بهینه سازی با طبقه موضوعی

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بهینه سازی با طبقه موضوعی


۴. باصرفه‌سازی با گروه‌بندی موضوعی
با ارتقا شبکه‌های محتوایی در یوتیوب حال این پلتفرم عملا به یک موتور جست‌وجو تبدیل شد‌ه‌است. شبکه‌های متفاوت که بیش تر از ۳۰ کلیپ دارا‌هستند می توانند با تیم‌بندی محتوا دامنه‌ی بازدید ویدیوها را ارتقا دهند. با ساخت‌و‌ساز گروه‌های متعدد، یوتیوب متوجه قضیه محتوا می شود و با سرچ مخاطب یا این که توصیه ویدئو بعداز تک تک شدن محتوایی شبیه، ویدئو شما آموزش سئو مشهد  نیز چشم میشود.

شاید تیم‌بندی محتواها امری معمولی به حیث رسد. البته در واقع این طور وجود ندارد. شما می بایست پیش از تیم‌بندی یا این که ایجاد کرد محتوا برای یک گروه مشخص و معلوم، به‌این پرسش جواب دهید که نقاط ضعف و قوت ویدیوهای حریف چیست و چه خصوصیت‌هایی دارااست؟. با چک شبکه‌های حریف خوب میتوانید شبکه خویش را در یوتیوب سروسامان آموزش سئو در مشهد  دهید.


۵. استعمال از تصاویر منحصربه‌فرد برای کاور
مشاجره تصاویر کاور اهمیتش در صورتیکه از تیتر محتوا بیشتر نباشد، کمتر وجود ندارد. زمانی استفاده کننده لیست ویدیوهای پیشنهادی را بالا و زیر می‌نماید، این تصاویر و عنا وین میباشد که او‌را جذب می‌نماید. شایسته ترین مورد به کار گیری از تصاویر مخصوص در اندازه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ میباشد که نسبت ۱۶:۹ داشته باشد.
با به کارگیری از تصاویر منحصر مطمئن میشوید که کلیه ویدیوها در یک هیبت از چگونگی و صورت به کاربرها عرضه میشود. کاورهای منحصر تحت عنوان امضای شبکه شما هم چشم می‌گردد.

چنانچه قابلیت و امکان کاورهای منحصر برای ویدیوهای شما فعال وجود ندارد، می بایست اکانت یوتیوب خویش را با مراجعه به نشانی youtube.com/verify، پذیرش نمائید.
۶. زیرنویس: رویکرد اکران محتوای فارسی به آحاد عالم
به طبع از زیرنویس‌های انگلیسی برای ویدیوها به کار گیری نمایید. یوتیوب با تحقیق متن زیرنویس، کلیپ را روی کیووردهای غرض که در زیرنویس مستعمل‌اند سکو‌بندی می‌نماید. پس حواستان به لغت ها کلیدی غرض و گنجاندن آنها در متن زیرنویس باشد. این پیشنهاد‌ای میباشد که به نظرم تمامی شبکه‌های فارسی گویش یوتیوب خصوصا آنها که قضیه محتوایشان جهانی میباشد، می بایست مد حیث داشته باشند. تنها این‌سیرتکامل می‌اقتدار محتوایی فارسی را به غیرفارسی لهجه‌ها عرضه کرد و آنان‌را به سمت شبکه‌های فارسی لهجه کشید.



۷. به کار گیری از تجهیزات یوتیوب برای ارتقاء عضوهای شبکه
آیا تابه‌حالا آیتم دایره‌ای صورت را که وسطش نشان تعجب (!) است، چشم‌اید؟ متن سفارش عضویت در کانالی که از آن ویدئو میبینید، چطور؟

این‌ها تجهیزات ارتقا استفاده کننده یا این که CTA میباشد که یوتیوب به‌شکل پیش‌فرض برای شبکه‌های محتوایی قرار داده میباشد. این اعلان‌ها در حین‌های مشخص و معلوم روی دسکتاپ یا این که گوشی ظواهر میشوند و استفاده کننده را به تعقیب کردن شبکه یا این که مشاهده ویدیوهای شبیه از به عبارتی شبکه ترغیب می‌نمایند.
یوتیوب به شما قابلیت داده میباشد که دست‌کم ۵ مورد از ۶ مورد‌ی پایین را برای هر کلیپ تعیین فرمایید:

معرفی شبکه یا این که هدایت مخاطب به کانالی دیگر،
تشویق کاربرها به پرداخت پول برای امداد به تشکیل داد ویدیوهای بیشتر و کیفیت عالی‌خیس،
پیوند به تارنما‌های حامی مالی ویدئو،
نظرسنجی از یوزرها، و
قرار دادن لینک و پیوند محتوای شما در کنار محتوای شبکه‌های متفاوت.
۸. ارتقا دسترسی با هشتگ
به تازگی یوتیوب هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خویش اضافه نموده است. این تغییر تحول دسترسی استفاده کننده به ویدیوهای شمارا فزایش میدهد. ولی به‌ شرطی که شما هم از هشتگ به کار گیری فرمایید. صحیح مثل لینکدین یا این که اینستاگرام که استفاده کننده با جست‌وجوی هشتگ به محتوا دسترسی پیدا می‌نماید. اینجا هم میتوانید نام مارک یا این که مسئله محتوای کلیپ را هشتگ فرمایید. حتی می توانید هشتگ‌ها را به توضیحات کلیپ هم اضافه نمائید. اصول استعمال از هشتگ‌ها در یوتیوب، مثل زیاده‌روی نکردن از هشتگ‌ها، به عبارتی میباشد که در توییتر مارکتینگ بایستی رعایت گردد.


۹. پلی‌لیست برای ویدیوهای مرتبط
عملکرد فرمایید گروه‌ای از ویدیوهای مربوط به یکدیگر را با امکان ایجاد کرد پلی‌لیست به یوزرها عرضه فرمائید. با این ترتیب، مخاطب با هر یک از کلیپ‌ها که روبه‌رو گردد، ویدیوهای دیگر را هم رسیدگی می‌نماید. تشکیل داد پلی‌لیست در علامت دادن مسئله ویدیوها به یوتیوب هم امداد‌کننده میباشد.
۱۰. به کارگیری از قابلیت و امکان پین کردن نظرها
یک کدام از طرز‌های رابطه با یوزرها به کار گیری از نظرهای پین گردیده‌است. می‌‌گردد بعداز نشر محتوا، نظری تحت آن بنویسید که محتوای آن چالشی باشد یا این که طوری تهیه گردیده باشد که یوزرها را به نظر ها ترغیب نماید. شاید یکی‌از یوزرها لحاظ بسیار دیدنی یا این که مثبتی درباره ی ویدئو نوشته باشد، آن را هم می توانید پین نمائید تا کلیه‌ی یوزرها پیش از سایر‌ی نظرها بخوانندش.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.