ابزارهایBlack Hat سئو

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ابزارهایBlack Hat سئو


ابزارهایBlack Hat بهینه سازی
XRumer
Xrumer یک ابزار seo کلاه سیاه میباشد که برای ارسال هرزنامه به انجمن های آنلاین و قسمت ایده ها تاسیس  آموزش سئو مشهد شده است.
SENuke
SENuke خصوصیت های متعددی را برای seo کلاه سیاه ارائه می‌دهد. دوست داستنی ترین کاربردها ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند خود کار، رئیس کانال سایت سری و مشابه سازی اشخاصی میباشد که واژه و کلمه کلیدی شما‌را در گوگل کاوش می نمایند و روی تارنما آموزش سئو در مشهد  شما کلیک می نمایند.
Rankwyz
Rankwyz یک ابزار دوستداشتنی بهینه سازی کلاه سیاه برای رئیس یک کانال بلاگ محرمانه یا این که پی بی ان (PBN) میباشد.
GSA
ابزار GSA یک ابزار بهینه سازی برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند کلاه سیاه میباشد و به صورت خود کار وبسایت ها را برای شما جای یابی می نماید، اکانت ها را به ثبت می رساند و محتوا و بک لینک و پیوند های شما‌را سوای هیچ سیرتکامل مداخله ای ارسال می نماید.
The Best Spinner
این ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوا اسپین گردیده به شغل می رود. این ابزار seo کلاه سیاه همینطور به شما قابلیت و امکان می‌دهد پوشه های صوتی را از هر نوشته‌ی علمی با به کار گیری از فناوری تبدیل متن به گفتار ساخت فرمایید.
این ابزار می‌تواند پاراگراف بدون نقص و جمله را بچرخاند تا محتوای شمارا 100٪ اختصاصی نماید.
آیا بهینه سازی کلاه سیاه هنوز شغل می نماید؟
seo کلاه سیاه همچنان برای ارتقا جایگاه وبسایت در موتورهای کاوش فعالیت می نماید، ولی حاصل آن صرفا بازه زمانی کوتاهی دوام میاورند. موتورهای کاوش به صورت مداوم برای تشخیص بهینه سازی کلاه سیاه آپدیت میگردند و این نحوه ها برای جایگاه بندی وقتگیر زمان کوشش ندارند. در صورتی میخواهید از استراتژی سئو موتور جستجوی بلندمدت استعمال فرمایید، می بایست روی طریق های seo کلاه سپید تمرکز فرمائید. بهینه سازی کلاه سپید تماما ایمن میباشد و به وسیله گوگل توصیه میشود.
چرا نباید از تکنیک های seo کلاه سیاه به کارگیری کنیم؟
با تحقیق عمیق‌خیس راهبرد‌های اینترنت‌مستر Google، قادر خواهیم بود ببینیم که‌این شیوه نامه‌ها به وضوح ذکر می‌نمایند که اینگونه تخلفاتی «ممکن میباشد باعث به حذف بی نقص یک تارنما از فهرست Google یا این که زیر تأثیر یک شغل هرزنامه الگوریتمی یا این که دستی گردد. درصورتی که درپی ترافیک استوار در درازمدت میباشید، تکنیک‌های seo کلاه سیاه برای استراتژی محتوای دستیابی‌وکار شما خطرناک میباشد. دلیلش این میباشد که‌این تاکتیک‌ها صرفا در کوتاه بازه سبب ساز توفیق میگردند. در واقع، آن‌ها حتی ممکن میباشد به وبسایت شما زخم بزنند و آن را در معرض پنالتی گوگل قرار دهند. در سود، اشخاص یا این که کمپانی‌هایی که امیدوارند موتورهای کاوش را با seo کلاه سیاه فریب دهند، ممکن میباشد بعدا در گیر مجازات گوگل شوند و حدودا بایستی از صفر آغاز نمایند!
در حالی که بهینه سازی کاملاً در باب ارتقاء بازدید ارگانیک یک وبسایت میباشد، تاکتیک های کلاه سیاه در واقع می‌توانند برعکسعمل نمایند! برای امداد به شعور اینکه چرا می بایست از اینگونه رویکردهایی اجتناب نمائید، این مسئله را به سه نکته کلیدی تقسیم کرده ایم.
1. میتواند بر درجه بندی ترافیک جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد
استدلال شماره یک برای عدم به کار گیری از تاکتیک های بهینه سازی کلاه سیاه این میباشد که در غایت باعث به حیف کردن جایگاه و ترافیک وب سایت شما میشود.
به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. این آخر و عاقبت سایتی میباشد که از seo کلاه سیاه به کار گیری نموده است.
زمانی که یک تارنما ترافیک و بازدید خویش را از دست میدهد، این معمولاً بدین معنا میباشد که درآمد خویش را نیز از دست میدهد. این به خودی خویش قادر است باعث به تلف کردن فعالیت یا این که حتی تعطیلی مشاغل گردد. در شایسته ترین وضعیت، کاهش شدید ترافیک ارگانیک به‌این معنا میباشد که بایستی با سپرده گذاری بیشتر در PPC یا این که بقیه رسانه های مبلغی جبران خواهد شد.
2. نتیجه ها بلندمدت به یار و همدم نخواهد داشت
حتی‌در مواقعی که درجه و ترافیک ارگانیک در بالا با به کارگیری از تکنیک‌های کلاه سیاه ارتقاء می یابد، به تدریج مراقبت میشوند . اگرچه ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا Google تشخیص دهد که یک وبسایت از ضوابط تخطی نموده است (این ممکن میباشد بدین عامل باشد که یک رسیدگی دستی انجام یافته میباشد یااینکه یک الگوریتم مهم آپ دیت رسانی گردیده است)؛ البته زمانی این رخداد بیفتد، تلف کردن ترافیک اجتناب ناپذیر میباشد. حصول‌وکارها به امکان پیش‌بینی نیاز دارا هستند و این چیزی وجود ندارد که تاکتیک‌های کلاه سیاه بتوانند آن را ارائه دهند.
3. معمولاً سبب ساز به تجربیات کاربری ضعیف میگردد
بهینه سازی بایستی تجربیات مخاطب در یک وب سایت را در حیث بگیرد و برای ارائه شایسته ترین محتوا و شایسته ترین UX همت نماید. با این اکنون، تاکتیک های کلاه سیاه دقیقا برعکس فعالیت می نمایند. آن ها وبسایت را برای موتورهای کاوش به مکان یوزرها سئو می نمایند. این به خودی خویش می‌تواند اختلال ساز باشد.

به مکان تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه، شایسته ترین راه‌حل برای نتیجه ها زمانبر زمان به کارگیری از استراتژی های seo کلاه سپید میباشد و یا این که در صورتیکه خیلی نمیتوانید معطل نتیجه ها بهینه سازی بمانید، شاید خوب باشد برای اخذ ترافیک از گوگل ادورز استعمال نمائید.
گوگل چه طور تارنما هایی که از تکنیک های seo کلاه سیاه استعمال می نمایند را جریمه می نماید؟
مجازات هایی که گوگل قادر است جاری ساختن نماید از حیث وزن متعدد میباشد. با این درحال حاضر، جریمه‌ها معمولاً دربرگیرنده افت سکو، کاهش امتیاز PageRank، کاهش ترافیک جستجوی ارگانیک و حتی بیرون کردن تمام وب سایت از ایندکس باشد. در‌حالتی که هر مجازاتی را که ناعادلانه می دانید متحمل گردیده‌اید، فقط چاره، باصرفه‌سازی تارنما با محتوای با کیفیت و اعتنا به تغییرات آن خواهد بود. بنابراین، گوگل ورقه را از لیست خویش حذف می نماید، با دقت به اینکه شما معمولاً از طریق های کلاه سیاه به کار گیری نمی‌کنید، چون تارنما را تحت عنوان یک تک تک در لحاظ می‌گیرد. یعنی در صورتیکه تعداد قابل توجهی از بی نظمی ها وجود نداشته باشد، گوگل تشخیص می‌دهد که خطا بوده و عقب نشینی می نماید. همینطور، صرفا شیوه جایگزین برای معکوس کردن مجازات، همت برای شناسایی خطاها و اصلاح فوری آنان میباشد.
چه گونه بهینه سازی کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟
گزارش هرزنامه کلاه سیاه به گروه چگونگی جستجوی گوگل به آنان یاری می‌نماید تا با تهیه و تنظیم الگوریتم‌ها برای شناسایی و رئیس این نوع تاکتیک‌های غیراخلاقی بهینه سازی، چگونگی نتیجه ها کاوش را برای تمامی یوزرها بهبود بخشند تا بتواند تارنما‌های شبیه را جریمه نماید. فرآیند پایین را برای گزارش seo کلاه سیاه به گوگل دنبال نمائید
1. آیین نامه های اینترنت مستر گوگل را مرور فرمایید:
اولی گام برای شیوه گزارش بهینه سازی کلاه سیاه به گوگل، مرور دستور کار های وبمستر گوگل میباشد. زمانی که متوجه شدید که اینترنت سایتی یکی‌از قانون ها درج شده در آیین نامه های وبمستر گوگل را ذیل پا می‌گذارد، میتوانید مرحله دوم را برای استارت فرایند گزارش دهی ادامه دهید.
2. نشانی شیت یا این که دامنه متقلب را وارد نمائید:
گوگل میخواهد نشانی کاغذ ای را که به لحاظ شما در حالا قانون شکنی میباشد، بداند. این نشانی قادر است یک URL خاص یا این که یک دامنه باشد.
3. هیبت گزارش درست گوگل را تعیین نمائید
چهار مجموعه کلی وجود دارااست که می‌توانید از آن‌ها برای گزارش بهینه سازی کلاه سیاه به گوگل استعمال نمائید. با اعتنا به طریق قانون شکنی انجام یافته هیبت گزارش درست را از فی مابین مورد ها ذیل گزینش فرمائید.
محتوای اسپم: محتوای اسپم دربرگیرنده به کار گیری از ترفندهای seo کلاه سیاه برای قرار به چنگ آوردن در نتیجه ها بلندتر گوگل میباشد. این ترفندها مشتمل بر متن نهفته، تغییر‌و تحول مسیرهای یواشکی، کیورد استافینگ و doorway pages می‌گردد. محتوای اسپم را از روش این لینک و پیوند گزارش دهید.
لینک و پیوند های مبلغی یا این که اسپم: خرید یا این که فروش پیوند به خواسته عبور پیج رنک برای یاری به مرتبه تارنما یا این که URL در صفحه های حاصل موتور کاوش (SERP) مستقیماً نقض شیوه نامه های وبمستر گوگل میباشد و بایستی گزارش گردد. پیوندهای مبلغی را از این لینک و پیوند به گوگل گزارش دهید.
بد افزار: در حالتی‌که فکر میکنید یک اینترنت‌ تارنما به بدافزار کثیف گردیده است یا این که قابل انعطاف‌افزارهای مخرب یا این که ناخواسته را توزیع می‌نماید، می توانید این کار مضر را به Google استحضار دهید. در اینجا بدافزار را به گوگل گزارش دهید.
فیشینگ: در صورتی گمان می کنید یک اینترنت‌وبسایت در کوشش میباشد داده ها فردی بازدیدکنندگان خویش را بدزدد، میتوانید این مسئله را به مجموعه مرور ایمن Google گزارش دهید.در اینجا فیشینگ را به Google گزارش دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.