محتوای کیفیت بالا ایجاد نمایید

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

محتوای کیفیت بالا ایجاد نمایید


محتوای کیفیت بالا ساخت و ساز نمایید
تک تک شیوه های تشکیل داد بک پیوند بدون پول که تا به حالا معرفی کردیم، مشروط به‌این بود که شما خودتان پیرو وب سایت های دیگر می گشتید تا در آنها بک پیوند بدون پول درج نمائید ولی زمانی محتوای باکیفیت و بدون نقص در تارنما خویش منتشر نمائید، اکثری از وبسایت ها پیوند تارنما شمارا در تارنما خویش قرار می‌دهند. به عنوان مثال در حوزه بهینه سازی وب سایت backlinko سایتی میباشد که بخش اعظمی از تارنما های حوزه بهینه سازی تارنما از محتواهای آن به کار گیری کرده و تحت عنوان منبع به آن لینک و پیوند آموزش سئو مشهد  داده اند.

محتوایی که درج می‌کنید می بایست استفاده کننده پسند باشد؛ یعنی پیش از تایپ کردن آن خویش را مکان استفاده کننده بگذارید و چیزی که پرسش یا این که منظور مخاطب را برطرف میکند در وبسایت خویش منتشر نمائید. ولی قابل ذکر میباشد که در کنار درج محتوای منحصربه‌فرد، می بایست بها شیت تارنما هم منحصربه‌فرد باشد که لازمه این شرط، تجربیات کاربری آموزش سئو در مشهد  خوب میباشد.
فروم ها
فروم های متعددی میباشند که شما میتوانید از آنان برای به دست آوردن بک پیوند بدون‌پول به کارگیری فرمائید. با اینکه گوگل اعلام کرده دیگر هر نوع بک لینکی در فروم ها در درجه بندی ارزشی ندارد البته گشوده هم تحت عنوان یک سیگنال فرنگی می اقتدار از آن‌ها استفاده نمود. مثال از شایسته ترین فروم های اهل ایران و داخلی را مهیا کرده ایم:

Majidonline

Virgool

Persiantools

freeonlinesurveys.com

surveymonkey.com

smartsurvey.co.uk

superkobi.com

pixeltogether.com
طریق استعمال از این محاسبه لیست بهینه سازی
اکثر تحلیل لیست های seo در ذکر اینکه بهینه سازی یک پروسه مداوم میباشد، ناکام می‌باشند. در قبال، آنها وظایف تصادفی را فهرست می‌نمایند و اینطور بنظر میرسد که بهینه سازی انجام یافته میباشد. در حالی که اینطور وجود ندارد، براین اساس ما به هر کدام در بررسی لیست خویش یکی این برچسب ها را داده ایم:

کارهایی که یک توشه می بایست اعمال داده شوند
کارهایی که به طور عصر ای می بایست جاری ساختن شوند
ورقه جدیدی را منتشر می‌کنید، می بایست جاری ساختن شوندکارهایی که هر توشه
این ساختار به‌این معنا میباشد که دیگر نیازی به گذر زمان تمامی چیز در‌این محاسبه لیست ندارید. آغاز شغل های یکبار مصرف، آن گاه شغل های زمان ای را ایفا دهید، آن گاه هر توشه که کاغذ جدیدی را منتشر می‌کنید، شغل های که نیاز میباشد را اجرا دهید.
ارزیابی لیست بهینه سازی مبنا
بیایید با یک سری از شایسته ترین کارهایی استارت کنیم که همگی بایستی اجرا بدهند. اینها مستقیماً جایگاه‌بندی را بهبود نمی‌بخشند، البته در استخراج به سکو های فراتر Google اصلی می باشند.
وب سایت را در گوگل سرچ کنسول تصویب نمایید
در‌حالتی که تا الان این شغل را نکرده اید، همین الان به نصب گوگل سرچ کنسول برای سایت خویش مبادرت نمائید. صرفا کافیست که وارد کنسول گوگل گردیده و در حساب جیمیل خویش لاگین گردید، روند را طی کرده تا وبسایت خویش را پذیرش فرمایید. گوگل سرچ کنسول ابزار بسیار مهمی میباشد که در ایندکس کردن، یافتن اشتباهات، یافتن عبارات کلیدی، تشکیل داد نقشه وب سایت و پژوهش کارایی تارنما امداد متعددی میکند. فارغ از گوگل سرچ کنسول ارزیابی لیست seo شما ناقص میباشد.
Google Analytics را فعال سازی نمایید
گوگل آنالیتیکس ابزار رایگانی میباشد که به شما قابلیت و امکان می دهد مشاهده کنید چه تعداد اشخاص از تارنما شما بازدید می‌نمایند، از کجا آمده‌اند و به چه شکل با آن تعامل دارا هستند.
پلاگین seo را نصب فرمایید
در صورتیکه از وردپرس به کارگیری می‌کنید، به یک پلاگین بهینه سازی نیاز دارید تا به شما در سئو مواقعی مانند نقشه وبسایت و متا تگ ها یاری دهد.
در اینجا یک سری آیتم عالی وجود داراست (شما صرفا به یکی‌از نیاز دارید):
Yoast بهینه سازی
Rank Math
The سئو Framework
نقشه تارنما
آیتم آتی در بررسی لیست seo، پیاده سازی نقشه تارنما میباشد. شما میتوانید URL صفحه ها اساسی وب سایت خویش را در وبسایت مپ قرار دهید. این شغل صحیح مانند این می ماند که به گوگل بگویید کدام صفحه های بها . مداقه بیشتری دارا هستند. دراین‌صورت ربات های گوگل URL های تصویب گردیده در وبسایت مپ را در حق تقدم قرار می دهند و بیشتر کراول میکنند.
یک پوشه robots.txt ساخت‌و‌ساز نمایید
Robots.txt یک فولدر متنی بی آلایش میباشد که به موتورهای کاوش میگوید که کجا میتوانند در تارنما شما بروند و کجا نمی توانند بروند. در صورتیکه نیاز به خودداری از خزیدن موتورهای کاوش در صفحه های یا این که نصیب‌های وبسایت خویش دارید، بدین پوشه احتیاج دارید. برای مثال، در‌حالتی که یک دکان کسب و کار الکترونیک دارید، ممکن میباشد نخواهید آن‌ها شیت سبد خرید شمارا کراول و ایندکس نمایند.
با رفتن به yourdomain.com/robots.txt میتوانید نظارت نمایید که آیا فولدر robots.txt دارید یا این که نه.

آنالیز لیست بهینه سازی تکنیکال (Technical بهینه سازی)
خطاها فنی مانند چوب لای چرخ بهینه سازی تارنما شما میباشد. در اینجا محاسبه لیست بهینه سازی تکنیکال که می بایست آن‌ها‌را ایفا فرمائید، آمده میباشد:

درصورتی که وبسایت جدید احداث دارید، ساختار سایت خویش را بچینید
بسیار اساسی میباشد که بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش بتوانند به راحتی در سایت شما گردش نمایند. به همین عامل میباشد که بایستی یک ساختار وب سایت منطقی تولید فرمایید. برای ایفا این عمل، یک نقشه خیالی معمولی رسم نمایید. صفحه های را با پیوند داخلی به هم متصل نمائید تا موتورهای جست و جو بتوانند به صفحه ها دیگر دسترسی داشته باشند.

مطمئن گردید که وبسایت شما قابل خزیدن میباشد
Google نمی‌تواند محتوایی که خزش نکرده را ایندکس نماید، بدین ترتیب اساسی میباشد که گزارش Coverage در گوگل سرچ کنسول را برای هرگونه هشدار و یا این که نادرست نظارت فرمائید. هر شیت ای که خزش نشده، ادله آن نیز مذکور و در شکل اساسی بودن ورقه، بایستی مانع ها خزش ورقه برطرف گردد.

مطمئن گردید که تارنما شما قابل ایندکس میباشد
ایندکس و خزیدن دو چیز متعدد می‌باشند. صرفا چرا که موتورهای کاوش میتوانند یک برگه را بخزند، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که میتوانند آن را ایندکس نمایند. در حالتی که متا تگ ربات «no index» یا این که x‑robots-tag در ورقه وجود داشته باشد، ایندکس کردن قابلیت پذیر وجود ندارد. گوگل موقعیت ایندکس URL های را در نصیب Coverage گزارش میدهد. درصورتی که صفحه های "noindex" دارید که بایستی ایندکس شوند، برچسب "no index" را حذف نمایید.

از HTTPS به کارگیری نمائید
HTTPS به یک فاکتور درجه بندی با اثر معدود پذیرش شد‌ه‌است. چنانچه امروز از HTTPS استعمال نمی‌کنید، وقت آن رسیده میباشد که تغییر‌و تحول راه و روش دهید. در کنار ارتقاء جایگاه بالقوه، HTTPS از داده های بازدیدکنندگان شما حفظ می نماید. این دستور به ویژه در‌حالتی که اساسی میباشد که هر سیرتکامل هیبت تماس در تارنما خویش داشته باشید. در شرایطی‌که گذرواژه یا این که داده ها پرداخت را میخواهید، این یک الزام مطلق میباشد
چه گونه متوجه می‌شوید که تارنما شما از HTTPS به کار گیری می نماید؟ در ادامه یک قفل در نوار جستجوی مرورگر خویش بگردید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.