seo کلاه سفید (White hat سئو) چیست؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

seo کلاه سفید (White hat سئو) چیست؟


seo کلاه سپید (White hat بهینه سازی) چیست؟
seo کلاه سپید اصطلاحی میباشد که برای اشاره به استراتژی های seo که در چارچوب مقررات و الگوریتم های موتورهای کاوش کار می نمایند، به کارگیری می‌گردد. به عبارت دیگر بهینه سازی کلاه سپید به معنای طراحی تکنیک هایی برای بهبود جایگاه وبسایت در موتورهای کاوش، فارغ از به کارگیری از ترفندهای غیراخلاقی و بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. استراتژی‌های seo کلاه سپید بر ارائه محتوای کیفیت عالی و مرتبط به خواننده‌گان تمرکز دارااست که در غایت سبب ساز بهبود تجربیات کاربری آموزش سئو مشهد  می گردد.



تفاوت seo کلاه سپید و بهینه سازی کلاه سیاه
متخصصان seo چه از طریق بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری نمایند و چه کلاه سیاه، در غایت مقصود مشترکی دارا‌هستند که بهبود درجه وب سایت در موتورهای کاوش میباشد. البته همان طور که در اولِ نوشته‌ی علمی گفته شد، رویکرد های وصال بدین مقصود در هر نحوه مختلف میباشد. درین نصیب به بعضی از مهمترین تفاوت های seo کلاه سپید و کلاه سیاه اشاره آموزش سئو در مشهد  کرده ایم:

در شیوه seo کلاه سپید، کارایی بر ساخت و ساز محتوای باکیفیت میباشد که با غرض مخاطب همخوانی داشته باشد، در حالی که در استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه محتوای نادر چگونگی، تکراری یا این که با پوسته های هنگفت منتشر می گردد.
استراتژی بهینه سازی کلاه سپید مشمول به کار گیری از تصاویر منحصر گردیده با متن جایگزین تصویر (Alt Image) میباشد، در حالی که بهینه سازی کلاه سیاه از طریق‌های دیرین‌خیس مانند مالامال کردن لغت ها کلیدی و متن نامرئی در کاغذ به کار گیری می‌نماید.
در نحوه بهینه سازی کلاه سپید از استیناف لغات کلیدی به طور ارگانیک در یک شیت به کارگیری میشود. در مقابل، seo کلاه سیاه از یک واژه کلیدی مقصود به کار گیری می نماید و از آن درتمام قسمت های یک کاغذ مثلا هدرها، متا تگ ها یا این که متن به طور غیرطبیعی استعمال می نماید.
استراتژی پیوند سازی در seo کلاه سپید مطابق تشکیل داد پیوند های کیفیت بالا میباشد، در حالی که استراتژی کلاه سیاه خرید پیوند میباشد.
نکته ای که بایستی بسیار به آن دقت نمود این میباشد که ممکن میباشد برخی از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه حالت seo وب سایت را بهبود بخشند، ولی اثر موقتا دارا هستند. زیرا در غایت، گوگل این اقدامات مضر را تشخیص داده و وب سایت هایی را که از تکنیک های seo کلاه سیاه استعمال می نمایند را جریمه می نماید. در‌صورتی‌که وبسایت شما از حاصل گوگل بیرون خواهد شد، میتواند بر ترافیک، آوازه و فروش شما تأثیر منفی بگذارد.
براین اساس، تبعیت از تکنیک‌های seo کلاه سپید برای نگهداری حالت وب سایت در SERP بسیار اصلی میباشد و از جریمه شدن تارنما بوسیله موتورهای کاوش دوری می‌نماید.



مزایای بهینه سازی کلاه سپید
به کار گیری از طریق های بهینه سازی کلاه سپید مزایای بخش اعظمی داراست. به عنوان مثال:

صرفه جویی در هزینه: به کار گیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید در دراز دوران، ارزان خیس از بهینه سازی کلاه سیاه میباشد، چون نیازی به تعمیر تخلفاتی که بوسیله گوگل شناسایی و جریمه گردیده اند نخواهد بود.
کردار ماهر: گزینش بهینه سازی کلاه سپید بوسیله مدیران بهینه سازی سبب ساز می گردد تا خلال توفیق در بهینه سازی وب سایت، اخلاق و رفتار را نیز در تجارت خویش رعایت نمایند.
ضمانت امنیت وب سایت: تارنما‌های با صرفه‌ سازی گردیده با شیوه های بهینه سازی کلاه سپید در قبال مجازات‌های گوگل ایمن میباشند.
ثبات: مرتبه های به ‌دست ‌آمده از روش تکنیک های seo کلاه سپید، در مقایسه با صفحاتی که با طرز‌های ناعادلانه باصرفه‌ سازی گردیده‌اند، پایدارتر و ماندگارتر می‌باشند.


ایرادات seo کلاه سپید
اگرچه استعمال از seo کلاه سپید در زمان بر بازه زمانی میتواند اثر مثبت و ماندگاری بر روی وب سایت بگذارد، البته مانند هر چیز دیگری، چندین خطاها نیز دارااست.

به صورت معمول طریق های seo کلاه سپید زمانبر مقطع خیس میباشند بدین معنا که ممکن میباشد یک سری ماه ارتفاع بکشد تا نتیجه ها نتیجه ها از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید مشاهده گردد.
خلل دیگر، رقابت میباشد. در حالتی که رقیبان شما از بهینه سازی کلاه خاکستری یا این که کلاه سیاه استعمال نمایند، ممکن میباشد شما هم برای سبقت از آن‌ها بدون چاره به استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه یا این که کلاه خاکستری گردید. با این اکنون، درصورتی که اینترنت ‌سایتی که با طرز‌های کلاه سیاه باصرفه شد‌ه‌است جریمه خواهد شد، نسبت به یک سایت seo گردیده با نحوه های کلاه سپید، بسیار افت خواهد کرد.
برای جاری ساختن تفحص لغت ها کلیدی و ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب، می بایست فرصت و هزینه کافی صرف خواهد شد و نیاز به یک مجموعه حرفه‌ای و حرفه ای است.


استراتژی های بهینه سازی کلاه سپید
بخش اعظمی از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید وجود دارا‌هستند که سبب ارتقاء اعتبار و محبوبیت تارنما میشوند. درین قسمت به بعضی از مهم‌ترین این استراتژی ها اشاره می‌کنیم:



ایجاد محتوای کیفیت بالا
از اجزاء مهم بهینه سازی کلاه سپید می شود به ساخت محتوای با کیفیت خوب به صورت مداوم اشاره نمود. برای ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب و هم خوانی با نیازهای استفاده کننده، سفارش می شود سوال های و نگرانی های کاربرانتان را شناسایی نمائید و کوشش نمائید با ساخت محتوا و سرویس ها مطلوب به آنان امداد فرمائید. همینطور به تعداد کلمه ها محتوای خویش اعتنا فرمائید. در حالی که گوگل عدد خاصی را سفارش نکرده میباشد، ولی به صورت معمول، محتوای زمانبر در قبال محتوای بسیار کوتاه، از اعتبار بالاتری برخوردار‌است. تحت عنوان یک قاعده کلی، خوب میباشد دست‌کم ١٠٠٠ واژه و کلمه را برای پست های وب لاگ خویش در حیث بگیرید.



اعتنا به غرض استفاده کننده یا این که User Intent
دقت به قصد و غرض استفاده کننده یکی‌از مهم‌ترین هدف ها گوگل میباشد. گونه های User intent عبارت میباشد از:

اطلاعاتی (informational)
تجاری (commercial)
هدایت کننده (navigational)
منتقل کننده (transactional)
از جمله چنانچه فردی از یک تارنما فروشگاه آنلاین بازدید نماید، احتمالا هدفش خرید (commercial) میباشد. یا این که در‌حالتی که کسی پیرو “طرز حفظ از گل و گیاه” باشد، در‌پی داده ها میباشد.

تعدادی استراتژی برای اعتنا به مقصود استفاده کننده عبارتند از:

آشنایی مخاطبان و نیازها آنها
سئو محتوای خویش برای عبارات کلیدی خاص
به کارگیری از ویدئو، تصویر و پادکست
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.