احیای لینک شکسته

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

احیای لینک شکسته


پیشرفت و ساخت و ساز رابطه با اینفلوئنسرها و بلاگرها
اینفلوئنسرها و بلاگرها را شناسایی نمائید: بلاگ نویسان، کارشناسان و تأثیرگذاران تأثیرگذار در صنعت خویش را تفحص و شناسایی فرمائید. پیرو اشخاص یا این که تارنما هایی باشید که حضور آنلاین قدرتمند و دنبال کنندگان متعددی آموزش سئو مشهد  دارا هستند.
رابطه فردی: با پیام‌های فردی‌سازی‌گردیده و متناسب با تأثیرگذاران و وب لاگ‌نویسان تماس حاصل نمایید. به عمل آنان عشق حقیقی و واقعی علامت دهید، برخورد یا این که نگرش ارائه دهید و توضیح دهید که چه‌طور محتوا یا این که تخصص شما قادر است علایق مخاطبان آن‌ها را کامل شدن نماید.
شرکت کردن‌ها و همیاری‌های مهمان: توصیه شرکت کردن در پست‌های مهمان، همیاری در پروژه‌های محتوا، یا این که ارائه نگرش‌های تخصصی برای پلتفرم‌هایشان. با ارائه محتوا و تخصص باارزش، می‌توانید از تارنما های آن‌ها بک پیوند استحصال نمائید و از مقر مخاطبان آن‌ها به آموزش سئو در مشهد  کار گیری فرمائید.
ارتقای محتوا و پیوند سازی از روش بازاریابی محتوا
ساخت و ساز میزان دارایی های قابل لینک: بودجه های محتوایی با کیفیت عالی و قابل لینک و پیوند مانند راهنماهای جامع، مطالعات تحقیقاتی، گزارش های صنعتی یا این که محتوای بصری جالب مانند اینفوگرافیک ها را پیشرفت دهید. این بودجه ها می بایست برای استفاده کننده غرض شما منحصر، آموزنده و گران بها باشد.
رابطه با سازندگان محتوا: با وب لاگ نویسان، صاحبان تارنما ها و خبرنامه نگارانی که ممکن میباشد محتوای شمارا گرانبها بدانند رابطه برقرار نمائید. دسترسی خویش را فردی سازی نمائید و توضیح دهید که به چه شکل محتوای شما قادر است برای خوانند‌گان آن ها اثر گذار باشد یا این که محتوای مو جود آن ها را ارتقاء دهد.
اشتراک گذاری و تقویت اجتماعی: محتوای خویش را از روش شبکه های رسانه های اجتماعی خویش تبلیغ نمایید و مخاطبان خویش را تشویق نمائید تا آن را به اشتراک بگذارند. برای توسعه دامنه دسترسی به محتوای خویش و ارتقاء شانس به اشتراک گذاری و لینک و پیوند با انجمن ها، انجمن ها و مجموعه های مربوطه سرگرم گردید.
کمپانی در انجمن ها و انجمن های خاص صنعت
به انجمن‌های آنلاین مربوطه بپیوندید: انجمن‌های خاص صنعت، تابلوهای دعوا و انجمن‌های آنلاین را که در آن مخاطبان غرض و کارشناسان صنعت شما کمپانی می‌نمایند، شناسایی فرمایید. در دعوا های معنادار کمپانی نمائید، طریقه ها را به اشتراک بگذارید و شرکت کردن های ارزشمندی ارائه دهید.
علم و تخصص را به اشتراک بگذارید: با جواب دادن به سؤالات، ارائه راه‌حل ها و ارائه داده ها موءثر، فعالانه در مشاجره ها کمپانی فرمایید. خویش را تحت عنوان یک منبع با خبر و قابل پشت گرمی در جامعه معرفی نمایید.
دربرگیرنده پیوندهای مرتبط در جواب ها: در شکل ضرورت، پیوندهای مرتبط به محتوا یا این که منابع سایت خویش را در جواب های خویش قرار دهید. اعتقاد نتایج نمائید که ارتباطات به گفت و گو مالیات بر ارزش افزوده میدهند و حقیقتاً به سایر افراد یاری می‌نمایند داده ها یا این که چاره‌های بیشتری پیدا نمایند.
به خاطر داشته باشید، هنگام اجرای این استراتژی ها، مدام چگونگی را بر کمیت ترجیح دهید. بر ساخت و ساز رابطه ها، ساخت محتوای گرانبها و ارائه قیمت حقیقی برای مخاطبان و صنعت غرض خویش تمرکز فرمائید. با استعمال مداوم از این استراتژی‌ها، میتوانید بک پیوند‌های باکیفیتی حصول نمایید که به توفیق سئوی اینترنت‌وب سایت شما یاری می‌نماید.
احیای لینک شکسته
پیوندهای شکسته را شناسایی فرمایید: از ابزارهایی مانند Check My Links یا این که Broken Link Checker برای یافتن پیوند های شکسته در سایت های دارای اعتبار در صنعت یا این که منزلت خویش به کارگیری نمایید.
رابطه با صاحبان وب سایت: با صاحبان یا این که مدیران تارنما تماس حاصل نمایید و آنان را در امر پیوندهای شکسته ای که در تارنما آنان کشف نموده اید باخبر فرمایید. مودبانه محتوای مرتبط خویش را تحت عنوان جایگزینی برای لینک و پیوند شکسته سفارش دهید.
قیمت پیشنهادی: اعتقاد نتایج نمایید که محتوایی که تحت عنوان جایگزین توصیه می کنید، کیفیت خوب، مرتبط میباشد و برای مخاطبان اینترنت‌وب سایت قیمت ارائه می‌نماید. این فرمان احتمال تایید توصیه شما به وسیله مالک سایت و ارائه بک لینک و پیوند به شما‌را ارتقاء می‌دهد.
لینک و پیوند سازی ورقه منبع
صفحه ها منبع مرتبط را بیابید: صفحه ها منبع یا این که گردآوری بندی ارتباطات را در صنعت خویش کاوش نمائید که منابع، ابزارها یا این که مقاله ها گرانبها را فهرست می نماید. برای یافتن آن ها از عبارت های جستجویی مانند "آرم + شیت منبع" یا این که "نشان شما + پیوندهای اثر گذار" به کار گیری فرمایید.
درخواست گنجاندن: با صاحبان سایت یا این که مدیران صفحه های منبع تماس حاصل نمایید و از آن‌ها بخواهید که محتوا یا این که منابع گران بها شمارا در حیث بگیرند. توضیح دهید که محتوای شما چه طور می‌تواند برای بازدیدکنندگان موءثر باشد و چرا می بایست آن را گنجانده خواهد شد.
قیمت ارائه فرمائید: اعتقادوباور نتیجه ها نمایید که محتوا یا این که منبعی که ارائه می‌دهید بسیار آموزنده، به خیر و خوبی تفحص گردیده و مربوط به زمینه شیت منبع میباشد. این سبب میشود که محتوای شما درج خواهد شد و یک بک پیوند گران بها به دست آورید.
تکنیک اسمان خراش برای تهیه نمودن بک پیوند های با کیفیت عالی
تکنیک اسمان خراش نخستین دفعه بوسیله وبسایت backlinko مطرح شد که فرآیند آن به طور تحت میباشد:
محتوای دوست داستنی را شناسایی فرمائید: محتوای دوست داستنی و بسیار مرتبط در صنعت یا این که مقام خویش را بازرسی و شناسایی فرمائید. در ادامه مقاله ها، پست های وب لاگ یا این که منابعی باشید که تعداد قابل توجهی از بک لینک و پیوند ها را جذب کرده اند.
ساخت یک ورژن رفیعتر: یک محتوای جامع و بلندتر ساخت نمائید که به عبارتی قضیه را پوشش میدهد، البته عمق بیشتر، داده ها آپدیت، منابع مازاد یا این که تصاویر خوب را ارائه میدهد. آن را به شایسته ترین منبع جانور در امر مسئله تبدیل فرمایید.
رابطه با سایت ها: با سایت هایی که به محتوای مهم لینک داده اند تماس حاصل نمایید و آنها‌را در امر ورژن رفیعتر خویش با خبر فرمائید. قیمت منحصر به فرد به شخصی را که محتوای شما به ارمغان می‌آورد پررنگ فرمائید و به آن ها سفارش دهید که به مکان آن به منبع شما لینک و پیوند دهند.
ساخت بک لینک و پیوند از روش سئوی محلی و فهرست دایرکتوری
فهرست های دایرکتوری محلی: سایت خویش را به دایرکتوری های محلی، به عنوان مثال اتاق های بازرگانی، انجمن های تجاری محلی، و دایرکتوری های حیطه ای ارسال نمایید. اعتقادوباور نتایج فرمائید که داده ها NAP (اسم، نشانی، شماره تلفن) شما در کلیه لیست ها یکسان میباشد.
دایرکتوری های خاص صنعت: دایرکتوری ها و دایرکتوری های خاص صنعت را که مشاغل یا این که وبسایت های مربوط به صنعت شما‌را فهرست می نمایند، شناسایی نمایید. تارنما خویش را به‌این دایرکتوری ها ارسال فرمایید تا بک لینک و پیوند های مرتبط به دست آورید.
سرویس ها نقشه و نقل عهد ها: بیزنس خویش را در سرویس ها نقشه مانند Google Maps، Apple Maps و Bing Maps فهرست نمائید. یقین نتایج نمایید که داده ها تجارت شما ظریف و سازگار میباشد. این لیست ها میتوانند بک لینک و پیوند های ارزشمندی را ارائه دهند و مشاهده کرد جستجوی محلی را بهبود بخشند.
به حافظه داشته باشید، هنگام اجرای این تکنیک ها، بر رابطه، چگونگی و قیمت تمرکز نمایید. با صاحبان تارنما رابطه برقرار نمایید، محتوای نفیس ارائه دهید و اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که بک پیوند های شما از منابع دارای اعتبار و دارای اعتبار تنظیم گردیده‌است. با به کار گیری این تکنیک های بلندتر بک پیوند، می‌توانید درجه تارنما خویش را در نتیجه ها موتورهای کاوش بهبود اعطا کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.