پلاگین Rocket Lazy Load

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

پلاگین Rocket Lazy Load


پلاگین Rocket Lazy Load
و چهارمی مورد به کارگیری در صورتی‌که که هیچ یک از پلاگین‌های بالا مراد شمارا محیا نکرد ، پلاگین Rocket Lazy Load می باشد. پلاگین‌ای بدون‌پول از ساخت کنندگان پلاگین WP Rocket میباشد. اکنون این پلاگین بیشتر از 6 هزار نصب فعال دارااست و امتیاز 4.2 از 5 امتیاز را اخذ نموده است. درصورتی که درپی یک پلاگین بار گذاری تنبل معمولی و با سرعتی بهتر میگردید ، یک کدام از شایسته ترین گزینش‌های شما این پلاگین میباشد. این پلاگین تنظیماتی را بر روی تصاویرشاخص ، همه تصاویر مو جود در مقاله‌ها و ابزارک‌ها، آواتار‌ها و شکلک‌ها آموزش سئو مشهد ساخت می‌نماید.

یکی‌از مزیت‌های این پلاگین نداشتن هیچ کتابخانه جاوااسکریپتی مانند جی‌کوئری در خویش میباشد و کدهای اسکریپت آن کمتر از 2 کیلوبایت میباشد. هیچ مورد‌ای برای تهیه و تنظیم ندارد و خیلی بی آلایش نصب و بار گذاری تنبل  آموزش سئو در مشهد  فعال میگردد.
سود گیری و پیشنهاد‌ها
هر چهار مورد‌‌ی بیش‌ترین کوشش را برای بهبود سرعت وبسایت شما، بارگذاری تنبل تصاویر و کلیپ‌ها و در غایت برای seo عکس اعمال می دهند. اینکه کدام را برای فعالیت در اینترنت‌سایتتان تعیین نمائید یک گزینش فردی میباشد و براساس کوشش و همینطور به نوعی که ترجیح می‌دهید تصاویر و ویدئو‌ها بارگذاری شوند بستگی داراست.

در حالتی که شما تصاویرتان را پیش از آپلود سئو نمی کنید و مسلما هم به آن ها نیاز دارید ، عالی میباشد که از پلاگین a3 Lazy Load به کار گیری فرمایید ، چون این پلاگین به شما تصاویری باصرفه گردیده تحویل خواهد اعطا کرد.
چنانچه شما تصاویرتان را پیش از آپلود سئو می کنید و در پی این می‌باشید که با دست‌کم همت شایسته ترین تحویل ممکن را به مخاطب ارائه دهید ، با پلاگین BJ lazy load به هیچ مشکلی بر نمی خورید. پلاگین Rocket Lazy Load نیز دیگر تعیین شما می تواند باشد.
در‌حالتی که شما تصاویرتان را پیش از آپلود seo میکنید و قصد دارید که خلال بارگذاری تنبل ، بتوانید مورد‌های اضافه‌تری مانند خرد‌خیس کردن پوشه‌های جاوااسکریپت و سی اس اس و همینطور تغییر‌و تحول جای آن‌ها به فوتر را داشته باشید ، خوب میباشد که از پلاگین Lazy Load TX به کار گیری فرمایید.
بار گذاری تنبل یکی یک سری تکنیک مو جود برای ارتقاء سرعت تارنما وردپرس شماست. با این حالا ، در حالتی‌که از تصاویر و ویدئو‌های متعددی در اینترنت سایتتان استعمال می کنید می بایست بدانید که بار گذاری تنبل پتانسیل آن را دارااست که اثر عمیقی بر ارتقا سرعت داشته باشد. علاوه‌بر این ، زمانی که از بارگذاری تنبل استعمال میکنید ، یکسری تکنیک دیگر نیز وجود دارا هستند که میتوانید آنان‌را هم در حیث بگیرید و با طراحی آن شایسته ترین سرعت کارایی را در سایت خویش احساس فرمائید.

پلاگین‌ دیگری را نیز در مورد بار گذاری تنبل وردپرس می شناسید که عالی از پلاگین های معرفی گردیده فعالیت می‌نمایند ؟ آن را با ما در نصیب نظرها به اشتراک بگذارید.
تطهیر جدول Wp_options و بارگیری اتوماتیک اطلاعات
امروز قصد داریم تا نگاهی به جدول wp_options در مقر داده وردپرس خویش کنیم. در کل این حیطه مشتمل بر همه عملکردهای وردپرس و مقر داده میباشد که در بیشتر تایم ها به آن اعتنا نمی شود.

با دقت به بارگیری های خود کار اطلاعات در قالب ها و پلاگین های وردپرس دقت نکردن بدین جدول (مخصوصا در وبسایت‌های پر بازدید و سابق) می‌‌تواند منجر کندی ورقه‌ها و همینطور کاهش سرعت وبسایت و در سود seo وبسایت شما خواهد شد.

نکاتی که در تحت به شما فراگیری می دهیم را نظارت نمائید تا خاطر بگیرید که چطور جدول wp_options را نظارت، عیب‌یابی و پاک سازی فرمائید.

جدول wp_options چیست و چه وظایفی داراست ؟
جدول wp_options دربردارنده همه نوع داده مرتبط با سعی تارنما وردپرسی شما هست ، دا‌ده‌هایی مانند :

نشانی سایت ، نشانی وردپرس ، نشانی اینترنتی مدیریت ، گروه‌بندی پیش‌فرض، تعداد مقاله‌ها در هر ورقه ، فرمت فرصت و …
تنظیماتی منحصر ابزارک‌ها ، پلاگین‌ها و قالب‌ها
داده‌های موقت ذخیره گردیده
مورد ها تحت در جدول wp_options وجود دارااست که یکی‌از آنها‌را که در سعی تارنما نقش بخش اعظمی داراست را مالامال‌رنگ کردیم:

option_id
option_name
option_value
autoload ( بارگیری خود کار)
یک کدام از مهمترین مواقعی که بایستی در ارتباط با wp_options بدانید ، استحضار داشتن از بخشی به اسم بارگیری اتوماتیک (autoload) است. این قسمت دربرگیرنده دو متغیر آری و نه (yes or no) میباشد . که در اصلً برای در دست گرفتن تابع wp_load_alloptions() استعمال می‌گردد. داده‌های Autoload ، داده‌هایی می باشند که در هر کاغذ وردپرسی شما انجام می شوند.

دقیقا مانند غیرفعال کردن بارگیری بعضا از کدهای جاوااسکریپت در برخی از صفحه های سایت ، این قسمت نیز به راحتی غیرفعال و فعال می‌گردد.

مجموعاَ ، داده‌های Autoload به طور پیش‌فرض در همه جداول بر روی “yes” تهیه و تنظیم گردیده‌اند که با اعتنا به اینکه برخی از پلاگین‌ها نیازی وجود ندارد که در همگی صفحه های بارگیری شوند، بوسیله بسط دهندگان بارگیری خودکارشان (autoload) غیرفعال می شود.

تجربیات آرم داده میباشد که وجود مقدار متعددی autoload در جدول wp_options میتواند منجر خلل در تارنما وردپرس شما گردد.

در ذیل به تنی چند از خطاها معمول این گروه اشاره میکنیم:

داده‌ها کلاً به وسیله خویش پلاگین‌ها بارگیری اتومات میشوند و نیازی وجود ندارد که در همه صفحه ها بارگیری شوند و مثلا داده‌های هیبت تماس نیازی وجود ندارد که در آحاد صفحه های وبسایت بار گذاری شوند ، براین اساس خوب میباشد که متغیر داده Autoload را بر روی “no” قرار دهید.
پلاگین‌ها و قالب‌ها را حذف می کنید البته هنوز پیکربندی مخصوصشان در جدول wp_options وجود دارا هستند . این بدان معناست که ممکن میباشد سایت در هنگام بارگیری، داده ها غیر ضروری سابق را نیز بارگیری اتوماتیک نماید.
برخی از پیشرفت دهندگان به‌مکان استعمال از جداول اختصاصی خویش پلاگین و‌ یا این که قالب ، داده‌های فرآورده خویش را در جدول wp_options ذخیره می‌نمایند. برهان‌هایی برای هر دو طرف وجود داراست، به عنوان مثال بعضا از بسط دهندگان عشق ای به استعمال از جداول یکتا برای پلاگین خویش ندارند. به هر حالا ، جدول wp_options جهت قرارگیری صدها سطر داده ها پیاده سازی نشده میباشد و عالی میباشد که seo خواهد شد تا منجر کاهش سرعت وبسایت نشود.
حداکثر مجاز به کارگیری از autoload در یک سایت وردپرسی چقدر میباشد؟ این مقدار میتواند در هر نوع اینترنت سایتی متعدد باشد اما در مجموع وسعت داده‌ها معمولا عالی میباشد در بین 300 کیلوبایت تا 1 مگابایت باشد.

وقتی که شما آغاز به تحقیق جدول wp_options میکنید با حجمی حدود 3 تا 5 مگابایت مواجه میشوید که مطلقا چیزهایی را بایستی غیرفعال یا این که به صورت کلی حذف فرمائید تا جدول و داده‌های autoload سئو شوند. چنانچه هنگام نظارت با حجمی بیشتر از 10 مگابایت مواجه شدید ، بایستی بیان کنم که موقعیت بحرانی میباشد و بایستی سریعا به نظارت جدول wp_options بپردازید. با این درحال حاضر ، کلام ما بدین مفهوم وجود ندارد که در حالتی که نظارت نکنید با نقص‌ مواجه میشوید البته مجموعاَ در صورتی‌که از درحال حاضر seo را آغاز فرمایید ، ایرادات بعدی را پیشگیری کرده و همینطور سرعت وب سایت و seo اینترنت سایتتان را بهبود می بخشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.