ahrefs

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ahrefs


ahrefs
ahrefs مطلقا یکی‌از شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد که به تنهایی می تواند بیشتر نیازهای شما‌را برطرف نماید. بعضی از خصوصیت های مهم آن آموزش سئو مشهد  عبارتند از:

Site Explorer که سعی صفحه های اینترنت خاص را در سایت شما آموزش سئو در مشهد  علامت میدهد.

Content Explorer که به شما قابلیت می‌دهد صفحه های اینترنت با همت بالا را به ازای لغت ها کلیدی و موضوعات خاص کاوش نمائید.

Keywords Explorer که ترازو جستجوی ماهانه و نرخ کلیک عبارات کلیدی خاص را ساخت و ساز می نماید.

site audit در مدت های وقتی معین سایت را نظارت کرده و اشکالات فنی را پیدا میکند.

هنگام به کارگیری از Keyword Explorer ، Ahrefs مسئله مهم واژه کلیدی متبوع شمارا پیدا کرده و همینطور ترازو مشقت یک واژه کلیدی را معلوم میکند.
Semrush
SEMrush یک ابزار seo بسیار کارکشته میباشد که از همت دامنه در کل و صفحه ها خاص آن ها گزارش می‌دهد. SEMrush منابع بی شماری را ارائه میدهد که یکی آن ها سئو Toolkit میباشد. بهینه سازی Toolkit به شما این قابلیت را می‌دهد تا شناسایی شایسته ترین لغت ها کلیدی در حوزه بیزنس خویش را شناسایی فرمائید، معیار جستجوی ماهانه واژه کلیدی و مفاد دیگر را انتخاب نمایید.

SEMrush همینطور به شما قابلیت و امکان می‌دهد:

کوشش شیت خویش را با رقبا مقایسه فرمایید.

یک لینک و پیوند هایی که سایت های دیگر به شما داده اند را چک و نظارت نمائید.

پژوهش عبارات کلیدی

با استعمال از ابزار Keyword Magic، کلمه ها کلیدی موردنیاز خویش را برای ساخت‌و‌ساز توفیق آمیز یک کمپین سودآور سئو یا این که PPC شناسایی فرمایید.

لغت ها کلیدی پرداخت گردیده یا این که تبلیغات آیتم به کار گیری در کمپین PPC رقابت خویش را شناسایی نمایید.

از ابزارهای تکثیر و تجزیه و محاسبه رسانه های اجتماعی به کارگیری نمائید.

پیشنهاد هایی درباره اینکه چه گونه میتوانید با بازاریابی محتوایی خویش بازدیدهای ارگانیک خویش را ارتقاء دهید، اخذ نمایید.
screaming frog
به جرئت میتوان اعلام کرد که ابزار screaming frog شایسته ترین ابزار seo تکنیکال است. کافیست URL تارنما متبوع خویش را وارد کرده و آحاد داده های مرتبط با اشتباهات فنی و بهینه سازی داخلی را ملاحظه کنید. این اپ فرایند ارزیابی وبسایت را بی آلایش و تسریع می نماید در غیر اینصورت بررسی URL ها یک مراحل بسیار طولانی میگردد، به خصوص برای سایت های بزرگتر. این ابزار seo همینطور قابلیت ایجاد کرد نقشه وبسایت را داراست و شما می‌توانید از تک تک تجهیزات آن گزارش اکسل بگیرید.

screaming frog ورژن بدون پول هم دارااست ولی تجهیزات محدودی را ارائه می‌دهد، شما میتوانید با پرداخت 180 دلار در ماه از تجهیزات نامحدود این ابزار seo توانمند استعمال نمائید.
WooRank
ابزار WooRank یکی قدرتمندترین ابزارهای بهینه سازی میباشد که با تجزیه و نظارت عمیق وب سایت به seo آن امداد متعددی میکند. ابزار بهینه سازی WooRank طریق های seo، تلاش وبسایت در رسانه های اجتماعی و غیره را پژوهش و محاسبه میکند و به شما گزارش می دهد.

هر گزارش به هشت نصیب تقسیم گردیده تا به شما یاری دهد تا به راحتی وب سایت خویش را تجزیه و آنالیز فرمائید و هدف ها را برای بهینه سازی وب سایت شناسایی نمایید. قسمت هایی که ابزار Woo rank آن ها را رسیدگی میکند عبارتند از: نظارت لیست بازاریابی، seo، seo برای تلفن همراه، شبکه های عمومی، نرخ بازدید کنندگان وب سایت و غیره.
ابزارهای پژوهش کلمه ها کلیدی
این ابزارها به شما امداد می نمایند تا موضوعاتی و عبارت هایی را که مخاطبان شما در جستجوی آن میباشند را کشف فرمائید.
Answer The Public
Answer the Public سوالاتی را که عموم میپرسند (و یکسری نوع دیگر از پرس و جوها) را از نتیجه ها Google’s autocomplete حصول می نماید و برای ساخت ایده های موضوعی بسیار اثر گذار میباشد. Answer the Public تماما بدون‌پول وجود ندارد و شما می‌توانید دو کاوش در روز به طور بدون پول جاری ساختن دهید.
Google Keyword Planner
Google Keyword Planner ابزار مطالعه لغت ها کلیدی گوگل میباشد. از آن برای ساخت‌و‌ساز ایده های واژه و کلمه کلیدی بر طبق حداکثر ده کلمه و واژه کلیدی اول، یک سایت یا این که URL به کار گیری نمائید. در حالی که Keyword Planner دارنده محدودیت‌هایی مانند عدم اکران واحد سنجش سرچ ظریف میباشد؛ البته برای یافتن کلمه ها کلیدی که ممکن میباشد با به کار گیری از سایر ابزارهای بازرسی لغت ها کلیدی در یافتن آنان خلل داشته باشید، موءثر میباشد.
UberSuggest
در حالتی که در‌پی ابزار قدرتمندی برای بازرسی واژه کلیدی می‌باشید، ما ابزار UberSuggest را به شما توصیه می کنیم. این ابزار seo آنقدر قابلیت و امکان ها و تجهیزات متفاوت داراست که می قدرت آن را جایگزین ابزار keyword planner کرد. کافیست شما اسم دامنه و واژه کلیدی مهم خویش را وارد فرمایید. در قسمت keyword idea میتوانید لیستی از عبارات کلیدی رقابتی که به واژه و کلمه کلیدی اصل شما مجاورت می باشند را پیدا نمایید.

یکی‌از دیگر از امکان های ابزار Uber suggest عده اطلاعاتی درباره تعداد سرچ های ماهیانه یک واژه و کلمه در گوگل، معدل هزینه تبلیغات گوگل ادز برای واژه کلیدی، تقریب هزینه در سرچ های مبلغی و تقریب ترافیک ارگانیک یک واژه و کلمه. (هرچه این عدد فراتر باشد، یعنی آن واژه و کلمه رقابتی خیس میباشد). همینطور شما می‌توانید به ازای هر واژه کلیدی، دامین آتوریتی و تعداد بک پیوند های تارنما هایی که در حاصل بلندتر می باشند را ملاحظه کنید.

Google Trends
Google Trends محبوبیت یک مسئله را در زمان مجال نماد می‌دهد. از آن برای جذب و به کار گیری از موضوعات پرطرفدار به کارگیری نمایید و از ایجاد محتوا راجع به موضوعاتی که محبوبیت آن‌ها رو به کاهش میباشد، اجتناب فرمائید.

alsoasked.com
AlsoAsked.com سوال ها را از کادرهای Google's People also Ask (PAA) می نویسد. از اینها برای یافتن موضوعات فرعی و سوالاتی که ممکن میباشد قیمت پاسخگویی در نوشته ی علمی خویش را داشته باشند، به کار گیری فرمایید.
Keyword Surfer
Keyword Surfer یک اکستنشن کروم مجانی میباشد که تقریب وسعت واحد سنجش سرچ ماهانه را برای هر واژه کلیدی که در Google تایپ می‌شود نشانه می‌دهد. همینطور می‌توانید لغات کلیدی شبیه و اصطلاحات مرتبط را در نوار کناری ببینید. این ابزار به شما قابلیت و امکان میدهد سوای خروج از SERP، بازرسی کلمه ها کلیدی و تجزیه و آنالیز رقبا را اجرا دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.