پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی ابزار آنالیز سایت جت سئو، ایرانی و قدرتمند

با وجود سعی بالای آموزش سئو در مشهد ابزارهایی رایا پارس که ahrefs معرفی کردیم ولی حقیقت آن میباشد که‌این ابزارها احتمالا برای یوزرها اهل ایران چندان تلاش ندارند. اکثر این ابزارها مبلغی بوده و برای سود‌مندی از تجهیزات بی نقص آنان بایستی مبادرت به خرید حساب مبلغی نمایید، کاری که با وجود تحریم‌های فعلی بسیار طاقت فرسا شد‌ه‌است. به علاوه ابزارهای فرنگی در شایسته ترین حالت، شرایط تارنما شما‌را از لحاظ سرورهای فرنگی پژوهش می‌نمایند که با نقطه روءیت کرد سرورهای اهل ایران تفاوت دارااست. درین حالت استعمال از یک ابزار اهل ایران قوی می تواند کلیه این خطاها را حل نماید.
ابزار جت seo قادر است ارزیابی جامعی از اینترنت‌وب سایت شما مشتمل بر جایگاه در کلمه و واژه‌های کلیدی موردنظرتان، حالت رقبایتان، پیوند‌های دریافتی و خطاهای فنی و محتوایی جان دار در وب سایت را به شما ارائه دهد و در رسیدگی لغات کلیدی و دکورا سیون ساختار محتوای وبسایت به شما یاری دهد. متخصصان اهل ایران گروه جت بهینه سازی که همگی از اشخاص مجرب در حیطههای هوش تصنعی، بهینه سازی، یادگیری ماشین و... میباشند، توانسته‌اند بعد از ماه‌ها عملکرد ابزاری را برای شما فراهم نمایند که بخشی از مزایای آن در پایین آمده میباشد:
میتوانید تارنما را مبنی بر مواقعی مانند جایگاه جهانی، سرعت لود، بازدید روزمره، برگزیدگان لغت ها کلیدی در کاوش، تعداد بک پیوند و غیره نظارت و نظارت نمائید؛
از حاصل به دست آمده می توانید خروجی اکسل اخذ فرمائید؛
دارنده پوسته گرافیکی یک پارچه و کاربرپسند هست؛
قابلیت و امکان درج لغات کلیدی را به صورت نامحدود میدهد؛
بر طبق عبارات کلیدی وارداتی مرتبه تارنما را اکران میدهد؛
می توانید وب سایت‌های حریف خویش را تصویب فرمایید و درجه خویش را با آنان مقایسه نمائید؛
نمودار موقعیت وبسایت را مبتنی بر جایگاه در گوگل می توانید ملاحظه کنید.
این ابزار به طور کامل اهل ایران و توانا به‌شکل هوشمند از تکنولوژی‌های روز و متناسب با الگوریتم‌های گوگل وب سایت شما‌را نظارت کرده و گزارش‌های آماری دقیقی را ارائه می‌نماید. یکی‌از مهم ترین مزیت‌های جت بهینه سازی این میباشد که در گزارش‌های خویش به مشکلاتی اشاره می‌نماید که حتی ممکن میباشد از حیث وبمستران و متخصصان بهینه سازی بدور باقیمانده باشد.
توده‌بندی
محاسبه وبسایت قسمت زیربنایی شغل‌های بهینه سازی میباشد که هیچ‌وقت نباید از آن غافل گردید. امروزه ابزارهای متنوع فرنگی و اهل ایران وجود دارا هستند که دراین باره به شما یاری خواهند کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.