اینترنت‌وب سایت‌های ویدئویی

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

اینترنت‌وب سایت‌های ویدئویی


این نمودار نشانه میدهد که عبارت های Informational و Transactional بیشتراز ۵٠ درصد نوسان را در حین به روز آموزش سئو مشهد  مِی تجارب نموده است.

در پی این نوشته‌ی علمی به رسیدگی یافته های توبر و شاخص های SISTRIX، پرداخته شد‌ه‌است و دو تیم از اینترنت‌وب سایت به عنوان اینترنت‌وب سایت‌های غالب و بازنده درین به روز معرفی  آموزش سئو در مشهد  گردیده اند.
  


اینترنت‌تارنما‌های پیروز
اینترنت‌تارنما‌هایی که تحت عنوان اینترنت‌وبسایت‌های عبد معرف گردیده اند، از دربین ٢٠ اینترنت‌وب سایت بلندتر در انگلستان، که بیشترین پرورش قابلیت و امکان کاوش (Visibility) را داشته اند، معرفی گردیده اند.
برندهای گرانقدر در حوزه e-Commerce
بیزنس الکترونیک یکی‌از موضوعات دوست داستنی در رسانه‌های اجتماعی میباشد و شاخص Sistrix نیز از این قضیه جانبداری می‌نماید. همان طور که مشاهده میکنید، اینترنت‌تارنما‌های معروف خرده‌فروشی مانند آمازون، eBay و Etsy در جدول بالا بیشترین تغییرات Visibility را داشته‌اند.



اینترنت‌وب سایت‌های ویدئویی
وب سایت‌های ویدئویی مانند یوتیوب، تیک‌تاک، دیزنی پلاس و… به ترازو قابل توجهی رویش یافتند. همان طور که در نمودار پایین مشاهده میکنید، TikTok بیشترین پرورش (١٣٣%) را داشته میباشد.

این نشانه میدهد عموم تماشای آنلاین ویدیوها را دوست دارا‌هستند و گوگل هم فعلا به ویدیوهای جانور در تارنما‌ها مداقه بیشتری می‌دهد و در جایگاه‌بندی‌هایش چه در ورقه اساسی حاصل کاوش و چه در نصیب Videos و Discover به ویدیوها اعتنا ویژه‌ای می‌نماید.



بازنده‌ها
اینترنت‌تارنما‌های بازنده تحت عنوان دسته‌هایی تمجید شدند که کاهش قابل توجهی در شاخص مشاهده کرد Sistrix را تجربیات کردند.
ناشران خبر ها و رسانه
همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید، اینترنت‌وب سایت‌های خبری بیشترین کاهش را داشته‌اند. برهان این مورد در جایگاه اولیه متأثر از محتواهایی میباشد که درباره‌ی تمامی چیز نوشته ‌می گردد. مثلا، خبر ها اشخاص پر اسم و رسم، نتیجه ها ورزشی، آب و هوا، اقتصاد، و پیشنهاد های شغلی. به عبارت دیگر اکثری از اشخاص براین باوراند موضوعاتی که در اینترنت‌وبسایت‌های خبری نوشته می گردد، آن چیزی وجود ندارد که یوزرها در پی آن می‌باشند.



اینترنت‌وب سایت‌های مرجع
اینترنت‌تارنما‌های مرجع مانند فرهنگ و تمدن‌ لغت، ویکی‌پدیا و… نیز جزو آن گروه از اینترنت‌وبسایت‌هایی بودند که بیشترین افت را داشتند. در حالی که‌این صفحه های ممکن میباشد مبنی بر سبک‌های پردازش متن مانند TF-IDF و Word2Vec تماما صحیح به لحاظ برسند، ولی به تدریج با مقصود کاوش همخوانی دارا هستند.



خصوصیت‌های نو SERP
یکی خصوصیت‌های جدیدی که در ورقه حاصل کاوش تاسیس شده است، این میباشد که گوگل برای عباراتی که داخل‌مایه Transactional دارا‌هستند، تصاویر را به صورت یک فروشگاه آنلاین به همدم خصوصیات کالا، اکران می دهد. با کلیک بر روی هرمورد از این تولیدات، مورد‌های خرید نیز اکران داده می شود. این خصوصیت در صدر در آخرها مارس ٢٠٢٢ منتشر شد و چندین روز قبل از آپ دیت May ٢٠٢٢ در دسکتاپ هم ظواهر شد.

ظهور این خصوصیت چه معنایی برای بازاریابان داراست؟
از آن‌جایی که گوگل به قصد مخاطب از کاوش مداقه ویژه‌ای می دهد، خوب میباشد لغات کلیدی را که باطن‌مایه تجاری یا این که خرید دارا هستند را برای این نوع اکران با صرفه فرمایید، در غیر این شکل ممکن میباشد مبتلا افت جایگاه در لغت ها کلیدی گردید.
مخاطب یا این که ربات،‌ کاربر محتوا که می باشد؟
ساخت و ساز محتوا برای بهینه سازی وب سایت
تارنما‌ها بازدیدکننده می خواهند، کسی‌که در وبسایت بماند و خریدی اعمال دهد یا این که روی تبلیغاتی کلیک نماید. وظیفه‌ی دیجیتال مارکتینگ این میباشد که از کلیه ابزارهای دنیای نت و مجازی استعمال نماید و بازدیدکننده (استفاده کننده) را به وبسایت برساند. دیجیتال مارکتینگ زیرشاخه‌های تخصصی مختلفی داراست مانند سوشال مدیا مارکتینگ، seo و کانتنت مارکتینگ.

برای اینکه وب سایت بهینه سازی گردد، بایستی استانداردهای موتورهای کاوش را، ازجمله گوگل که مهمترین و پرطرفدارترین موتور کاوش میباشد، داشته باشد. گوگل به طور تقریب برای کلیه‌چیز در تارنما استاندارد داراست، از تجارب کاربری گرفته تا چگونگی محتوا و حتی طراحی صفحه page layout. در‌حالتی که گوگل تشخیص دهد که تارنما استاندارها را رعایت نموده است و محتوایش برای استفاده کننده اثر گذار میباشد و نیاز او‌را برطرف می‌نماید، در حاصل مرتبه‌ی خیر به وب سایت می دهد.

پس،‌ وبسایت نخستین می بایست گوگل (موتورهای کاوش) را قانع نماید. برای قانع‌کردن گوگل دردرجه‌ی نخستین بایستی ربات‌های خزنده‌ی گوگل را قانع کرد. زیرا آنها میباشند که صفحه های وبسایت را می بینند و ایندکس می‌نمایند. یعنی در صورتیکه ربات‌های گوگل تارنما را ایندکس نکنند، وبسایت seo نخواهد شد زیرا گوگل آن را ندیده میباشد. به‌همین‌برهان، هر کاغذ از وبسایت و محتوای آن بایستی برای ربات‌های گوگل با صرفه گردیده باشد. ربات‌های گوگل هم تاحدی محتوای وب سایت را می فهمند.

محتوای تارنما می بایست برای استفاده کننده نوشته خواهد شد. محتواست که مخاطب را متقاعد می‌نماید به تعاملش با تارنما ادامه دهد و محصولی را بخرد. فروش پایانی وبسایت به استفاده کننده (بشر) بستگی دارااست، البته در ساخت محتوا برای وب سایت نباید ربات‌های موتورهای کاوش را فراموش کرد. آن ها می باشند که نخستین بایستی محتوا را ببینند. پس، محتواهای تارنما یک استفاده کننده انسانی و یک استفاده کننده غیرانسانی دارا هستند.





راهنمای ساخت و ساز محتوا برای بشر (استفاده کننده) و ربات‌ های گوگل
به‌این پرسش اصلی پاسخ دادیم که دارای تخصص seo و ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی برای چه مخاطبانی محتوا فراهم نمایند: یوزرها و ربات‌ها. اکنون پرسش اصلی دیگری پیش میاید: چطور می شود محتوایی هم برای یک آدم ایجاد گردد و هم برای یک ماشین و هردو هم آن محتوا را ادراک نمایند؟ جواب مختصرومفید این میباشد که با تعادل می‌گردد محتوایی سئوشده برای یوزرها و ربات‌ها ساخت و ساز کرد.

در هر محتوایی که ساخت‌و‌ساز میگردد بایستی هم چیزهایی که برای ربات‌ها اساسی‌اند و هم چیزهایی که برای استفاده کننده اساسی میباشد و وی در پی آن ها می‌شود، وجود داشته باشد. در محتوای سئوشده بایستی دربین حق تقدم‌های یوزرها و ربات‌ها تعادل برقرار گردیده باشد.

درادامه، نکاتی را می گویم که با رعایت‌کردن آنان محتوایی که ایجاد میشود برای آدم و ربات‌ها، هردو، با صرفه گردیده‌است و هردو آن محتوا را جالب و اثر گذار و کاربردی می بینند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.