جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

برای اینکه گوگل مطمئن شودمکان شما درست است، چه روش هایی را استفاده می کند؟


گوگل می بایست مطمئن خواهد شد که دفتر شما به عبارتی جایی میباشد که شما میگویید. برای این فعالیت چندین مورد وجود دارااست:

Postcard verification : این طرز پذیرش برای همگی مشاغل در دسترس میباشد و نسبت به سایر بیشتر به کارگیری می گردد. با به کار گیری از این فرایند ،کارت دربردارنده کد تأیید به آدرسی که تا قبل از اینً وارد نموده اید ارسال می شود (بایستی کاسه پنج روز به دست شما رسد). بعد از اخذ، کد را در اکانت GMB خویش وارد نمایید تا دستیابی‌وکارتان پذیرش آموزش سئو مشهد  گردد.


Phone verification : برخی از مشاغل این مورد را دارا هستند که لیست خویش را از روش تلفن تأیید نمایند. در‌صورتی‌که در اولِ فرایند تأیید آیتم “تأیید از روش تلفن” را ملاحظه کنید، یعنی برای استعمال از این نحوه دارای شرایط می‌باشید. با به کارگیری از این مراحل، یک پیام خود کار با کد تأیید اخذ میکنید که می بایست آن را در اکانت GMB خویش آموزش سئو در مشهد  وارد نمائید.

Email verification : مانند تأیید تلفنی، این آیتم تنها برای برخی مشاغل در دسترس میباشد و در‌حالتی که آیتم “تأیید از روش نشانی اینترنتی” را ملاحظه کنید، میدانید که دارای شرایط آن میباشید. با این فرایند بی آلایش، یک کد تأیید در صندوق ورودی اکانت گوگل مربوط به لیست GMB اخذ میکنید و آن را در مرحله تأیید وارد میکنید.

Instant verification : صرفا چنانچه سایت مشاغل خویش را با گوگل سرچ کنسول تأیید کرده باشید، میتوانید از این مورد استعمال فرمایید.

Bulk verification : برای حصول‌وکارهایی که مدیر بیشتراز ده جای را دارا هستند به کار گیری میگردد.

دقت : ممکن میباشد تعدادی هفته ارتفاع بکشد تا داده ها حصول‌وکار شما در گوگل اکران داده خواهد شد. وقتی که داده ها شما فعال شد، می توانید اسم استخراج‌وکار و شهر خویش را در جستجوی گوگل یا این که گوگل‌مپ کاوش کرده و نتیجه ها خویش را ببینید

٩. وقتی که استخراج‌وکار خویش را تأیید کردید، فرصت آن فرا رسیده میباشد که خصوصیات خویش را بدون نقص فرمایید.
به داشبورد Google my business بروید، لیستی را که میخواهید روی آن فعالیت نمایید کلیک نمایید، “Info” را تعیین فرمائید و تا جایی که میتوانید داده ها و تصویر اضافه نمائید، برای مثال عکس مارک استخراج‌وکار، حیطه‌ای که در آن سرویس ها ارائه می‌دهید، ساعت ها کاری، خصوصیت‌های خاص شما (مثلا “دسترسی به صندلی چرخدار” ، “WIFI مجانی”)، روز و ساعت کاری و یک شماره تلفن همگانی و URL وبسایت.

اخذ نظرها برای درجه بندی محلی
مشاغلی که میخواهند در seo محلی پیروز باشند، می بایست نظرها و برخورد یوزرها را گردآوری و مدیر نمایند. وبسایت Moz تقریب میزند که لیست Google My Business و ایده ها یوزرها ۴۰ درصد از دست اندرکاران مرتبه بندی مشاغل محلی را تشکیل میدهد.

تحقیق نظرها یوزرها، خیر صرفا seo محلی شمارا تقویت می‌نماید بلکه به اعتمادسازی مشتریان یاری می‌نماید. وقتی که مشتریان شما راضی باشند، شما‌را به دیگرافراد معرفی می‌نمایند. پس شما بایستی کارایی نمایید وضعیت موردنیاز را آماده فرمایید تا یوزرها بتوانند به راحتی ایده ها خویش را بنویسند. هرچه ایده ها بیشتری اخذ نمائید، مستقیماً بر seo محلی شما تأثیر میگذارد.

اولیه seo داخلی، سپس بهینه سازی محلی
بهینه سازی داخلی وبسایت شما می بایست با بهینه سازی محلی سازگار باشد. این مسئله بسیار عنایت دارااست و نباید آن را نادیده بگیرید. در شرایطی‌که میخواهید وب سایت شما فراتر از رقبا باشد، اعتنا به بهینه سازی داخلی تارنما و به‌روزرسانی منظم آن مبتنی بر با به‌روزرسانی‌های الگوریتم موتورهای کاوش، ضروری میباشد. بهینه سازی داخلی به شما اذن میدهد تا در اختیار گرفتن بیشتری بر عامل ها اثرگذار بر سکو‌بندی کاغذ داشته باشید. پس در شرایطی‌که می خواهید در نتیجه ها بهینه سازی محلی، مقام نیکی داشته باشید، رعایت نکات seo داخلی، اولی اقدامی میباشد که بایستی جاری ساختن دهید.
سازش تارنما با گوشی
شما بایستی یک تارنما تماماً با صرفه گردیده برای تلفن همراه داشته باشید. چرا؟ به داده های عددی تحت دقت فرمائید:
• ٨۰ درصد یوزرها وب صاحب و مالک تلفن هوشمند می باشند.
• ۷۰ درصد از مشتریان گوشی که کسب و کار شما‌را به طور آنلاین پیدا می نمایند، کاسه ۱ ساعت مبادرت به خرید می‌نمایند.

همان طور که معلوم میباشد، بخش عمده‌ای از بازدید وبسایت شما از دستگاه‌های گوشی و تبلت نتایج میشود. چنانچه سایت شما برای گوشی با صرفه نباشد، بازدیدکنندگان ممکن میباشد آنجا را رخنه‌ نمایند و احتمالاً دیگر برنخواهند گشت. برای رسیدگی اینکه وب سایت شما برای تلفن همراه با صرفه شد‌ه‌است یا این که خیر، از ابزار Test-Friendly Google به کارگیری نمائید.



ناوبری وب سایت (Site Navigation)
اعتقاد نتایج نمائید که ناوبری تارنما شما بدیهی، کاربردی و سهل وآسان برای استعمال میباشد. ساختار ناوبری وب سایت بایستی به نحوی پیاده سازی گردد که به یوزرها شما یاری دهد تولیدها یا این که داده ها ما یحتاج خویش را پیدا نمایند. این در معنای تیم بندی عنوان ها و پیوند‌سازی داخلی میباشد.



اعتنا به تجارب کاربری تارنما
شما می توانید آحاد وقت و هزینه خویش را برای با صرفه‌سازی بهینه سازی محلی فارغ وب سایت خویش صرف فرمائید، ولی چنانچه سایت شما تجارب کاربری فوق‌العاده‌ای ارائه ندهد، کلیه این امور بی‌منفعت خواهد بود.



باصرفه‌سازی متا‌دیسکریپشن
تگ‌های تیتر و توضیحات متا یک عنصر گسترده در seo محلی میباشد. تگ‌های تیتر و توضیحات متا بایستی مشمول کالا یا این که خدمتی باشد که در آن جای ارائه می‌دهید. این تحت عنوان یک تابلوی راهنمای آشکار برای موتورهای کاوش میباشد که شما این خدمت را دراین جا ارائه می‌دهید.



با صرفه‌سازی محتوا
لغات کلیدی بهینه سازی محلی بایستی در کل صفحاتی که مشمول داده ها در زمینه ی شماست، وجود داشته باشد. از همگی اساسی‌خیس، باور نتیجه ها فرمایید که کلمه ها کلیدی طبیعتا در محتوا گنجانده گردیده‌اند. همینطور خوانایی یک دلیل اصلی در seo میباشد. موتورهای کاوش به‌دنبال صفحاتی می‌باشند که فهم و شعور و هضم محتوای آن برای یوزرها ریلکس‌خیس باشد. به کار گیری از عنوان ها مطلوب و اضافه کردن لغت ها کلیدی لوکال و ناحیه‌ای به آن، به seo محلی شما یاری می نماید.



باصرفه‌سازی برگه تماس با ما
شیت “تماس با ما” یکی‌از تأثیرگذارترین مورد ها در استراتژی seo محلی شما میباشد. شما درین شیت بایستی آحاد داده ها دستیابی‌وکار خویش را برای به کار گیری در استراتژی بهینه سازی محلی خویش قرار دهید. این داده ها دربرگیرنده نشانی بدون نقص، شماره تلفن و محتوای مشمول لغات کلیدی میباشد.

اعتنا : این داده ها بایستی آنچه را در کاغذ Google my business وجود دارااست منعکس نماید!

علاوه‌براین، ورقه تماس با ما می بایست دربردارنده یک هیبت تماس یا این که نشانی آدرس اینترنتی باشد تا مشتریان بتوانند با شما در تماس باشند. نکته قابل توجه برای ورقه “تماس با ما” این میباشد که سوال ها متداول (FAQ) را اضافه نمائید که مشتمل بر عبارات کلیدی محلی برای غرض قرار دادن فریم “عموم نیز می پرسند” در نتیجه ها کاوش میباشد. این امداد متعددی به بهبود رویت کرد شما در SERP خواهد کرد. برگه “تماس” شما همینطور محلی میباشد که میتوانید نقشه را گزینش فرمایید.

ما سفارش میکنیم که یک نقشه گوگل مپ را در برگه “تماس با ما” قرار دهید. گوگل معیار برخورد کلیک را تحت عنوان یک دلیل مرتبه‌بندی دنبال می‌نماید، بدین ترتیب برای تمامی مهمترین عنا وین اساسی جایگاه دیگری میباشد!



به کار گیری از تصاویر کیفیت بالا
شما با به اشتراک‌گذاری عکس‌های با کیفیت، شخصیت حصول‌وکار خویش را علامت می‌دهید و این به شما امداد می‌نماید تا با مخاطبان خویش رابطه برقرار نمائید. تصاویر کیفیت بالا می تواند اعتنا یوزرها را به حصول‌وکار شما جلب نماید و به شما یاری می‌نمایند تا ورودی بیشتری را داشته باشید.

به گفته گوگل، لیست‌های دارنده عکس کیفیت بالا ۴۲ درصد دارنده مراجعه حضوری بیشتری میباشند و ۳۵ درصد کلیک بیشتر به وبسایت‌های خویش اخذ می‌نمایند. پیش از بار گذاری هر عکس، اعتقاد نتیجه ها فرمایید که تصویر با صرفه گردیده است.



پیوند‌سازی در بهینه سازی محلی
پیوند‌سازی در seo محلی بسیار اساسی میباشد و همینطور چیزی میباشد که اکثر زمان ها نادیده گرفته میشود.
در seo محلی، غرض لینک و پیوند‌سازی در وبسایت‌هایی میباشد که به استحصال‌وکار مرتبط باشند. در واقع برای پیوند‌سازی بهینه سازی محلی، برخلاف بهینه سازی استاندارد، ما در ادامه دامنه‌هایی با اعتبار بسیار بالا نیستیم، بلکه غرض این میباشد که تارنما‌های محلی شبیه به برگه ما پیوند دهند. این یعنی دایرکتوری‌های محلی منبع مفیدی برای لینک و پیوند سازی می‌باشند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.