چند افزونه مهم در وردپرس

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چند افزونه مهم در وردپرس


پنج‌مین افزونه: WPForms
در هر سایتی هیبت تماس وجود دارااست. این هیبت اساسی میباشد. زیرا ممکن میباشد فقط را تماس استفاده کننده با شما باشد. براین اساس، می بایست کاربرپسند باشد. این افزونه به شما قابلیت می‌‌دهد هم از هیبت‌های مثال به کارگیری نمائید و هم بتوانید آنان (فیلدهای هیبت) را بازنویسی فرمایید. شغل بازنویسی فیلدها هم شل میباشد. زیرا رابط کاربری این افزونه بسیار کاربردی پیاده سازی آموزش سئو مشهد  گردیده است.

برای مثال، هیبت مثال‌ای که تعیین کرده‌اید این قسمت‌ها را دارااست: اسم، اسم‌خانوادگی، نشانی اینترنتی، و محلی برای تایپ کردن پیام. شما می خواهید فیلد شماره تماس را هم به آن اضافه فرمائید. این فعالیت را به‌راحتی و با Drag and Drop فیلدی که می خواهید می توانید جاری ساختن دهید. شما میتوانید هر تعداد که هیبت بخواهید با این پلاگین  آموزش سئو در مشهد  بسازید.

هیبت‌های سا‌خته‌گردیده اتومات با استایل تارنما شما متناسب میگردند و Mobile-freindly هم میباشند. علاوه‌براین، WPForms این قابلیت و امکان را به شما میدهد که پیغامی را که برای پذیرش ارسال پیام به مخاطب اکران داده میگردد نیز بازنویسی فرمایید.
ششمی افزونه: Yoast بهینه سازی
پلاگین‌ای با بیش تر از ۵ میلیون نصب فعال که توفیق در دنیای بغرنج‌ی سئوی تارنما را برای شما راحت‌خیس می‌نماید، اما فعالیت این پلاگین سهل وآسان‌ترکردن نیمی از دنیای seo میباشد یعنی On-page بهینه سازی. این افزونه به شما قابلیت می دهد قابل‌قبول‌بودن یا این که نبودن هر کاغذ (محتوا) را براساس استانداردهای سئوی داخلی ( مانند خوانایی، رعایت‌شدن چگالی لغات کلیدی هر محتوا، شرایط پیوند‌های داخلی و فرنگی) نظارت نمائید.

این افزونه پیشنهاداتی هم برای بهبود خوانایی و با صرفه‌شدن محتواها دراختیار شما میگذارد. علاوه‌براین‌ها، به شما قابلیت و امکان می دهد توضیحات متای (Meta Description) با صرفه‌ و قابل قبولی (ازنظر تعداد کلمه ها) هم برای هر محتوا بنویسید. Yoast برای شل‌ترشدن فعالیت از رنگ‌ها به کارگیری می‌نماید. قرمز رنگ برای خطاها میباشد، نارنجی رنگ برای مواقعی میباشد که بایستی اصلاح شوند و سبز نماد‌ی میباشد برای سود‌ی قابل‌قبول.



هفتمی افزونه: MonsterInsights
کدام صفحه های و محتواهای وبسایت شما مخاطب بیشتری را برایتان جذب کرده؟ کدام صفحه ها را یوزرها سریع‌خیس شکاف کردند و در آن خریدی واقعه نیفتاده میباشد؟ چرا؟ ترافیک وب سایت شما در یک نگاه چطور میباشد؟ پی بردن جواب این سؤالات برای دارای تخصص سئوی تارنما و گروه تجربیات کاربری تارنما‌ها، مخصوصا برای سئوی تارنما‌های فروشگاهی ، بسیار بسیار حیاتی میباشد.

Google Analytics میباشد که به شما جواب میدهد. هم اکنون فکر کنید جواب این سؤالات را بتوانید در به عبارتی وب سایت وردپرسی خودتان داشته باشید. MonsterInsights همین عمل را می‌نماید: قابلیت اضافه‌ و مدیر‌کردن داده‌های گوگل آنالتیکس به Dashboard وردپرس. این افزونه Google Analytics for WordPress اسم داشته و وابسته به Yoast بوده.

بعداز نصب این پلاگین می بایست آن را به حساب گوگل (یعنی همانی که به آنالتیکس هم متصل میباشد) وصل فرمایید. سپس، در نصیب Tracking میتوانید به داده‌هایی که برای افزایش عملکرد سایتتان ضروری و حیاتی میباشند دسترسی داشته باشید.



هشتمین افزونه: Woocommerce
این پلاگین برای وبسایت‌های فروشگاهی ضروری میباشد خیر تمامی‌ی اینترنت‌وبسایت‌ها وردپرسی. فعالیت برای تارنما‌‌های فروشگاهی وردپرسی با این افزونه بسیار بسیار سهل میگردد. به طور تقریب کلیه نصیب‌های تارنما فروشگاهی را با این افزونه، که open-source میباشد، می توانید تهیه و تنظیم و رئیس نمائید.

با این پلاگین حتی نیاز وجود ندارد نگران طراحی صفحه اینترنت‌وب سایت فروشگاهی خویش باشید. زیرا به طور تقریب برای هر استحصال‌وکاری گروه‌ای از themeهای بدون پول و مبلغی پیاده سازی گردیده‌است. اساسی هم وجود ندارد که حصول‌وکار بزرگی باشید یا این که خیر (استارتاپی باشید با یک‌سری جنس یا این که یک سری صد جنس)، این افزونه برای هر نوع استحصال‌وکاری تجهیزات و خصوصیت‌هایی موثر و قابل قبولی دارااست.

علاوه‌بر تهیه و تنظیم تیم‌بندی محصول ها و صفحه ها معرفی هر فرآورده، با Woocommerce میشود نوع و طرز‌ی پرداخت (خرید) را هم معلوم کرد. Marketing Hub قابلیت و امکان دیگری از این افزونه میباشد که با استعمال از آن میتوانید عمل‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ تارنما خویش را پایین حیث داشته باشید.
نهمی افزونه: iThemes Security
هنگامی ۴۰ درصد تارنما‌های نت وردپرسی میباشند، طبیعی میباشد که مقصود حمله‌ی هکرها هم قرار میگیرند. تارنما وردپرسی شما علاوه‌بر رعایت پروتکل‌های امنیتی Server-side، می بایست از پلاگین‌های امنیتی وردپرس هم امداد بگیرد تا حفره‌های امنیتی منحصر به وردپرس برای شما دردسرساز نشود. خوشبختانه، وردپرس افزونه‌های امنیتی متعددی داراست.

iThemes Security پلاگین‌ی امنیتی حدودا کاملی میباشد که بعداز نصب‌شدن، آحاد وب سایت را کپی می‌نماید. اشتباهات امنیتی و نقطه‌ضعف‌ها را می یابد و اقدامات مایحتاج امنیتی را جاری ساختن میدهد.



دهمی افزونه: Akismet Anti-Spam
متاسفانه اسپم‌ها کلیه‌جا می‌باشند و بایستی با آن ها نزاع کرد. از دردسرهای وب سایت‌های وردپرسی کامنت‌های اسپم میباشد. اختلال اینجاست که بیشتر این کامنت‌ها آن‌قدر حقیقی وواقعی به‌لحاظ می‌رسند که هرکس را ممکن میباشد به خطا بیندازد و آن‌ها‌را پذیرش نماید برای اکران در اینترنت‌وب سایت. هنگامی تعداد کامنت‌ها زیاد میباشد شغل مشقت بار‌خیس هم می گردد.

این افزونه درمیان صاحبان وب سایت‌های وردپرسی بسیار دوست داستنی میباشد و تا‌به‌درحال حاضر بیشتراز ۵ میلیون نصب فعال داشته. زمانی این افزونه را نصب فرمایید، خودش کلیه کامنت‌ها و هیبت‌های تماس اخذ‌گردیده را آنالیز می‌نماید و آن‌هایی را که مشکوک می باشند یا این که تمیز می‌نماید یا این که در شرایطی که بخواهید در فایل‌ی اسپم ذخیره می‌نماید. فقط کاری که بایستی بعد از نصب Akismet اعمال دهید،‌ تصاحب کردن کلید API از این پلاگین میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.