مزایای استفاده از تگ توضیحات متا

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مزایای استفاده از تگ توضیحات متا


به یوزرها و موتورهای کاوش گر امداد فرمائید تا محتوای شمارا عالی شعور نمایند

به گوگل اذن دهید محتوای وبسایت مانند یک استفاده آموزش سئو مشهد  کننده ببیند

به عنوان مثال در‌صورتی‌که شما از روش robot.txt یا این که هر طریق دیگری دسترسی ربات های گوگل را به فولدر های CSS و اسکریپت های تارنما خویش را مسدود فرمایید ممکن میباشد روی درجه بهینه سازی تارنما شما در نتیجه ها کاوش اثر منفی بگذارد. در همین راستا میتوانید از ابزار URL Inspection به کار گیری فرمایید تا متوجه گردید ربات های گوگل تارنما شمارا به چه شکل مشاهده می نمایند، و در شکل وجود ایراد، به کار گیری از این ابزار به شناسایی و رفع ایرادات نمایه سازی وب سایت شما یاری خواهد آموزش سئو در مشهد  کرد.
از عنوان ها اختصاصی و درست استعمال نمائید

عنصر


...
چنانچه که از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کار گیری می‌کنید، جایگذاری عنصر



...
مزایای به کار گیری از تگ توضیحات متا

تگ توضیحات متا یک برهان موءثر در ارتقا جایگاه و بهبود seo وبسایت شما میباشد، چون ممکن میباشد گوگل از این تگ تحت عنوان توضیحات برگه شما در نتیجه ها کاوش استعمال نماید. دقت داشته باشید که “ممکن میباشد” چون در صورتی بخشی از شیت شما به خیر و خوبی با جستجوی استفاده کننده منطبق داشته باشد، ممکن میباشد گوگل از قسمت مربوطه از متن قابل مشاهده کاغذ شما به کار گیری نماید. ولی در‌حالتی که که گوگل نتواند متن قابل قبولی برای به کار گیری در نتیجه ها کاوش پیدا نماید، از تگ توضیحات استعمال می نماید. فراموش نکنید که تگ توضیحات متا می بایست خلاصه ای از مسئله شیت و مانند تیتر برگه متعدد با بقیه صفحه های باشد.

از تگ های Heading برای عنوان ها اصلی در صحفه به کارگیری فرمائید

از تگ های Heading ( عناصری زیرا
,
,
) اکران موضوعات اصلی به کار گیری نمائید و به ساخت یک ساختار سلسله مراتبی ( Table of content ) برای محتوای خویش امداد فرمایید این دو آیتم اثر متعددی در ارتقاء مرتبه seo و بهبود seo تارنما دارا‌هستند. دقت داشته باشید که از رمز فصل ها و تگ های heading به اندازه به کار گیری فرمائید، به کار گیری بیشتراز حد ممکن میباشد برای یوزرها گم راه کننده باشد.

استعمال از structured data markup (آرم گذاری داده های تشکیل داد یافته)

یک کدام از مهم ترین فاکتورهای بهبود seo داده های ساختار یافته یا این که structured data میباشند. داده‌های ساختاریافته مشمول قطعه کدهایی میشوند که از روش آن ها میتوانید محتوای خویش را برای موتورهای کاوش تعریف فرمائید، تا ربات های کاوش گر (خزنده ها) مقاله شما‌را خوب ادراک نمایند. موتورهای کاوش میتوانند از این شعور برای اکران محتوای شما به صورت خوشگل تری در نتیجه ها کاوش به کارگیری نمایند. این به نوبه خویش قادر است به شما یاری دهد تا نرخ کلیک تارنما را ارتقا داده و یک کدام از موثرترین طرز های ارتقاء درجه seo میباشد.

مثلا، در صورتی یک فروشگاه اینترنتی دارید و در شیت متاع از structured data markup استعمال میکنید، این به گوگل یاری می نماید تا بفهمد که‌این برگه دارنده فرآورده، بها متاع، نظرها و امتیاز مشتریان به متاع میباشد. گوگل ممکن میباشد آن داده ها را برای جستجوهای مرتبط نیز اکران دهپ که به آن rich results (حاصل بی نیاز) نیز گفته میگردد.
خلال استعمال از structured data markup برای حاصل بی نیاز، ممکن میباشد از این اطلاعات برای ارائه نتیجه ها مرتبط در پوسته های دیگر نیز استعمال شود که‌این آیتم هم نقش مثبتی در بهبود seo خواهد داشت. مثلا، چنانچه یک دکان دارید، معلوم کردن ساعتها عمل به مشتریان شما این قابلیت را میدهد که دقیقاً در وقتی که به شما نیاز دارا هستند، شما‌را پیدا نمایند و میتوانید به آن‌ها استحضار دهید که آیا دکان شما در طول کاوش گشوده یا این که بسته میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.