نظارت اثر هدینگ در درجه و ترافیک وبسایت

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

نظارت اثر هدینگ در درجه و ترافیک وبسایت


نظارت اثر هدینگ در درجه و ترافیک وبسایت
جهت رسیدگی معیار اثر هدینگ در مرتبه و ترافیک وب سایت ، پژوهشی بر روی وب سایت های والا و بازدید زیاد و داراری قدمت دامنه بیشتر از 3 سال صورت گرفته میباشد که به صورت معدل هریک حدود 460 کاغذ داشتند و در برهه زمانی فرصت 90 روز و در سه دوران یک  آموزش سئو مشهد  ماهه انجام گردیده است.

بدین ادله وبسایت های سابق و بزرگتر برای این تست گزینش گردیده اند که عامل ها بیرونی کمتری روی آن ها اثر گذار میباشد ، درحالیکه برای سایتهای کوچکتر که بازدید مقداری در ماه دارا هستند اینطور وجود ندارد و یک تغییر تحول خرد سکو آنان در نتیجه ها را شدیدا آموزش سئو در مشهد  تغییر و تحول می‌دهد.

آنگاه برای نظارت اثر هدینگ ها و اجرای یک‌سری آزمایش متفاوت ، صفحه های هر وب سایت به 4 تیم تقسیم گردیده اند.

مجموعه نخستین: صفحاتی که دست نخورده و فارغ از تغییر‌و تحول باقی ماندند. چه این صفحه ها از هدینگ به کار گیری کرده باشند یا این که نه. غرض این بوده که تغییرات ترافیک با سپری شد مجال برای این صفحه های سنجیده شود.

دسته دوم: این تیم مرتبط با صفحاتی میباشد که از h1 تحت عنوان هدینگ اساسی و h2 و h3 نیز در آن‌ها مستعمل میباشد.

گروه سوم ، صفحاتی می باشند که هیچ یک از هدینگ های h1 تا h6 در آن به کار گیری نشده بود و در عین درحال حاضر کل مطالب و فونت محتوا یک صورت و متساوی بوده میباشد.

تیم چهارم ، مانند مجموعه سوم از هیچ هدینگی به کار گیری نشده ، البته برای بعضی سرفصل ها یا این که قسمت هایی از شیت از فونت بولد و پررنگ مستعمل میباشد که سایز آن مقداری بزرگتر از فونت اساسی برگه میباشد.

حاصل بدست آمده برای دسته اولیه و دوم
تیم اولیه ارتقاء ترافیک 2.89٪ درصدی را تجارب کرده اند.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم ، هیچ تغییری در صفحه ها تیم نخستین تولید نشده میباشد. البته آنان طبیعتا در مقام بندی و ترافیک کاوش با سپری شد فرصت پرورش جایگاه داشته اند.

این فیض ، اثر چندان متعددی را آرم نمی دهد، چون 2.89٪ نمی تواند جهش بزرگی باشد.

با پژوهش مجموعه دوم ، حاصل بسط 2.72 درصدی را نشانه میدهد که نسبت به دسته اولیه تغییرات خیلی چشمگیر نبوده میباشد.

به خیال داشته باشید که برخی از صفحه ها تیم نخستین ، از آغاز از هدینگ استعمال می کردند و چند دیگر از صفحه ها هیچ سیرتکامل سرفصلی نداشتند.

فیض تفحص برای صفحه ها سوای هدینگ
در دسته سوم که هیچ نوع از هدینگ های 6گانه به کار گیری نشده بود و سایز فونت آحاد مطالب یک اندازه بود ، سود جالبی رقم خورد و کاهش 3.53 درصدی بازدید برگه مشاهده شد‌ه‌است.

این عدد به تنهایی نمی تواند افت متعددی را نشانه دهد ، البته هنگامی که آن را با دسته اولیه و دوم و هنگامی که از هدینگ استعمال میشود ، مقایسه میکنیم تغییرات بیشتراز 6 درصد مشاهده می شود که‌این اختلاف قابل تفکر میباشد.

در تست دیگری که روی گروه سوم انجام یافته ، پژوهش کرده اند که‌این افت ترافیک ، ناشی از اثر هدینگ ها در seo بوده یا این که تجارب کاربری و امکان خوانایی.

نتیجه ها نشانه می‌دهد که میانگین فرصت حضور یوزرها روی صفحه های نام برده ، 12 درصد کم شده که می اقتدار فیض گرفت درج کل متن ها با سایز یکسان بر امکان خوانایی نیز اثر منفی دارااست.

در تیم چهارم که از هدینگ استعمال نشده ، ولی فونت برخی از سرفصل ها پررنگ و بزرگتر از دیگر مطالب بوده ( یعنی نسبت به مجموعه 3 خوانایی بهبود داده گردیده) ، ترافیک ورقه 2.85 درصد ارتقاء داشته میباشد.

باتوجه به‌این نتیجه ها می قدرت اظهار کرد ، اگرچه ممکن میباشد هدینگ ها جز مهم‌ترین فاکتورهای سکو بندی نباشد ، ولی می‌توانند تغییرات هرچند اندک در seo و ترافیک وبسایت ساخت نمایند.

وقتی که در سرفصل های یک کاغذ از اندازه فونت بزرگتری به کار گیری میکنید ، برای یوزرها و موتورهای کاوش مهم‌ترین نصیب شیت و مقصود هر قسمت در ورقه را مشخص و معلوم می‌کنید و شعور آنان از محتوا بیشتر شود.

هدینگ ها چه تاثیری در seo دارا‌هستند؟
زمانی هر 4 تیم را با هم مقایسه میکنیم ، دسته اولیه شایسته ترین فیض را استحصال نموده است که ادله اساسی آن می‌تواند عدم تغییر و تحول و ثبات محتوا و هدینگ ها در ورقه دانست.

طبق نتیجه ها بدست آمده ، به حیث نمیرسد که هدینگ ها تأثیر متعددی در جایگاه بندی داشته باشند. ولی قابلیت و امکان داراست در‌حالتی که این تست در هنگامی بیشتر از 90 روز صورت بپذیرد ، نتیجه ها تماما متفاوتی بدست آید ، البته طبق تجارب ما ، بعید میباشد تغییراتی محسوسی چشم خواهد شد.

در مجموع می بایست اعلام‌کرد تجارب کاربری و امکان خوانایی برای گوگل التفات متعددی دارااست و داشتن هدینگ ها یا این که به کارگیری از سایز گوناگون برای سرفصل ها و قسمت های اصلی یک کاغذ میتواند در خوانایی اثر داشته باشد و به بهبود مقام وبسایت در مرتبه بندی یاری کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.