AMP چیست؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

AMP چیست؟


AMP چیست؟

AMP یک قاب ورک اینترنت میباشد که میتواند صفحه ها منحصر تلفن همراه را برای شما ساخت نماید.
در واقع کادر ورک AMP متشکل از سه کامپوننت میباشد که در آن نیز از تکنیک های بهینه سازی و seo موتور جستجو گر نیز مستعمل میباشد و ضمانت می نماید که میتوانید در کمترین مجال ممکن، وب سایت شما سرعت بیشتری به  آموزش سئو مشهد خویش بگیرد.
اجزای اساسی قاب ورکAMP

AMP از HTML، JavaScript و Cache درست شده میباشد.

AMP HTML
AMP HTML با برچسب های معمولیHTML مختلف میباشد چون حاویتگ های منحصر به فرد AMPاست. این تگ ها همینطور تحت عنوان برچسب های سفارشی شناخته میشوند که منجر می شوداجرایAMPدر کد راحت  آموزش سئو در مشهد خواهد شد.
AMP HTML برخی از کدهایHTML را برای کارایی قابل اتکا وبسایت محصور می نماید. موتور جستجویگوگل و دیگر موتورهای جستجو گر، AMP را از روش برچسب هایHTML تشخیص میدهند.

نوشته‌ی‌علمی مرتبط: شناخت با seo جاوا اسکریپت​
AMP JavaScript
کتابخانهAMP JavaScript شایسته ترین عملکردهایAMP را برای اعتقاد از بار گذاری سریع صفحه های AMP HTML جاری ساختن می نماید. شایسته ترین روشها دراین مورد مشمول کدهایCSSمی گردد.
کلیه چیز از منابع فرنگی با AMP JSبه شکل هم زمان ایجاد شده است تا از ژرف اندیشی در بار گذاری وب سایت دوری نماید. AMP JS همچنینکدهایCSSغیر کاربردی را غیرفعال می نماید و پیش از بار گذاری منابع، موادسازنده ورقه را از گذشته به حساب آوردن می نماید تا کارایی برگه بهبود یابد و در فیض برای مخاطب زودتر اکران داده خواهد شد.


CacheAMP
در‌حالتی که شما یک وبمستر فعال باشید، بایستی بدانید که ذخیره سازییک تکنیک شناخته گردیده برای افزایش عملکرد برگه میباشد. کادر ورک AMPدر واقع با ذخیره سازی صفحه ها جانور در مرورگر استفاده کننده منجر می‌گردد تا سرعت بار گذاری وب سایت ارتقاء پیدا نماید.
CacheAMP دارنده سیستم اعتبارسنجی خاص خویش میباشد که‌این سیستم از یک سریکدهای به محرمانه به کار گیری می نمایند و همین منجر میگردد تا سرعت لود وب سایت برای استفاده کننده ارتقاء پیدا نماید.


تکنیک های سئو با کادر ورک AMP

تا به اینجای شغل، شما دانستید که قاب ورک AMP از چه اجزایی درست شده میباشد. درحال حاضر در‌پی نوشته ی علمی به شما توضیح خوا‌هیم بخشید که به چه شکل میتوانید وب سایت خویش را در ارتباط با seo وب سایت و همینطور بار گذاری وبسایت با صرفه فرمایید.

غیر فعال کردن قسمت های مازاد JavaScript

یک کدام از مورد ها اصلی در اجرای کادر ورک AMPجاوا اسکریپت میباشد. از جهتی دیگر این کادر ورک آحاد عملکرد خویش را می نماید تا اکثر کدهای بی سود و مازاد JS را در تارنما ایفا نکندزیرا جاوا اسکریپت رغبت داراست تا بار گذاری شیت را به تانی اندازد.

استیناف کاملتر در مقاله‌ها یادگرفتن seo
سایز یکسان پوشه ها در تارنما

قاب ورک AMPترجیح میدهد پیش از دانلود منابع، اندازه و وضعیت هر پوشه را گزینش نماید. به همین ادله میباشد که منابع فرنگی مانند تصاویریا تبلیغات می بایست اندازه HTML خویش را ذکر نمایند. با استعمال از این داده ها، AMPصفحه را بار گذاری می نماید و می‌تواند به سعی توسعه وب سایت یاری دهد.

سازوکار اکستنشن

از خصوصیت های مثبت کادر ورک AMP این میباشد که میتواند سرعت وب سایت شمارا بهبود دهد. AMP تعداد متعددی از کدهایJavaScript، CSS و HTML غیر ضروری را مسدود می نماید.

هیچ جاوا اسکریپت ثالثی نیست!

جاوا اسکریپت های ثالث به جهت بارگیری به طور همزمان منجر کاهش مجال Load می گردند. صفحه های AMPدر واقع کاری می نمایند که کدهای مازاد جاوا اسکریپتحذف گردد و همینطور در شکل نیاز، جاوا اسکریپت های ثالث را در خویش ذخیره می نماید تا دیگر نیازی به لود دوباره نباشد.
CSSهای محصور با قاب ورک AMP

استعمال بیش تر از حد از CSSدر وب سایت سبب کندی سرعت بار گذاری وبسایت می‌شود.AMP HTML از مدل باطن خطی برای حذف بخش اعظمی از درخواست هایHTTP به صفحه های اینترنت استعمال می نماید.

حق تقدم بندی لود منابع با قاب ورک AMP

یکی‌از طریق های اثر گذار قاب ورک AMP برای ساخت‌و‌ساز سرعت سریع صفحه ها اینترنت، حق تقدم بندی لود منابع میباشد. این منابع تنها در شکل ضرورت لود می گردند و با یک توشه بار گذاری شدن، دیگر نیازی به اجرای آنها وجود ندارد.


لود سریع صفحه ها اینترنت

یک کدام از مزایای استعمال از قاب ورک AMP این میباشد که مجموع صفحه های وب سایت نظیر پوسته تارنما و مفاد پیش فرض، خیلی سریع برای مخاطب دانلود می‌شود و از این جهت دیگر هیچ موردی برای کاهش سرعت وبسایت برای مخاطب نیست و بازدید کنندگان می‌توانند در شایسته ترین شرایط ممکن تارنما را مشاهده نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.