چه طور پنالتی گوگل را ریکاوری کنیم؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چه طور پنالتی گوگل را ریکاوری کنیم؟


چه طور از پنالتی گوگل ریکاوری کنیم؟

برای بازیابی از جریمه Google، بایستی:
ادله جریمه را معلوم نمایید. شما می‌توانید این عمل را با تحقیق حساب کنسول جستجوی گوگل خویش برای اقدامات دستی یا این که با اجرای ممیزی بهینه سازی از وبسایت خویش اعمال آموزش سئو مشهد  دهید.
اختلال را حل نمایید. هنگامی متوجه شدید که چرا جریمه شدید، می‌توانید آغاز به رفع ایراد نمایید. این ممکن میباشد مشمول حذف بک پیوند های بد، حذف محتوای تکراری یا این که بهبود چگونگی محتوای شما باشد.
درخواست تجدید حیث ارسال نمائید. بعد از رفع خلل، می‌توانید یک درخواست تجدید لحاظ به Google ارسال فرمائید. با این فعالیت گوگل متوجه می‌شود که تغییرات مایحتاج را اجرا داده اید و مهیا تحقیق وبسایت خویش آموزش سئو در مشهد  میباشید.
در اینجا یک راهنمای قدم به قدم با جزییات بیشتر میباشد:
اکانت Google Search Console خویش را پژوهش نمایید. به Google Search Console بروید و روی Security & Manual Actions > Manual Actions کلیک نمائید. در شرایطی که هر سیرتکامل مبادرت دستی را در اینجا مشاهده کردید، به‌این مضمون‌ میباشد که گوگل به طور دستی تارنما شمارا جریمه نموده است. برای استخراج داده ها بیشتر درباره‌ی اختلال خاص و طریق رفع آن، می‌توانید روی هر مبادرت دستی کلیک نمائید.
seo وبسایت خویش را بازبینی نمائید. ممیزی بهینه سازی قادر است به شما یاری دهد تا خطاها دیگری را که ممکن میباشد سبب سکو زیر خیس سایت شما در نتیجه ها کاوش خواهد شد، شناسایی نمائید. چندین ابزار گوناگون ممیزی سئو در دسترس میباشد، هم بدون پول و هم مبلغی.
خطاها را برطرف فرمایید. بعد از شناسایی مشکلاتی که سبب جریمه شدن سایت شما میشود، میتوانید استارت به رفع آن‌ها فرمایید. این ممکن میباشد مشتمل بر موردها پایین باشد:
حذف بک پیوند های بد: میتوانید از ابزار بررسی بک لینک و پیوند برای شناسایی بک پیوند های بد به کارگیری نمایید. وقتی که بک لینک و پیوند های بد را شناسایی کردید، می‌توانید با صاحبان تارنما تماس حاصل نمایید و از آنان بخواهید که پیوند ها را حذف نمایند. در‌حالتی که آن ها پیوند ها را حذف نکردند، میتوانید آنان را در کنسول جستجوی گوگل رد فرمائید.
حذف محتوای تکراری: چنانچه محتوای تکراری در تارنما خویش دارید، بایستی آن را حذف نمایید. این قادر است مشتمل بر حذف صفحه ها تکراری، مخلوط صفحه ها تکراری، یا این که به کارگیری از برچسب های متعارف برای اعلام کردن اینکه گوگل کدام کاغذ اساسی میباشد، باشد.
بهبود چگونگی محتوای خویش: مطمئن گردید که محتوای شما کیفیت بالا، آموزنده و جالب میباشد. از مالامال کردن عبارات کلیدی، سرقت ادبی و بقیه تاکتیک های seo کلاه سیاه پرهیز کنید.
درخواست تجدید حیث ارسال نمایید. بعد از رفع خطاها، میتوانید یک درخواست تجدید حیث به Google ارسال نمائید. برای اعمال این عمل، به کنسول جستجوی گوگل بروید و روی مورد Security & Manual Actions > Manual Actions کلیک نمایید. روی دکمه New Request کلیک فرمائید و راهبرد ها را دنبال نمایید.
بازیابی از پنالتی گوگل چقدر ارتفاع می‌کشد؟

برهه زمانی فرصت بازیابی از جریمه گوگل به شدت جریمه و سرعت رفع نقص‌ بستگی دارااست. برای جریمه‌های دستی، معمولاً بعد از ارسال درخواست پژوهش دوباره، بازیابی 10 تا 30 روز ارتفاع می کشد. برای جریمه های الگوریتمی، بازیابی آن میتواند تا 6 ماه ارتفاع بکشد.
در اینجا تعدادی نکته برای بازیابی از جریمه گوگل اورده شده میباشد:
در درخواست بازنگری خویش درستگو و مصرح باشید.
توضیح دهید که چه‌طور مشکلاتی که منجر جریمه گردیده‌است را برطرف نموده اید.
شواهدی ارائه دهید که نماد دهد خطاها را برطرف نموده اید، مانند اسکرین شات یا این که لینک به صفحاتی که بک پیوند های بد یا این که محتوای تکراری را حذف نموده اید.
بردبار باشید. ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا Google درخواست بازنگری شمارا تحقیق کند و جریمه را کنسل نماید.
چنانچه در کارایی برای بازیابی از جریمه گوگل میباشید، ممکن میباشد بخواهید یک دارای تخصص بهینه سازی را استخدام فرمائید تا به شما یاری دهد.
گردآوری بندی نکات پنالتی گوگل

جریمه های گوگل می‌تواند یک ناکامی بلندمرتبه برای هر اینترنت سایتی باشد. با این هم اکنون، با رعایت نکات این نوشته‌علمی، می‌توانید در نوبت اولیه از جریمه شدن خودداری فرمایید و در شکل جریمه شدن، درجه های خویش را ریکاوری نمائید.
سوال ها متداول
مرسوم ترین انگیزه جریمه گوگل چیست؟
رایج ترین عامل جریمه گوگل، لینک و پیوند اسپم میباشد. لینک هرزنامه فعالیت تولید لینک به سایت شما از وبسایت ها یا این که دایرکتوری های باکیفیت ذیل میباشد.
چه گونه میتوانم بفهمم که وبسایت اینجانب بوسیله گوگل جریمه گردیده‌است؟
یک‌سری نشان وجود داراست که نماد میدهد وبسایت شما ممکن میباشد جریمه گردیده باشد، مانند افت ناگهانی مرتبه بندی کاوش، کاهش ترافیک ارگانیک و آگهی در کنسول جستجوی گوگل.
بازیابی از جریمه گوگل چقدر ارتفاع میکشد؟
دوران مجال بازیابی از جریمه Google بسته به شدت جریمه و مراحلی که برای رفع اختلال اعمال می دهید گوناگون میباشد. برای جریمه های جزئی، ممکن میباشد طی یک سری هفته شاهد بهبود سکو خویش باشید. برای مجازات های دور از شوخی خیس، ممکن میباشد ماه ها یا این که حتی سال ها ارتفاع بکشد تا بهبود یابد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.