه سازی منفی، موردنیاز میباشد تا سرعت وب سایت خویش را همیشه ارزیابی نمائید. در صورتی‌که وب سایت شما مبتلا افت سرعت شد، ما یحتاج میباشد تا با کمپانی هاستینگ حرف فرمایید و انگیزه این افت سرعت را تحقیق فرمایید. نصب فایروال ها و اعمال پیکربندی بلاک کردن ربات ها، یکی‌از راه‌حل های رویا رویی با این حمله میباشد.
هک کردن وب سایت
برای رویا رویی با seo منفی ما یحتاج میباشد تا عنایت متعددی به امنیت وب سایت خویش بدهید. هک شدن وبسایت قادر است زخم متعددی به بهینه سازی شما وارد نماید. هک شدن وبسایت از جنبه های مختلفی به seo شما جراحت می‌زند. در بنا شده در شکل هک شدن وبسایت شما دیگر بازدید کننده ای نخواهد داشت. در مسافت هنگامی اکثری کوتاهی گوگل متوجه هک شدن وبسایت گردیده و شما‌را از حق تقدم کاوش بیرون خواهد کرد. شایسته ترین رویکرد رویا رویی با این ایراد، ارتقا امنیت وب سایت است. برای ارتقا امنیت تارنما میتواند از متخصصان دراین باره یاری بگیرید.
ارسال نظرها جعلی به طور آنلاین
اکثر عموم پیش از خرید مال در‌پی نظرها آنلاین می باشند. براین اساس رقبای شما ممکن میباشد با ارسال نظرها جعلی درباره وبسایت یا این که مارک شما، اعتبار آنلاین شما‌را از در بین ببرند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.