نت ورک (کانال سازی) یک اصل اساسی

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

نت ورک (کانال سازی) یک اصل اساسی


رویش شایان توجه
همگی ما می دانیم که کارفرماها حتی چنانچه رهبر خیر باشند هنگامی شمارا افزایش می دهند که تا پای جان فعالیت کرده باشید، غلط نکرده باشید، برای کمپانی اثر گذار بوده آموزش سئو مشهد  باشید و…
موضوعی که در شغل فریلنس وجود دارااست این میباشد که شما خودتان، خودتان را افزایش می‌دهید. هم ارتقای شرایط، هم ارتقای سطح فعالیت و هم ارتقای درامد در دستان خویش آموزش سئو در مشهد  شماست.


در دست گرفتن بی نقص عمل
چند دفعه در پروژه هایی کمپانی داشته اید که قلبا با آن موافق نبوده اید؟
چندبار مسئولیت هایی را پذیرفته اید که فقط برای «مدام شایسته ترین بودن» حاضر شدید با مدیریت خویش موافقت نمایید؟
در صورتیکه وارد شغل فریلنسری گردیده اید بایستی به شما تهنیت بیان کنم دیگر از این ایرادات نخواهید داشت!
در پروژه های دورکاری این شما می‌باشید که تصمیم می گیرید با چه کسی فعالیت فرمائید، چه پروژه هایی را بپذیرید، با چه عده ای گروه گردید و …
این یک کدام از شاخص ترین مزایی بود که عمل فریلنس در دست اینجانب قرار اعطا کرد.
چطور یک متخصص seo freelance شویم؟
فریلنسیگ بهینه سازی در ظواهر عمل بسیار بی آلایش میباشد، شما seo یادمی‌گیرید، در وب سایت های فریلنسینگ نام نویسی می کنید، پروژه می‌گیرید و در ازای اعمال عمل حقوق و دستمزد اخذ می کنید.
البته در دل این سلسله مراتب به ظواهر معمولی، چند و تعدادی نکته بسیار اساسی وجود دارااست که اینجانب قصد دارم ۴ آیتم از مهم‌ترین اصول ورود به دنیای فریلنسری بهینه سازی را به‌دنبال برای شما مطرح کنم.


نت ورک (کانال سازی) یک اصل اساسی
شما تحت عنوان یک فریلنسر او‌لین کاری که بایستی فرمائید این میباشد که کانال پیوندها خویش را توسعه و گسترش دهید .
برای اینکار رویه های متعددی پیش روی شماست. از کمپانی در وبینارها و سمینارهای مربوط به حصول و کارتان تا تعقیب کردن اشخاص کارشناس در حوزه بهینه سازی در شبکه های مردمی به خصوص تویئتر و لینکدین.
بازنشر و ارائه مطالب دست نخستین seo در حساب فردی، تبادل حیث و تامین از ایونت های seo و ….
این قضیه یک کدام از وسیع ترین مواقعی میباشد که شما می‌بایست در آستانه شغل خویش تحت عنوان یک دارای تخصص مسلما به آن دقت نمائید تا نبود حضور در کمپانی و شناخت و تعامل با متخصصان چه در حوزه بهینه سازی و چه در حوزه های مرتبط مثل دیجیتال مارکتینگ را کاهش دهید.


نرخ‌گذاری پروژه
معمولا کارشناسان بهینه سازی که جدید قصد ورود به بازارکار را دارا‌هستند و یا این که جدیدا سرگرم دورکاری گردیده اند در قبول پروژه شتاب می‌نمایند.
این شتاب به صورت عمده موجب نرخ‌گذاری غلط پروژه بوسیله متخصص می‌شود. گه گاه ممکن میباشد شما ارزش پروژه را بیشتر از حد معمول تقریب زده و بعضی وقتها به جهت هیجان زیاد از پروژه، بها آن را به صورت نامعقولی زیر خیس از آنچه می بایست توصیه فرمایید.
در شرایطی‌که میخواهید پروژه ای قبول فرمائید به شما پیشنهاد میکنم جداگانه ازبررسی مسائل فنی قطعا در این زمینه با متخصصان حوزه seo مشورت کردن نمایید.


سایت خویش را فعال سازی نمائید
اینجانب پیشنهاد می کنم یک وبسایت برای اسم تجاری خویش ساخت نمائید. همان طور که تام هرست در توئیتر خویش نوشت: تارنما فردی شما رزومه شما در سال ۲۰۲۰ میباشد.
چنانچه اینترنت سایتی ندارید دیگرافراد چه‌طور میتوانند درباره شما داده ها بیشتری استخراج نمایند ؟ مثال شغل های شما‌را ببینند و بلاگ شما‌را پژوهش نمایند؟ و …


نقش خویش را پیدا فرمایید
برخلاف زمانی که شما عضوی از یک تیم بودید وصرفا یک پوزیشن شغلی داشتید. با ورود به شغل آزاد فریلنسری شما می بایست غیروابسته از اجراکننده، ایده پردازو مدیریت پروژه هم باشید.
در‌حالتی که ذاتا بشر منظمی نیستید یا این که به دلایل متعدد توان در اختیار گرفتن کردن و پایبند بودن به تعدادی تسک متعدد را ندارید به شما پیشنهاد میکنم مسلما پیش از فریلنسر شذن چهارچوب های خویش را آیتم بازبینی قرار دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.