Navigational Keywords

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

Navigational Keywords


Navigational Keywords
فاز آجل از مهاجرت خرید مشتری، فاز دقت است. مشتری در‌این مرحله به تعیین های جان دار دسترسی داراست و داده ها کلی را داراست و قصد داراست در امر یک مال یا این که سرویس یا این که مارک  آموزش سئو مشهد خاص کاوش نماید.

درین مرحله مشتری در انتظار میباشد تا توصیه ویژه ای اخذ نماید تا به سایت شما مراجعه نماید. در‌این مرحله میباشد که از کلمه ها کلیدی navigational به کار گیری می نماید که به غرض آموزش سئو در مشهد  خویش برسند.

ضمن اینکه ممکن میباشد مشتریان درین مرحله نشانی دامنه یک تارنما را در گوگل کاوش نمایند، لغات و عباراتی را کاوش می نمایند که آنان را به سایت متبوع پند نماید. تعدادی نمونه را در‌پی رسیدگی میکنیم.

نام کالا
نام مارک
نام سرویس
محل .....
خصوصیت .....
ارزش ....
ساعت کاری .....
ایده ها در زمینه‌ی .....
ارسال بدون پول .....
برای مثال یک فروشنده قاب گوشی موبایل ممکن میباشد با مقصود قرار دادن این تیم از کلمه ها سود جذابی اخذ نماید. عباراتی مثل:

قاب گوشی موبایل در طهران
خصوصیت های قاب گوشی سبک سیلیکونی
فروشنده های قاب گوشی محیط اینجانب
خریداران درین مرحله پیرو اطلاعاتی درخصوص یک مارک خاص یا این که یه سفارش ویژه مثل تخفیف می باشند. در سود لغات کلیدی که مارک شمارا نیز در خویش دارااست یاری می نماید تا سایت و تولیدها شما بیشتر در نتیجه ها کاوش چشم شوند.

محتوایی برای صفحه ها مال خویش ساخت فرمائید که هم برای مشتریان بالقوه که هنوز قصد خرید کالا شما‌را ندارند اثرگذار باشد و هم برای مشتریانی که در فاز informational می باشند و نیاز به داده ها بیشتر از تولیدها و سرویس ها شما دارا‌هستند.

Transactional Keywords
واپسین مرحله از مهاجرت خرید مشتری فاز تبدیل (conversion) است. این مرحله ای میباشد که مشتری اقدامی انجامی خواهد بخشید. این مبادرت ممکن میباشد خرید، دانلود کتاب، کامل شدن یک هیبت باشد.

مقصود از جستجوی اینگونه کلماتی اعمال یک معامله در پوسته خرید یک فرآورده یا این که خدمت میباشد. در‌این مرحله مخاطب فراهم میباشد تا اقدامی ایفا دهد و از لغات کلیدی transactional به کار گیری خواهد کرد تا بتواند مبادرت خویش را اجرا دهد.

این لغات کلیدی معمولا دربرگیرنده کلمه ها ذیل می‌شود:

خرید موبایل آیفون
کد تخفیف دیجی متاع
دانلود سریال منزل پوشالی
پیشنهاد پیتزا
فروش تردمیل
رزرو بلیط هواپیما
وعده دیدار با مشاور
از کجا لپتاپ ایسوس بخرم؟
درین مرحله دکان های اینترنتی می بایست از لغات کلیدی transactional به علاوه اسم مارک در محتوای خویش استعمال نمایند تا مخاطب را به مقصود متبوع خویش برسانند.همینطور برای کاربرانی که مارک خاصی مدنظرشان وجود ندارد می‌توانید درین صفحه ها ضمن به کار گیری از کلمه ها کلیدی transactional از کلمه ها کلی برای تعریف خصوصیت های جنس یا این که سرویس به کار گیری فرمائید.

از کلمه ها کلیدی transactional برای توسعه و گسترش محتواهایی به کار گیری فرمایید که به مشتری یاری می نماید تا در فاز تبدیل، خرید خویش را ایفا دهد. محتواهای تولید گردیده بایستی مشتمل بر هیبت نام نویسی، دمو آنلاین، مشورت کردن بدون‌پول و ... باشد.

تعیین عبارات کلیدی یکی قسمت های ابتدایی پروسه بهینه سازی وب سایت است . درصورتی که گزینش لغات کلیدی (keyword research) به صحت صورت پذیرد، پروسه تدوین استراتژی محتوایی و تدوین روز‌نگار محتوایی نیز به صحت پیش خواهد رفت البته چنانچه کلمه ها کلیدی سایت خویش را به صحت تعیین نکنید ممکن میباشد منجر گردد تا محتواهایی که در مسیر پروژه بهینه سازی اجرا می دهید، همت ما یحتاج را برای تارنما شما نداشته باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.