Google Search Console

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

Google Search Console


Google Search Console
تحت عنوان واپسین ابزار محاسبه بهینه سازی گوگل سرچ کنسول را معرفی می‌کنیم. همگی کارهایی که متخصصان بهینه سازی درون و سوا تارنما اجرا می‌دهند برای رضایت گوگل و یوزرها میباشد و برای نظارت seo وب سایت، چه ابزاری عالی از خویش گوگل؟! این ابزار مجانی به شما این قابلیت را می‌دهد که وبسایت خویش را همان گونه که گوگل می بیند ببینید. از کلیک‌ها و ایمپرشن ها گرفته تا سوال‌ها، صفحه های، دستگاه‌ها، ظواهر کاوش و مورد ها دیگر. مهمترین کاربردهای ابزار گوگل سرچ کنسول آموزش سئو مشهد  عبارتند از :

Coverage: می‌توانید اشتباهات و مسائل وبسایت و به طور کلی همت آن را در‌این بخش مشاهده نمائید.
Links: نصیب لینک و پیوند های گوگل سرچ کنسول این قابلیت را برای شما مهیا میسازد تا پیوند های داخلی و فرنگی مشاهده کنید، همینطور میتوانید خویش آن کاغذ را هم مشاهده کنید.
URL inspection: درین بخش نیز می توانید همت هر URL در تارنما خویش را پژوهش کرده، نشانی های دلخواه خویش را ایندکس کرده و همینطور تحلیل نمائید که آیا این ورقه با تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ سازگار میباشد آموزش سئو در مشهد  یا این که نه.
تحلیل seo تارنما رقبا

محاسبه رقبا از اقدامات نخستین در فرآیند بهینه سازی و تدوین استراتژی بهینه سازی میباشد. با جاری ساختن این چک کاملا شغل های رقبا را شناسایی میکنید و طبق آنان برای گسترش وبسایت خویش طرح ریزی میکنید. محاسبه seo صرفا مختص وب سایت شما وجود ندارد بلکه برای توفیق در میدان نبرد سئو تارنما بایستی رقبای خویش را هم ذیل در اختیار گرفتن داشته باشید. بررسی seo رقبا یک استراتژی میباشد که دربرگیرنده بازرسی درمورد رقبای اساسی در صنعت شما و با غرض به دست دیدگاه درمورد تولید ها، فروش و تاکتیک های بازاریابی آنان طراحی می‌گردد. اجرای استراتژی های تجاری حاذق خیس، بدور کردن رقبا و تصاحب سهم بازار صرفا یک‌سری مزیت از اعمال بازار رقابتی میباشد.
محاسبه رقبای بهینه سازی مفاد پایین را در مشت شما قرار می‌دهد:

مسیر جنبش رقبای شما به سکو های نخستین گوگل به شکلی بوده میباشد.
یک استراتژیک باصرفه برای بهینه سازی وبسایت خویش تدوین نمائید
تکنیک ها، مجال ها و مثال های پیوند سازی و بک پیوند گیری حرفه‌ای را کشف نمایید.
نظارت لغت ها کلیدی
همان گونه که لغات کلیدی وبسایت خویش را ارزیابی می‌کنید بایستی طرز جایگاه بندی رقبای خویش را هم تحقیق فرمائید. پیش از هر چیز برای ارزیابی عبارات کلیدی رقبا می بایست چندین پرسش از خودتان بپرسید:

رقبای شما چه اشخاصی می‌باشند؟
آیا آن ها عبارات یا این که عباراتی را غرض قرار داده اند که شما هم می بایست آنان‌را مقصود قرار دهید؟
آن‌ها چه کلماتی را غرض خویش قرار نداده اند؟
شرایط کمپانی شما نسبت به کمپانی حریف چه طور میباشد؟
او‌لین گام، استیناف عبارات کلیدی آیتم غرض رقباست. می بایست بدانیم رقبا کدام لغت ها کلیدی را آیتم غرض قرار داده اند. کلمه ها کلیدی در تیتر، متا دیسکریپشن، url، هدینگ و متن محتوا وجود دارا هستند. با تحقیق این مورد ها میتوانید عبارات کلیدی رقبا را کشف فرمایید.
نظارت با صرفه بودن وبسایت رقبا


قدم دوم این میباشد که بفهمیم آیا رقبا تارنما خویش را seo کرده اند؟
برای این فعالیت کافیست وب سایت رقبا را به حیث وجود عنصرها سئو بهینه سازی تارنما تحقیق کنیم. برای این فعالیت تعدادی استدلال و عنصر که از عنایت بیشتری برخوردارند را به شما معرفی می‌کنیم:
چگالی لغات کلیدی رقبا

در شرایطی‌که رقبا از چگالی مطلوب لغت ها کلیدی در متن به کار گیری نکرده بودند؛ این یک مجال مطلوب برای شما خواهد بود. شما در هر شکل می بایست این گزینه را رعایت فرمائید تا به نقطه ضعفی برای تارنما شما تبدیل نشود.

این که چگالی و تعداد بکار رفته ی لغات کلیدی در متن چه واحد سنجش باشد فقط عددی اثبات وجود ندارد، شما با نظارت یک‌سری حریف که جایگاه های نخستین گوگل را حصول کرده اند و میانگین گیری تعداد لغات کلیدی جانور در محتوای آن ها میتوانید معیار آن را با صرفه فرمائید. این واحد سنجش بایستی به شکلی باشد که یک شخص در توضیح یک مورد به طور طبیعی بکار میگیرد.
توضیحات متا
توضیحات متا دیسکریپشن سایت رقبا را نظارت فرمایید. حتما رقبای توانمند خیس این توضیحات را بسیار روشن و جالب نوشته اند. غرض از این عمل، پیروی کلیدی شما از این توضیحات وجود ندارد بلکه سر مشق تصاحب کردن و ساخت ایده های عالی در گزینش و تایپ کردن توضیحات متا دیسکریپشن میباشد. توضیحات متا دیسکریپشن مسلما بر ارتقاء ترازو ctr(کلیک ) شما اثر گذار خواهد بود.
لینک و پیوند های داخلی

پیوند های داخلی، معماری و ساختار یک وبسایت می باشند و حتما سایت های با معماری خوب و روشن خیس آیتم پسند خیس برای گوگل می‌باشند. با برسسی سایت رقبا کارایی نمائید تاکتیک های لینک و پیوند سازی داخلی را کشف فرمائید و یک ساختار و معماری باصرفه برای سایت خویش پیاده نمائید. دکورا سیون درست پیوند های داخلی و اتصال مطلوب صفحه ها تارنما منجر می شود خزنده های گوگل صفحه ها وبسایت را خوب ایندکس نمایند.
چک محتوا
غالبا تارنما های با محتوای بیشتر مرتبه های بالا تری در گوگل استحصال می نمایند. اما شما بایستی غرض سایت خویش را بشناسید و تارنما های حریف خویش را نظارت نمائید تا معیار باصرفه محتوا را در حوضه کاری خویش را کشف فرمایید.
اما فقط زیاد بودن محتوا کفاف نمیدهد چرا‌که ممکن میباشد گوگل به انگیزه تشخیص مطلوب بودن محتوای شما، جایگاه ی شما‌را ارتقا دهد؛ البته درصورتی که این محتوا برای استفاده کننده اثر گذار نباشد و چگونگی مایحتاج را نداشته باشد، جایگاه ی خویش را از دست می دهید. انالیز رقبا و بررسی محتوای رقبایی که مجال وقتگیر تری در درجه های نخستین گوگل مکان گرفته اند، به شما دستکم ساخت‌و‌ساز محتوا و دست کم چگونگی محتوای موردنیاز برای بهبود جایگاه را آرم می‌دهد.
ولی اعتنا به بی نیاز بودن محتوای رقبا داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.