سه شنبه ۱۶ آبان ۰۲ ۱۶:۰۳
التفات seo محتوا
عامل اصلی بودن محتوای باصرفه گردیده بی آلایش میباشد، سوای آن در موتورهای کاوش جایگاهای آموزش سئو مشهد نخواهید گرفت.
ولی، همان طور که پیش از اینً به صورت خلاصه به آن اشاره کردیم، اساسی میباشد شعور کنیم که دست اندرکاران زیادی در اینجا نقش دارا هستند.
از یک طرف، شما ساخت محتوا آموزش سئو در مشهد را دارید.
seo محتوا در طول تولید با اعتقادوباور از اینکه محتوای شما کاربر اساس میباشد و از پیشنهادهای ارائه گردیده در نصیب قبلی تاسی مینماید، اجرا می گردد.
ولی استفاده کننده محوری به چه معناست و چه تفاوتی با گونه های دیگر محتوا داراست؟
کاربر محوری به لهجه معمولی بدین معناست که شما بر روی آنچه مخاطبان میخواهند بشنوند بیشتر از آنچه می خواهید درباره آن کلام فرمائید، تمرکز می کنید.
و آنطور که ما متوجه شدیم، در شرایطیکه درپی سکو به چنگ آوردن در موتورهای کاوش میباشید، ساخت و ساز محتوای اثر گذار و مرتبط به عبارتی کلید موفقیت شماست.
در قسمت دیگر سئو، نکات بهینه سازی تکنیکال قرار دارا هستند.
این مشتمل بر عواملی مانند عبارات کلیدی، تیتر seo، متا دسکریپشن و ساختار URL در بهینه سازی میباشد.
و این به عبارتی چیزی میباشد که درپی در زمینه ی کیفیت تولید محتوای باصرفه گردیده در موردش کلام خواهیم کرد.
چهگونه یک محتوای مطلوب برای seo ساختوساز کنیم؟
هنگام ساخت محتوای با صرفه گردیده، یکسری مرحله وجود دارااست که می بایست آنانرا دنبال کنیم.
آنان عبارتند از:
۱. مطالعه کلمه ها کلیدی اجرا دهید و مورد خویش را گزینش فرمایید
متوجه شدیم که غرض مهم شما بایستی ساختوساز محتوای استفاده کننده شالوده باشد، بازرسی عبارات کلیدی برای یقین یافتن از محتوای نتیجه ها از روش موتورهای کاوش ضروری میباشد.
هنگام تعیین لغت ها کلیدی و مسئله بایستی به چندین نکته دقت داشته باشید:
روی عبارات کلیدی تمرکز فرمایید.
از لغات کلیدی بسیار رقابتی با جستجوهای خیلی زیاد اجتناب نمایید و روی لغات کلیدی زمانبر تمرکز نمائید.
از یک ابزار بهینه سازی مطلوب و قابل پشت گرمی برای بازرسی لغات کلیدی به کارگیری نمائید.
مورد محتوا را با واژه کلیدی همخوانی دهید.
۲. طرح کلی و پوسته خویش را برای خوانایی عالی با صرفه فرمایید
همانگونه که در اکنون ساختوساز طرح کلی خویش میباشید، مطمئن گردید که محتوای مهم خویش را طوری پوسته بندی میکنید که به قطعات خرد تقسیم گردد.
خوانندگان آنلاین، دامنه اعتنا بسیار کوتاهی دارا هستند. و در صورتیکه نوشتهی علمی شما تنها مشتمل بر یک جمله بلندمرتبه باشد، آن را نخواهند خواند.
بجای آن خوب میباشد از جملههای ۱ تا ۲ گزارهای به کارگیری نمایید، حتی در صورتیکه به ۳ تا ۴ گزاره کوتاهخیس هم تبدیل شوند، اشکالی ندارد.
همینطور می بایست مطمئن گردید که هر ۱۵۰ تا ۳۰۰ واژه و کلمه یک زیرموضوع و یا این که محتوای بصری دارااست تا تجارب را جالبخیس نماید.
مثالای از محتوا با پوسته بندی ضعیف
ولی فکر کنید پستی وجود دارااست که خوانندگان را سریع فراری میدهد.
حتی محتوا هم ممکن میباشد بهتر باشد، نقص آن جمله ها و گزارههای بسیار زمان بر میباشد.
با پوسته بندی خوب، تالیف کننده به راحتی قادر است معدل هنگامی که بازدیدکنندگان در وبسایت سپری مینمایند را ارتقاء دهد.
۳. به مورد و واژه کلیدی مقصود خویش بچسبید
همانگونه که استارت به تایپ کردن محتوای خویش میکنید، التفات ملازمت و همراهی با مورد را در حیث داشته باشید و کلیدواژهای را که گزینش کردهاید مقصود قرار دهید.
عملکرد نکنید کلیه چیز را در یک محتوا بگنجانید و تلاش نکنید ده ها واژه کلیدی را غرض قرار دهید.
اجرا این شغل خیر فقط اتلاف وقت متعددی میباشد، بلکه شمارا از ساخت «مفیدترین و مرتبطترین» محتوا در ارتباط مسئله خویش گشوده می دارد.
روی موضوعی که تحت عنوان مسئله گزینش کردهاید تمرکز فرمایید و مربوط به آن مورد و کلمه و واژه کلیدی مربوطش بنویسید.
۴. به بتارنماهای دارای اعتبار پیوند بدهید
از آنجایی که گوگل معلوم نموده است که اعتبار یک ادله اساسی بهینه سازی میباشد، لینک و پیوند دادن به وب سایتهای مرتبط، قابل اتکا و دارای اعتبار می تواند موجب این گردد که موتورهای کاوش محتوای شمارا دارای اعتبار بینند.
- ۸ بازديد
- ۰ نظر