دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

استفاده از مسیر راهنما چنانچه نیازی به استفاده از آن در برگه وجود ندارد!


به کار گیری از مسیر راهنما چنانچه نیازی به استعمال از آن در برگه وجود ندارد!

در بخش اعظمی از موردها هیچ نیازی به استعمال از Breadcrumb یا این که مسیر راهنما در برگه وجود ندارد ولی با این هم اکنون گشوده هم از این خصوصیت به کارگیری می توان به تصویر ذیل توجه آموزش سئو مشهد  نمائید.
در عکسی که مشاهده می‌کنید از منو های زیاد و تکراری مستعمل میباشد که‌این گزینه مخاطب را به طور کامل حیران می نماید. آغاز منو اساسی وب سایت بعد از آن مسیر راهنما و پس از مسیر راهنما از یک منوی دیگر نیز مصرف شده میباشد. همینطور کلیه منو ها بسیار به هم مجاورت میباشند.

Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما درین شیت به مخاطب هیچ کمکی نمی نماید چون منوی ثانویه برای صفحه ها سطح ذیل دقیقاً در پایین آن جای‌دارد. ضمن این کلیک کردن روی لینک و پیوند سطح دوم در مسیر آرد سوخاری (“Music”) شما‌را به صفحه نخستین (“Listen”) برمی گرداند ، که به خطا علامت میدهد ورقه نخستین در سطح بالاتری از دو آموزش سئو در مشهد  آیتم دیگر (“Search” و “Artist hall of fame”).

به کار گیری از Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما تحت عنوان منو اساسی وبسایت

همان گونه که در اولِ نوشته‌علمی نیز به‌این گزینه اشاره شد در بخش اعظمی از مورد ها از مسیر راهنما تحت عنوان منو مهم وبسایت به کارگیری میشود که ای یک خطا والا میباشد، استعمال از مسیر های راهنما صرفا تحت عنوان یک خصوصیت کمکی برای منو مهم وبسایت میباشد.
در عکس بالا، این تارنما فاقد منو مهم بوده که پیمایش یوزرها در صفحه های وب سایت را بسیار دشوار خواهد کرد. حتی در‌حالتی که در بخش دیگر تارنما نیز لینک و پیوند های کمکی وجود داشته باشد، گشوده هم در نصیب مهم صفحه های منو اساسی نیست که دسترسی به بقیه بخشهای تارنما را بسیار سخت می نماید.

استعمال از مسیر راهنما زمانی که صفحه های دارنده یک‌سری گروه میباشند

Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما دارنده یک ساختار خطی می باشند، بدین ترتیب در شرایطی که صفحه ها شما در گروه‌ها، صحیح طبقه بندی نشوند به کارگیری از مسیر راهنما حیران کننده و بی تاثیر خواهد بود. تصمیم گیری در ارتباط استعمال از مسیر راهنما بستگی متعددی به طریق پیاده سازی سلسله مراتب وبسایت داراست.

روش درست پیاده سازی Breadcrumbs (ملاحظات پیاده سازی مسیر راهنما)

هنگام پیاده سازی Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما، مایحتاج میباشد مورد ها مختلفی را رعایت فرمائید. در اینجا به بعضا از سوالاتی که ممکن میباشد هنگام پیاده سازی مسیر راهنما ساخت‌و‌ساز گردد، جواب داده گردیده است.

از چه کاراکتری برای غیروابسته کردن لینک و پیوند ها در Breadcrumbs به کار گیری کنیم؟

به صورت معمول از نماد بزرگتر > ( در فارسی < ) برای نشانه دادن سلسله مراتب استعمال میگردد نشانه “بزرگتر از” برای تفکیک ارتباطات در مسیرهای راهنما یک آرم شناخته گردیده و قابل تشخیص میباشد. از جمله: ورقه در آغاز > تیم مامان > گروه خرد.
اما از نمادهای دیگری نیز به کارگیری میشود. مکان نما هایی میباشند که به نشانه نقل عهد و پیمان راست، زاویه راست (») و مضراب (/) اشاره دارا هستند.
در واقع این گزینش به زیبایی وبسایت و نوع مسیر راهنمای مصرف شده در تارنما شما بستگی داراست. از جمله برای Breadcrumbs مطابق مسیر که در آن ارتباطات لزوماً ارتباط سلسله مراتبی با یکدیگر ندارند، ممکن میباشد با به کار گیری از علامت “بزرگتر از” ارتباط لینک ها به صورت ظریف منتقل نشود.

اندازه مسیرهای راهنما اصلی میباشد؟ تا چه اندازه، بایستی گران قدر باشد؟

Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما نباید بر کاغذ وبسایت شما مسلط باشد. همانگونه که فراتر نیز اشاره شد از مسیر راهنما صرفا تحت عنوان یاری به یوزرها و راحتی یوزرها به کارگیری می گردد. اندازه مسیر راهنما بایستی این را به یوزرها منتقل نماید در شرایطی‌که بخواهیم با جزییات بیشتر شما‌را ارشادوراهنمایی کنیم خوب میباشد که اندازه مسیر راهنما کوچکتر از منو اساسی باشد.

همینطور به‌این نکته نیز بایستی اعتنا داشت که هنگامی که مخاطب به ورقه وبسایت شما بازگشت می نماید اولی چیزی که مشاهده می نماید مسیر راهنما نباشد در تصویر تحت این غلط صورت داده میباشد.
Breadcrumbs یا این که مسیر راهنما در کدام نصیب وب سایت قرار داده میشود؟

با دقت به اینکه مسیر راهنما یک خصوصیت راهنما بوده و معمولا به طور افقی پیاده سازی می‌گردد، در شکل به کار گیری از طرح منوی افقی، مسیرهای Breadcrumb معمولاً در نصفه بالای کاغذ و ذیل منوی مهم اکران داده میگردند.

در نقطه نهایی نیز در حالتی که شما از سیستم دوستداشتنی وردپرس استعمال می‌کنید ما شایسته ترین شیوه های افزودن مسیر راهنما به وردپرس را برای شما فراهم کرده ایم که در شکل نیاز میتوانید این نوشته‌ی‌علمی را بازرسی فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.