جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مزایای استفاده از برد کرامب در تجربیات کاربری


مزایای استعمال از پیروزی کرامب در تجربیات کاربری
۱) گوگل آن ها را دوست دارااست
بازدیدکنندگان شما بردکرامب را دوست دارا هستند ، ولی گوگل نیز پیروزی کرامب را در حاصل خویش نشانه می‌دهد این فعالیت را جاری ساختن می‌دهد. پیروزی کرامب ها طرز دیگری برای فهمیدن به کیفیت ساختار تارنما شما به Google ارائه می‌دهند ، ولی ، Google ممکن میباشد از آن ها در نتیجه ها جستجوی حقیقی نیز به کار گیری نماید ، که سود شمارا برای یوزرها بسیار دیدنی خیس می نماید.و موجب می گردد seo وب سایت شما بهبود یابد برای اینکه شانس بردکرامب شما در Google بیشتر خواهد شد ، بایستی داده های ایجاد کرد یافته مانند Yoast آموزش سئو در مشهد سئو را اضافه فرمائید.



۲) آن ها تجارب استفاده کننده را ارتقاء میدهند
از‌آنجا‌که اشخاص دوست ندارند گم بشوند هنگامی به جای جدیدی می‌روند آن ها برای یافت کردن مسیر در پی تابلو و راهنما میباشند و این در ارتباط وبسایت ها نیز صحت می نماید. شما می بایست بازدید کنندگان را راضی نگه دارید و اصطکاک را تا حد ممکن کاهش دهید. بردکرامب می‌توانند به تجارب کاربری شما یاری نمایند ، چون آن ها یک عنصر مشترک رابط می باشند که فورا رویکرد نجات را به عموم  آموزش سئو مشهد نشانه می‌دهند.



۳)‌ نرخ پریدن را تحت میاورند
به رنج کسی از روش ورقه اساسی وارد تارنما میشود ، کلیه چیز در خصوص جستجوی ارگانیک میباشد. این بدان معنا میباشد که هر بخش از وب سایت شما می‌تواند یک نقطه ورود باشد. در‌صورتی‌که ورقه تعیین گردیده نیاز آنان‌را برآورده نکند ، می بایست راهی برای موعظه این بازدید کنندگان به بقیه قسمتهای وب سایت خویش بیابید. بردکرامب میتوانند نرخ پریدن را کاهش دهند چون شما به بازدیدکنندگان یک نحوه جایگزین برای مرور تارنما خویش ارائه می دهید. اندیشه نمی‌کنید عالی میباشد یک بازدید کننده به کاغذ اساسی خویش بازگردد تا اینکه مجدد به Google برگردد؟



موفقیت کرامب بر بهینه سازی تارنما چه تاثیری دارااست؟
آن‌ها لغات کلیدی را به صفحه های خاصی هدایت می نمایند این به موتورهای کاوش یاری می نماید تا فهم نمایند که به چه شکل صفحه ها متفاوت به یکدیگر مرتبط می باشند.
آن ها ساختار لینک داخلی وبسایت شما‌را بهبود می‌بخشند.
از شماها می اقتدار برای تعریف پیروزی کرامب استعمال کرداین دستور سبب میگردد ربات های موتور کاوش متوجه شوند که آن ها در پی یک پیروزی کرامب می باشند. براین اساس ، موفقیت کرامب برای تسهیل بیشتر یوزرها شانس حضور در SERP ها را داراست.
چه‌طور موفقیت کرامب برای seo با صرفه میگردد و برای تولید آن می بایست چه نکاتی را رعایت کنیم؟
۱) کلمه و واژه کلیدی که به مقاله مرتبط میباشد را برای بردکرامب استعمال فرمایید با این عمل بهینه سازی وب سایت شما بهبود مییابد.

۲) فونت یه خرده کوچکتر مطلوب میباشد ، ولی مشاهده متن بسیار خرد مشقت بار میباشد و کلیک بر روی دستگاه های گوشی مشقت بار میباشد می بایست فونت به نحوی باشد که کلیک بر روی آن آسوده باشد.

۳) آنان را در بالای ورقه ، یا این که صحیح بالای تیتر H1 قرار دهید تا کشف کردن آن‌ها سهل و آسان باشد.

۴) پیروزی کرامب را جایگزین نویگیشن نکنید آنان تحت عنوان یک تکمیل کننده شغل می نمایند ، خیر جایگزینی برای بقیه خصوصیت های ناوبری.نباید جایگزین منو ها و سایدبارها گردد بردکرامب شما ناوبری ثانویه شماست. آنان هیچ گاه نباید جایگزین ناوبری مهم شوند.

۵) از نوع صحیح breadcrumb استعمال نمایید موفقیت کرامب محل ،متداول ترین نوع میباشد ، البته ممکن میباشد شایسته ترین گزینش برای وبسایت شما نباشد.در صورتی تارنما شما از ساختار تو در تو که بیشتر صفحه های در یک سری گروه قرار میگیرند ، از پیروزی کرامب جای استعمال نکنید.در این‌حالت ، بردکرامب مبنی بر تاریخ ممکن میباشد مفیدتر باشد.

۶) در‌حالتی که از آن‌ها در یک کاغذ به کار گیری میکنید ، از آنان در سراسر سایت به کار گیری فرمائید.

۷) از ورقه مهم خویش استارت فرمائید و گام به گام به شیت فعلی تنزل دهید.به برگه فعلی لینک دهید.در وبسایت های فارسی لهجه بایستی از راست به چپ جنبش فرمائید که سمت راست لینک و پیوند برگه مهم باشد و لینک و پیوند در حدود سمت چپ پیوند ورقه کنونی باشد.

۸) از بردکرامب در بالای برگه اینترنت خویش به کارگیری نمایید.

۹) از پیروزی کرامب در تیتر ورقه خویش به کار گیری نکنید.

۱۰) با دقت به مخاطبتان محل پیروزی کرامب ها را انتخاب نمایید به عنوان مثال وب سایت آمازون زیرا مخاطبینش متخصصین می باشند مسیر راهنما را در تحت ورقه قرار داده میباشد.

۱۱) عملکرد فرمایید برگه ی حضور مخاطب در موفقیت کرامب معین باشد همینطور این ورقه پیوند نداشته باشد زیرا با کلیک کردن روی آن استفاده کننده به شیت نو نمی رود و این برای استفاده کننده جذاب وجود ندارد.

۱۲) معمولا آرم های > و / در بردکرامب به کارگیری میگردند آن ها را با دقت به طراحی وب و نوع موفقیت کرامب به کار گیری فرمایید.

۱۳) نباید پیاده سازی بردکرامب به طوری باشد که سبب دقت بیش تر از حد مخاطب گردد.
چه موقع به موفقیت کرامب نیاز داریم؟
در وبسایت هایی که تیم بندی متعددی برای موضوعات متعدد دارا هستند مانند وب سایت های فروشگاهی که ساختار سلسله مراتبی دارا هستند از موفقیت کرامب به کارگیری فرمائید چون محتوای وب سایت ما‌را طبقه بندی می نمایند البته در وبسایت های تک سطحی که سلسله مراتبی نیستند به استعمال از پیروزی کرامب نیازی وجود ندارد همینطور با اعتنا به معماری وبسایت متوجه می‌شوید که‌این وب سایت به پیروزی کرامب نیاز داراست یا این که نه.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.